Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag undrade om någon skulle nappa. Du tror inte jag är svensk? Varför ska du fiska då? Försök att vara seriös istället. Ehum... Patrioter? Har inte läst ett enda patriotiskt inlägg i den här tråden, bara rasistskit! Enligt vänstertönten The Dude är Patrioter = Rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) @Siana Som jag en gång sagt: Inför exil som straff för ALLA mördare, våldtäktsmän och förrädare! Även svenskfödda? @Moroni_Family Är ni seriösa? Då är den här generationen mer fuckad än jag trodde. Ojdå. Här var vi trevliga. Patrioter är något som nynazister och blöjnazister kallar sig själva. Så ja, det är nazism det med. Redigerad 12 juli, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Även svenskfödda? Han skrev väl ALLA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Han skrev väl ALLA? Det är väl ganska korkat. Vilket annat land skulle gå med på att ta våra mördare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Det är väl ganska korkat. Vilket annat land skulle gå med på att ta våra mördare? Korkat, ja. Förmodligen inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Även svenskfödda? @Moroni_Family Är ni seriösa? Då är den här generationen mer fuckad än jag trodde. Ojdå. Här var vi trevliga. Patrioter är något som nynazister och blöjnazister kallar sig själva. Så ja, det är nazism det med. Just precis. Även svenskfödda. Palla att betala skatt för att hålla mördarsvin vid liv! Jag skiter i vilket land som vill ha dom, vi säger helt enkellt följande: Du ska vara VÄCK på torsdag. Har du inga pengar får du bidrag till att köpa gummijolle på leksaksaffären. Och NEJ, patrioter är INTE rasister. Patrioter värnar om sitt eget lands välbefinnande. Det innebär exempelvis att de följer alla lagar till punkt och pricka, gör lumpen för att skydda Sverige och ALLA dess invånare, betalar sina skatter, och käkar kanelbullar till frukost Visst, vissa rassar kallar sig för patrioter, men Sovietunionen kallade sig även för kommunistiskt (vilket halva forumet var väldigt noga med att påpeka att det inte stämmde för nåt år sen). Redigerad 12 juli, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Som jag sa i förra invandringstråden, fan vad illa jag mår av att se det här. Vill verkligen inte inse att det finns såhär många jävla idioter.. Vafan, kebabkurt och elizaar? Ni verkade ju lite smarta i alla fall, resten är jag väl van vid, antar jag, antflaxx du är ju helt jävla störd i huvudet, jag tänker inte ens motivera varför jag tycker så. Håller med om mycket av det SlewME sa, förutom det som Siana påpekade och svarade på.. Moroni_Family: De flesta patrioter (nej, jag generaliserar inte) är faktiskt rasister som inte vågar stå för att de är det. Jag undrar om antflaxx kallar sig rasist eller patriot, om han kallade sig patriot skulle det fan inte förvåna mig. Bidrog inte med så värst mycket, höll mest med andra och hatade andra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Darkjak: Nej inga speciella patriotiska åsiter i denna tråd men jag nämnde dom också eftersom även dom är puckon. Moron_Family: Jaaa äntligen vet jag skillnaden, tänk vad mycket man kan lära av små barn. Försvinn ur min åsyn Moroni, jag skäms över att diskutera med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Darkjak: Nej inga speciella patriotiska åsiter i denna tråd men jag nämnde dom också eftersom även dom är puckon. Moron_Family: Jaaa äntligen vet jag skillnaden, tänk vad mycket man kan lära av små barn. Försvinn ur min åsyn Moroni, jag skäms över att diskutera med dig. HAHAHHAAHA. Jag diskuterade aldrig med dig. Var gjorde jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hur gammal är du? (Manlig) homosexualitet äcklade mig då jag var 13-14 år. Gillar du kvinnlig homosexualitet? Vad tycker du om bisexuella? Försök skaffa några bögpolare eller nåt. Det är inte så äckligt som du tror. Inte äckligt alls när jag tänker efter. "It's just sex". Min ålder spelar ingen roll, jag finner det fortfarande lika äckligt som jag gjorde när jag var 12-13. Kvinnlig homosexualitet är inget vidare det heller, likaså bisexualitet. Manlig homosexualitet äcklar mig dock mest. Jag spyr bara av tanken att kyssa, hålla om, eller ha sex med en man, det är bara vidrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Min ålder spelar ingen roll, jag finner det fortfarande lika äckligt som jag gjorde när jag var 12-13. Kvinnlig homosexualitet är inget vidare det heller, likaså bisexualitet. Manlig homosexualitet äcklar mig dock mest. Jag spyr bara av tanken att kyssa, hålla om, eller ha sex med en man, det är bara vidrigt. Fyfan, lesbiska är bra mycke bättre än homosexuella män Fingrar i slidor och dildoz är bättre än kyyk i en hårig mans röv. L Word is the shit Edit: Damn, andra gången idag GTASajten tar omkull mig med Håller med till 100%! wordet Redigerad 12 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Min ålder spelar ingen roll, jag finner det fortfarande lika äckligt som jag gjorde när jag var 12-13. Kvinnlig homosexualitet är inget vidare det heller, likaså bisexualitet. Manlig homosexualitet äcklar mig dock mest. Jag spyr bara av tanken att kyssa, hålla om, eller ha sex med en man, det är bara vidrigt. Åh fan, jag trodde att det fanns hopp för dig, men det finns - till min förvåning måste jag erkänna - inget hopp alls. Du måste förstå att det först och främst handlar om kärlek. Nästa steg är att inse att homosexuella inte direkt har något "val". Vad är det som inte är vidrigt med att köra in din kroppsdel i en flickas kropp? I liknande termer kan man få allt att låta vidrigt. Väx upp, för mänsklighetens skull. Edit: okka? Är du där ute någonstans? Research has found that the people who have the most positive attitudes toward gay men, lesbians and bisexuals are those who say they know one or more gay, lesbian or bisexual person well—often as a friend or co-worker. For this reason, psychologists believe negative attitudes toward gay people as a group are prejudices that are not grounded in actual experiences but are based on stereotypes and prejudice. Redigerad 13 juli, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Invandrare.. jag blev nerspöad av tre stycken p.ga att min kompis, min lillebror och jag spelade fotboll mot dom och vann. Ja, jag HATAR dom, iallafall dom som förstör så jävligt. Homosexuella, jag hatar dom inte. gillar dom bara inte. gillar speciellt inte lesbiskt heller. Vet inte varför. tjadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ehm... tänkte bara droppa in och säga att jag votade nej i båda pollarna. Kan vi inte göra en poll där vi röstar om vi har något emot handikappade och äldre? Eller blondiner, eller kanske män med mustascher? Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Invandrare.. jag blev nerspöad av tre stycken p.ga att min kompis, min lillebror och jag spelade fotboll mot dom och vann. Ja, jag HATAR dom, iallafall dom som förstör så jävligt. tjadå. Fyfan vad jobbigt. Jag har också blivit nerslagen, men den "tillfälliga fientligheten" försvann väldigt snabbt eftersom jag har många kompisar som är invandrare som är skitschysta, sen är man ju halvinvandrare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒ ▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒ ▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒ ▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒ ▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒ ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Men jag tycker sånna som kommer hit och säger att sverige suger och lever på bidrag och är uppkäftig, kan dra härifrån Typ som du då? Fast att du är född här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Homosexualitet: Har inget emot det, men gillar det in heller. Invandrare: Har inget emot dem som håller sig i skinnet. Dock av de som sitter i finkan i Sverige så är tyvärr 39% av dem invandrare. Ganska synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Invandrare.. jag blev nerspöad av tre stycken p.ga att min kompis, min lillebror och jag spelade fotboll mot dom och vann. Ja, jag HATAR dom, iallafall dom som förstör så jävligt. Snacka om att dra alla över en kam. Så, om du blivit nerspöad av svenskar, skulle du hata svenskar då? Nej, bara de som specifikt slog ner dig. Ja, jag lade märke till "iallafall dom som förstör så jävligt". Men jag tror inte att man skulle börja hata alla svenskar som förstör så jävligt bara för att man blev nerslagen av några, bara de man blev nerslagen av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Snacka om att dra alla över en kam. Så, om du blivit nerspöad av svenskar, skulle du hata svenskar då? Nej, bara de som specifikt slog ner dig. Ja, jag lade märke till "iallafall dom som förstör så jävligt". Men jag tror inte att man skulle börja hata alla svenskar som förstör så jävligt bara för att man blev nerslagen av några, bara de man blev nerslagen av. Att höra min lillebror säga "jag trodde dom skulle döda dig" räcker nog och väl för att jag ska få hata dom. Alla är inte så, men många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts