I lol Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Ett tips: Gå tillbax till post 128, och läs om min fråga. Jag tror du har missuppfattat mig helt och hållet. (Det som stod i parantesen var tyärr inte min fråga). Ja det har jag nog, sorry Men har inget svar på din fråga. Godnatt Jamaicanen Redigerad 15 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Så länge man är seriös när man säger sin åsikt får man tycka vad man vill. ...sen att sakerna diskuterats flera gånger förut kan jag hålla med om men det är ändå ganska bra att det kommer topicar om sånt här, mycket mer intressant än t ex om man pissar i duschen. Seriositeten i allas inlägg kan diskuteras. Eftersom de med rasistiska tendenser tenderar att vara mindre seriösa, och mindre språkligt utvecklade än de ickerasistiska (nu syftar jag på Siana, The Dude med flera) så känns det som om det redan är ett vunnet slag, innan man ens har börjat. Så fort "en av de intellektuella" postar något, så kan ju alla andra känna sig ägda i alla fall. Därför så kan vi väl avsluta den här diskussionen en gång för alla, och sedan lova varandra att ALDRIG mer göra sådana här pollar. Sedan behöver man inte diskutera kiss i duschen heller, men... snälla GTAsajtare, kom med något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Seriositeten i allas inlägg kan diskuteras. Eftersom de med rasistiska tendenser tenderar att vara mindre seriösa, och mindre språkligt utvecklade än de ickerasistiska (nu syftar jag på Siana, The Dude med flera) så känns det som om det redan är ett vunnet slag, innan man ens har börjat. Så fort "en av de intellektuella" postar något, så kan ju alla andra känna sig ägda i alla fall. Därför så kan vi väl avsluta den här diskussionen en gång för alla, och sedan lova varandra att ALDRIG mer göra sådana här pollar. Sedan behöver man inte diskutera kiss i duschen heller, men... snälla GTAsajtare, kom med något nytt. Du har så rätt Tija! Som vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Varför är killar så jävla taggade för lesbiska, när dom inte ens gillar och få kuk? Helt retard fan, dom skulle ju bara dissa er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Varför är killar så jävla taggade för lesbiska, när dom inte ens gillar och få kuk? Helt retard fan, dom skulle ju bara dissa er. Ehm.. Jag tycker t.ex att Lindsay Lohan och Angelina Jolie är skitsexiga och snygga, och de skulle ju dissa mig stenhårt, såklart. Men det kan ju inte hindra mig från att fantisera? Smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 En invandrare = Människa En svensk = Människa Hej. Nej, jag har inget emot invandrare. Däremot så ogillar jag invandrare som stökar och bråkar, mer än svenskar faktiskt. Varför jag gör det är för att jag tycker att man som invandrare skall vara tacksamma för att man får leva i ett land med en halvfungerande välfärd. Ogillar även de som inte anstränger sig för att få jobb och lever på oss skattebetalare. Det finns sina grunder till varför många invandrare som ej har jobb, det beror på hur Sverige är styrt. Nog om det. Indvandrare är ju så mycket mer än bråk, sammhällsproblem och invandrare. De har ju bland annat kommit med mat, arbete, lärdom samt mycket annat. Mina kusiner är halvinvandrare och deras pappa är helinvandrare. Han driver idag ett stort företag, betalar skatt, jättemån om sina barn samt extremt trevlig. Varför ska ni hata honom? Vad fan har han gjort er? Det är all rasism som är problemet, inte invandrarna. All denna diskriminering, trångsynthet och hat jämtemot invandrare har blivit en ond cirkel och sätter käppar i hjulen. Invandrare tvingas livnära sig på stöld, dina och mina stattepengar, eller inte alls. Fuck ya all, rasister! Tröttnar du aldrig på ha rätt? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Varför är killar så jävla taggade för lesbiska, när dom inte ens gillar och få kuk? Helt retard fan, dom skulle ju bara dissa er. Varför? Man har FÖRSTÅELSE för dom. Jag gillar kvinnor. Lebbor gillar kvinnor. Alltså är vi på sätt och vis samma rubb och stubb. Då förstår man lite hur dom tänker. Skulle vara lite dubbelmoral att säga typ "Jag ÄLSKAR kvinnor, de e de bästa som finns. Men dom är till för mig och inte dig, ditt jävla lebbmiffo". Det är min teori i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Varför? Man har FÖRSTÅELSE för dom. Jag gillar kvinnor. Lebbor gillar kvinnor. Alltså är vi på sätt och vis samma rubb och stubb. Då förstår man lite hur dom tänker. Skulle vara lite dubbelmoral att säga typ "Jag ÄLSKAR kvinnor, de e de bästa som finns. Men dom är till för mig och inte dig, ditt jävla lebbmiffo". Det är min teori i alla fall. Ja, visst är det så. Men jag tänkte mer på "Skulle aldrig tacka nej till två lesbiska tjejer." Vad skulle dom göra på dig då dom inte gillar killar? Dom skulle låta dig sitta i ett hörn, dom skulle inte ens ge dig en blick. Precis som Tweak säger, man måste fantisera för att 'få något' av dom. Men däremot en straight tjej framför en, som man vet verkligen gillar killar. @Tweak: Skulle faktist aldrig kunna fantisera om något jag visste aldrig skulle kunna slå in. Vet ej varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Dom flesta som säger att dom gillar lebbar menar nog att dom gillar Tjej-sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Ja, visst är det så. Men jag tänkte mer på "Skulle aldrig tacka nej till två lesbiska tjejer." Vad skulle dom göra på dig då dom inte gillar killar? Dom skulle låta dig sitta i ett hörn, dom skulle inte ens ge dig en blick. Precis som Tweak säger, man måste fantisera för att 'få något' av dom. Men däremot en straight tjej framför en, som man vet verkligen gillar killar. @Tweak: Skulle faktist aldrig kunna fantisera om något jag visste aldrig skulle kunna slå in. Vet ej varför. Det brukar man kalla "brist på fantasi". Vet inte om jag redan skrivit men jag skriver igen ändå. Homosexuella = nej. Invandrare = nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Dom flesta som säger att dom gillar lebbar menar nog att dom gillar Tjej-sex. Ja, och då skulle dom väl helst sitta i samma rum som dom när dom har deras tjej-sex, right? :S @Bubbli: Huh? Har jag brist på fantasi? Redigerad 15 juli, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 HOMOFOB HOMOFOB HATA BÖGAR ÄLSKA HETRO ÄLSKA INVANDRARE HATA RASISTER!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 HOMOFOB HOMOFOB HATA BÖGAR ÄLSKA HETRO ÄLSKA INVANDRARE HATA RASISTER!!!!!!! Men kära någon. Stick härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Helst av allt skulle man ju vilja lära känna två stycken bisexuella tjejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Helst av allt skulle man ju vilja lära känna två stycken bisexuella tjejer! Det gör jag, hihi. [stolt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hey, fattar inte hur folk tänker när de säger att de är emot homosexulla. Homsexuallitet är ingen åsikt, det är något som existerar och inte går att ändra på. Det är som att säga "Jag är emot månen". Sluta hata, acceptera, var glad. Ni känner många bögar. Yeye. Vote: Nej, Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Hey, fattar inte hur folk tänker när de säger att de är emot homosexulla. Homsexuallitet är ingen åsikt, det är något som existerar och inte går att ändra på. Det är som att säga "Jag är emot månen". Sluta hata, acceptera, var glad. Ni känner många bögar. Yeye. Vote: Nej, Nej. Man kan ju säga "Jag ogillar månen"/"Jag tycker inte om månen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Man kan ju säga "Jag ogillar månen"/"Jag tycker inte om månen". Ska du ha ett PM nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Hey, fattar inte hur folk tänker när de säger att de är emot homosexulla. Homsexuallitet är ingen åsikt, det är något som existerar och inte går att ändra på. Det är som att säga "Jag är emot månen". Sluta hata, acceptera, var glad. Ni känner många bögar. Yeye. Vote: Nej, Nej. Hmmm... "Homosexualitet går inte att ändra på"? FEL FEL. På 50-talet fanns faktiskt VÄL fungerande behandlingar mot homosexualitet. Läste om en polack som reste till USA (för fem år sen) för att gå någon form av terapi för att han skulle bli frisk, vilket han också blev. Bara så ni vet. Det finns folk som tycker homosexualitet är vidrigt. Det är i lika stor mån ett faktum som att homosexualiteten och månen existerar. Precis som alla homofober BÖR lära sig leva med att det finns homosexuella borde även alla som är pro-homo inse att det finns homofober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Får väl ta och omformulera mig här på forumet. Jag har ju framstått som en rasist enligt vissa. Jag är inte emot snälla invandrare. Men det är tråkigt att en sån stad som Landskrona har så mycket gängkriminalitet där dom flesta är invandrare. Då kan man bli lite irriterad och undra vafan dom gör här. Sen blir jag irriterad på folk som säger "det är samhällets fel" att många invandrare väljer kriminallitet och är allmänt stökiga i skolorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts