Jump to content

Homosexualitet och invandrare

ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, och ni svenskar ska då inte vara tacksamma för att ni får leva här? Ja, ni har varit här hela ert liv, men spelar det någon roll? Jag har också varit här hela mitt liv, skulle jag börja "stöka" skulle folk kanske vilja se mig utvisad. Skulle en svensk "stöka" är inte utvisning på tal.

Det är extremt svårt att få arbete utan att kunna svenska språket, du vet.

Bra att du läser hela min text. :lol:

Jävla irriterande måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inget emot homosexuella så länge de håller sig ifrån mig.

Invandrare har jag nåt emot. Dom kommer hit och tror att dom äger stället! Bara slavarna som e bra, men tjuvar och mördare kan man skicka hem till trädet dom kom ifrån. Vare sig det är krig där eller ej. Svenska tjuvar och mördare ska hamna på kåken flera år däremot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Invandrare har jag nåt emot. Dom kommer hit och tror att dom äger stället! Bara slavarna som e bra, men tjuvar och mördare kan man skicka hem till trädet dom kom ifrån. Vare sig det är krig där eller ej. Svenska tjuvar och mördare ska hamna på kåken flera år däremot.

Du är sjuk i huvet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är sjuk i huvet :lol:

Satt och funderade på om/vad jag skulle svara på hans störda inlägg. Det du skrev funkade men jag letar efter den där skämtbilden där det är en kille som flinar och pekar på en och det står typ "God love morons" nån som har den? Var vänlig posta den till Bashil

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Banna dig på livstid bör man!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och funderade på om/vad jag skulle svara på hans störda inlägg. Det du skrev funkade men jag letar efter den där skämtbilden där det är en kille som flinar och pekar på en och det står typ "God love morons" nån som har den? Var vänlig posta den till Bashil

Nåt sånt här kanske funkar annars?

rover_731407_0.jpg

douche bag

A person with an unbelievable size of ego without the substance to back it up and normally deludes himself that he is the "numero uno" in the universe. A douchebag is normally narrow-minded but thinks otherwise, disrespectful but thinks he is cool, thinks he knows everything but this is not the case and has a weird and peculiar habit of treating other people like dirt when in fact he is the dirt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag forstar att du inte gillar Invandrare, det er monga som holler med dig her pa forumet om det, eftersom alla for tycka vad dom vill.

Men slavar?... Jag undrar verkligen hur du skulle reagera om en Homosexuell froga dig hur mycket klockan er.

:lol:

Sorry, Kan inte skriva äöå. Sitter bakom ett utlendsk tangentbord.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehhh...

En fråga: Skrev du det där bara för att göra folk sura? "Bara slavarna som är bra"? Menade du verkligen slavAr(de som tvingas till att jobba under usla förhållanden och ägs av en annan människa), eller menar du slavEr (som i den slaviska folkgruppen, folk som kommer från Ryssland, Polen, Jugoslavien eller något annat östeuropeiskt land)? Oavsett hur du svarar, tycker jag att du bör bannas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså slavar sa jag för att smälta in. Jag menar såna som pizzabagarna ska man ha kvar men kukhuven till invandrare som misshandlar alla kan man skicka hem på den flotte dom kom hit med. En polare till mig och hans morsa vart rånade av nåra svartskallar sen spöade dom ner dem. Jag själv var nära att bli det en gång av några som kaxade. Och om ni tycker såna as ska stanna kvar får ni fan tänka om! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm... tänkte bara droppa in och säga att jag votade nej i båda pollarna.

Kan vi inte göra en poll där vi röstar om vi har något emot handikappade och äldre? Eller blondiner, eller kanske män med mustascher? Snälla? :wub:

Ah! Det är så där jag brukar prata. Men jag får alltid skit för det. Om du förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar inte invandrare (har till och med träffat en pizzabagare) - jag menar bara att de borde brinna i helvetet.

Jag hatar inte bögar heller för den delen, utan ser deras kärlek som fin - så länge dessa äckel låter bli att visa känslor gentemot mig, vill säga.

Lebbor kan å andra sidan få komma mig nära; riktigt nära. *Pilla hårlös pung*

^^^

Ska man ta sig tid att läxa upp dumskallarna, eller gör man bäst i att begå självmord?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar inte invandrare (har till och med träffat en pizzabagare) - jag menar bara att de borde brinna i helvetet.

Jag hatar inte bögar heller för den delen, utan ser deras kärlek som fin - så länge dessa äckel låter bli att visa känslor gentemot mig, vill säga.

Lebbor kan å andra sidan få komma mig nära; riktigt nära. *Pilla hårlös pung*

^^^

Ska man ta sig tid att läxa upp dumskallarna, eller gör man bäst i att begå självmord?

Läxa upp dumskallarna du. Lär vara en del som inte förstår att du var ironisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inget emot homosexuella bara dom inte försöker ragga upp mig...

Eller, har nåt emot dom homosexuella som är sådär.. ehm.. riktigt.. tjejiga och töntiga, dom gillar jag inte, fast det finns ju sånna som i inte är homosexuella och är så också, men inget HAT emot dom eller nåt, gillar bara inte dom som är sådär fjolliga...

Invandrare är väll ok.. dom flesta... gillar inte "gangstah"invandrarna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inget homosexuella. Ju mer det finns av dom från det manliga könet, desto fler brudar blir det över till mig. Som jag alltid sagt.

Jag har inget emot invandrare. Jag har något emot idioter, och vissa av dom är invandrare. Men jag tycker många svenskar är idioter också. Och jag kommer säkert tycka vissa personer ifrån alla jävla länder på den här planeten är idioter när/om jag får träffa dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor