Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nu börjar du gå för långt. Jävla Rasse. Invandrare är människor som vi alla andra, oavsett hudfärg eller ursprung. Jag skulle nog hellra flytta/smita istället för att svälta ihjäl eller bli skjuten av soldater. Men du skulle nog stå kvar på din gård tills du får en bomb i huvet.. Nu är väl jag ingen flykting. Sedan är jag andra generationens invandrare, d v s jag har aldrig bott i något annat land än Sverige. Men i Sverige dras alla över en kam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Homosexualitet- egentligen inte... men det äcklar mig Hur gammal är du? (Manlig) homosexualitet äcklade mig då jag var 13-14 år. Gillar du kvinnlig homosexualitet? Vad tycker du om bisexuella? Försök skaffa några bögpolare eller nåt. Det är inte så äckligt som du tror. Inte äckligt alls när jag tänker efter. "It's just sex". Redigerad 12 juli, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Har inget emot invandrare och homosexuella... Om jag ogillar en person gör jag det för deras personlighet, deras sätt att agera och åsikter... Inte för nationallitet/hudfärg/sexualitet... Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Vad i helvete är det med dig? Tror du på största allvar att någon kan ta dig på allvar när du sitter och spelar livsfarlig över internet? Jag slår vad om att du egentligen är en finnig tonåring som går runt med Vader- tröjor, snusar General, tycker att "slita-ut-tarmarna-med-fiskekrok"-dissen är skithäftig, äter filmjölk till frukost och blev tappad som barnunge. Man tjänar ingenting på att ens debattera med dig. Jag får dubbelt så intellektuella svar om jag så diskuterar cheddarost med en trädsvamp. Goddag. Jag är exakt sån,ja fast jag dricker jack daniel's till frukost för det mesta istället för äta nån jävla fil. Sen hoppas jag eller jag är nästan säker du menar general lös Adopterade barn är nog som ca 100% svenskar Så länge dom har svenska adoptiföräldrar iaf. Nu börjar du gå för långt. Jävla Rasse. Invandrare är människor som vi alla andra, oavsett hudfärg eller ursprung. Jag skulle nog hellra flytta/smita istället för att svälta ihjäl eller bli skjuten av soldater. Men du skulle nog stå kvar på din gård tills du får en bomb i huvet.. det är väl klart som fan jag skulle stå kvar och få en bomb i skallen,skulle inte du det? Redigerad 12 juli, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hoppas inte att ni typ har fått för er att jag är supernazisst nu. Jag är polare med flera negrer, dom är som vanliga svenskar. Samma humor, samma språk, samma inteligens. Det är inte så att jag hatar en neger om jag ser honom på stan. Jag tror att det är ni som är trångsynta, invandrare är INTE lika med neger. Invandrare kan komma från alla möjliga länder. Jag har polare från norge, polen, kurdistan. You name it. Ville bara att ni skulle veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, jag har inget emot homosexuella. Nej, jag har inget emot invandrare. Eller jo, bråkiga invandrare, men jag har något emot bråkiga svenskar också. Då måste du väl vara emot bråkiga homosexuella också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Då måste du väl vara emot bråkiga homosexuella också? Han menar nog sexualiteten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) En invandrare = Människa En svensk = Människa Hej. Nej, jag har inget emot invandrare. Däremot så ogillar jag invandrare som stökar och bråkar, mer än svenskar faktiskt. Varför jag gör det är för att jag tycker att man som invandrare skall vara tacksamma för att man får leva i ett land med en halvfungerande välfärd. Ogillar även de som inte anstränger sig för att få jobb och lever på oss skattebetalare. Det finns sina grunder till varför många invandrare som ej har jobb, det beror på hur Sverige är styrt. Nog om det. Indvandrare är ju så mycket mer än bråk, sammhällsproblem och invandrare. De har ju bland annat kommit med mat, arbete, lärdom samt mycket annat. Mina kusiner är halvinvandrare och deras pappa är helinvandrare. Han driver idag ett stort företag, betalar skatt, jättemån om sina barn samt extremt trevlig. Varför ska ni hata honom? Vad fan har han gjort er? Det är all rasism som är problemet, inte invandrarna. All denna diskriminering, trångsynthet och hat jämtemot invandrare har blivit en ond cirkel och sätter käppar i hjulen. Invandrare tvingas livnära sig på stöld, dina och mina stattepengar, eller inte alls. Fuck ya all, rasister! Redigerad 12 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 En invandrare = Människa En svensk = Människa Hej. Nej, jag har inget emot invandrare. Däremot så ogillar jag invandrare som stökar och bråkar, mer än svenskar faktiskt. Varför jag gör det är för att jag tycker att man som invandrare skall vara tacksamma för att man får leva i ett land med en halvfungerande välfärd. Ogillar även de som inte anstränger sig för att få jobb och lever på oss skattebetalare. Det finns sina grunder till varför många invandrare som ej har jobb, det beror på hur Sverige är styrt. Nog om det. Indvandrare är ju så mycket mer än bråk, sammhällsproblem och invandrare. De har ju bland annat kommit med mat, arbete, lärdom samt mycket annat. Mina kusiner är halvinvandrare och deras pappa är helinvandrare. Han driver idag ett stort företag, betalar skatt, jättemån om sina barn samt extremt trevlig. Varför ska ni hata honom? Vad fan har han gjort er? Det är all rasism som är problemet, inte invandrarna. All denna diskriminering, trångsynthet och hat jämtemot invandrare har blivit en ond cirkel och sätter käppar i hjulen. Invandrare tvingas livnära sig på stöld, dina och mina stattepengar, eller inte alls. Fuck ya all, rasister! Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har inget emot invandrare. Jag gillar många invandrare. Några av mina bästa kompis är det. Men jag tycker sånna som kommer hit och säger att sverige suger och lever på bidrag och är uppkäftig, kan dra härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hoppas inte att ni typ har fått för er att jag är supernazisst nu. Jag är polare med flera negrer, dom är som vanliga svenskar. Samma humor, samma språk, samma inteligens. Det är inte så att jag hatar en neger om jag ser honom på stan. Jag tror att det är ni som är trångsynta, invandrare är INTE lika med neger. Invandrare kan komma från alla möjliga länder. Jag har polare från norge, polen, kurdistan. You name it. Ville bara att ni skulle veta det. Ja,jag är heller inte nån jävla super nazi. Jag är också kompis med invandrare. Men de jag hatar riktigt mycket är väl zigenare och skit. Sånna finns det mycket av här jag bor. De snor allt. Fastän man är kompis med de tar de ju fan saker man har hemma och skit(vet det för en av mina poolare var poolare med en "super ziggis" innan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 En invandrare = Människa En svensk = Människa Hej. Nej, jag har inget emot invandrare. Däremot så ogillar jag invandrare som stökar och bråkar, mer än svenskar faktiskt. Varför jag gör det är för att jag tycker att man som invandrare skall vara tacksamma för att man får leva i ett land med en halvfungerande välfärd. Ogillar även de som inte anstränger sig för att få jobb och lever på oss skattebetalare. Det finns sina grunder till varför många invandrare som ej har jobb, det beror på hur Sverige är styrt. Nog om det. Indvandrare är ju så mycket mer än bråk, sammhällsproblem och invandrare. De har ju bland annat kommit med mat, arbete, lärdom samt mycket annat. Mina kusiner är halvinvandrare och deras pappa är helinvandrare. Han driver idag ett stort företag, betalar skatt, jättemån om sina barn samt extremt trevlig. Varför ska ni hata honom? Vad fan har han gjort er? Det är all rasism som är problemet, inte invandrarna. All denna diskriminering, trångsynthet och hat jämtemot invandrare har blivit en ond cirkel och sätter käppar i hjulen. Invandrare tvingas livnära sig på stöld, dina och mina stattepengar, eller inte alls. Fuck ya all, rasister! Fuck yeah! typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 En invandrare = Människa En svensk = Människa Hej. Nej, jag har inget emot invandrare. Däremot så ogillar jag invandrare som stökar och bråkar, mer än svenskar faktiskt. Varför jag gör det är för att jag tycker att man som invandrare skall vara tacksamma för att man får leva i ett land med en halvfungerande välfärd. Ogillar även de som inte anstränger sig för att få jobb och lever på oss skattebetalare. Det finns sina grunder till varför många invandrare som ej har jobb, det beror på hur Sverige är styrt. Nog om det. Indvandrare är ju så mycket mer än bråk, sammhällsproblem och invandrare. De har ju bland annat kommit med mat, arbete, lärdom samt mycket annat. Mina kusiner är halvinvandrare och deras pappa är helinvandrare. Han driver idag ett stort företag, betalar skatt, jättemån om sina barn samt extremt trevlig. Varför ska ni hata honom? Vad fan har han gjort er? Det är all rasism som är problemet, inte invandrarna. All denna diskriminering, trångsynthet och hat jämtemot invandrare har blivit en ond cirkel och sätter käppar i hjulen. Invandrare tvingas livnära sig på stöld, dina och mina stattepengar, eller inte alls. Fuck ya all, rasister! Mycket bra skrivet, men tillägger att rasister även kan vara invandrare. Med andra ord; det finns invandrare som hatar svenskar/Sverige, och beter sig dåligt på grund av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ja,jag är heller inte nån jävla super nazi. Jag är också kompis med invandrare. Men de jag hatar riktigt mycket är väl zigenare och skit. Sånna finns det mycket av här jag bor. De snor allt. Fastän man är kompis med de tar de ju fan saker man har hemma och skit(vet det för en av mina poolare var poolare med en "super ziggis" innan). Jag var kompis med många zigenare när jag bodde i Angered, de var inte de som stal. Det var svenskarna som gick på socialbidrag som fick de värsta ungarna. Snattade, spöade gamla tanter och kasta smällare från balkongerna på barn. Svenskar är helt jävla sjuka i huvudet. Hoppas svenskarna skickas till något pissland så invandrare kan få en lugn stund utan heilande och vandalisering. Jävla svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Varför jag gör det är för att jag tycker att man som invandrare skall vara tacksamma för att man får leva i ett land med en halvfungerande välfärd. Ja, och ni svenskar ska då inte vara tacksamma för att ni får leva här? Ja, ni har varit här hela ert liv, men spelar det någon roll? Jag har också varit här hela mitt liv, skulle jag börja "stöka" skulle folk kanske vilja se mig utvisad. Skulle en svensk "stöka" är inte utvisning på tal. Ogillar även de som inte anstränger sig för att få jobb och lever på oss skattebetalare. Det är extremt svårt att få arbete utan att kunna svenska språket, du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ja, och ni svenskar ska då inte vara tacksamma för att ni får leva här? Ja, ni har varit här hela ert liv, men spelar det någon roll? Jag har också varit här hela mitt liv, skulle jag börja "stöka" skulle folk kanske vilja se mig utvisad. Skulle en svensk "stöka" är inte utvisning på tal. Det är extremt svårt att få arbete utan att kunna svenska språket, du vet. Inte extremt svårt att gå på komvux och lära sig svenska språket dock. Angående hela den här frågan så tycker jag att vi borde lägga mer energi på de svenskarna som kommit fel och är uteliggar och så vidare innan vi tar han om invandring, självklart att invandrare som redan är här och har svårt också ska hjälpas men jag tycker att vi borde fixa det innan vi tar in fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Invandrare: Nej Homosexuella: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Svenskar är helt jävla sjuka i huvudet. Hoppas svenskarna skickas till något pissland så invandrare kan få en lugn stund utan heilande och vandalisering. Jävla svenskar. Vem är det nu som är rasist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vem är det nu som är rasist. Jag undrade om någon skulle nappa. Du tror inte jag är svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Fy fan för forumrasiterna och alla urblåsta patrioter som finns här, jag både hatar och tycker synd om er samtidigt. För att inte glömma listar jag upp idioterna: eliizar (trodde att du var smartare än så), Moron_Family, Ceone, the-copy, antflaxx, fido vercetti, med flera givetvis, men av de som postat här. Ehum... Patrioter? Har inte läst ett enda patriotiskt inlägg i den här tråden, bara rasistskit! Jag anser dock att man borde ha komvuxplikt (eller kanske rättare sagt: SFI-plikt, men jag vet inte om SFI finns kvar längre) för vuxna invandrare, precis som man lyder under skolplikt som barn. Ska man bo här ska man lära sig språket! Sen anser jag det som rätt unket att det svenska samhället ska anpassa sig till invandrarna, det ska vara tvärtom! Jag snackar inte om att man ska förbjuda slöjor eller nåt sånt skit (även om jag anser att man bör införa en lag som förbjuder folk att skymma ansiktet på offentliga platser), däremot bör exempelvis muslimer inte kräva att man upphör med gamla svenska traditioner, som att gå till kyrkan på studentdagen, eller att man bör införa "Bönpauser" som avbryter alla lektioner för att muslimska barn ska få be i speciella "Skolmoskéer". Helt enkellt: lev som ni vill leva, men tvinga inte på oss, ursprungsbefolkningen en massa skit. Det är en annan rolig sak, förresten. Vi ska låta samerna skita i vartenda lag vi infört (de dödar fridlysta djur, och förstör privat mark, vilket är det enda man INTE får göra på annans mark enligt allemansrätten) och behandla dom med vördnad för att dom är den skandinaviska ursprungsbefolkningen. Då muslimer kommer hit ska dom få specialmat och allt möjligt, och då ska vi anpassa våra lagar till DOM. Det strider mot all form av logik! Antingen ska man gå efter systemet att ursprungsbefolkningen ska vördas (och vi är mer ursprungsbefolkning än invandrarna), vilket vi inte gör, eller så har vi en demokrati (alltså: majoriteten har alltid rätt), vilket vi inte heller gör! @Siana Som jag en gång sagt: Inför exil som straff för ALLA mördare, våldtäktsmän och förrädare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts