Jump to content

Homosexualitet och invandrare

ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

20%? Känns fan som det är 80% här jag bor :ermm:

Ajdå. Dom kommer och är lyckliga. Dom sprider ut sina ägg i buskar och under mattor och soffor,

dagen efter har det kommit 7 nya blodtörstiga klara att mörda så blir det -7 på svenskarna.

Sen lägger de 7 nya blodtörstiga ut ägg gissa vad som blir här nest :ph34r:

Nej men, skulle vara hemskt om dom skulle skicka hem dem. Man har ju flera vänner for god sakes :ermm:

Jag har inget emot HomoSorZ^ bara dom inte rör mig, jag blir helt enkelt Ecklad.

Jag har inget emot glada och tacksamma invandrare, men hatar otacksamma jävlar som inte ställer till något annat än besvär.

Så, Nej på båda svaren.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker att alla invandrare ska utvisas nu när krigen är slut.

20% av sveriges befolkning är invandrare

Alla krig är inte slut... Och det är inte bara krig folk flytt ifrån... Även korrumperade regimer som befinner sig i fred förföljer sina medborgare... Men det bryr väl inte du dig om...

----------------------------------------------

Det jag stör mig på när det gäller invandrare är att folk väljer att åka och bosätta sig i invandrarområden t.ex. Rinkeby och Rosengård... Om inte jag är helt ute och cyklar så har de faktiskt själva chans att påverka vart dom ska flytta och kan väl nästan bosätta sig var de vill (om de har pengar förstås)... Men istället för att ge integration en ärlig chans så flyttar en del till Rosengård t.ex. där de aldrig behöver integrera med samhället... Och de missgynnar både Sverige som land och invandrarna som kommer hit... Fast jag kan förstå att de flyttar dit för att få träffa människor med samma historia/språk/religion, men ändå tror jag att de skulle haft det bättre men det är ju bara en teori...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajdå. Dom kommer och är lyckliga. Dom sprider ut sina ägg i buskar och under mattor och soffor,

dagen efter har det kommit 7 nya blodtörstiga klara att mörda så blir det -7 på svenskarna.

Sen lägger de 7 nya blodtörstiga ut ägg gissa vad som blir här nest :ermm:

Nej men, skulle vara hemskt om dom skulle skicka hem dem. Man har ju flera vänner for god sakes :ermm:

Jag har inget emot HomoSorZ^ bara dom inte rör mig, jag blir helt enkelt Ecklad.

Jag har inget emot glada och tacksamma invandrare, men hatar otacksamma jävlar som inte ställer till något annat än besvär.

Så, Nej på båda svaren.

Jamen,de flesta jag träffar eller ser tycker jag bara brukar vara otacksamma jävlar. Som säger att de kommer ta över sverigen en dag och sånt. Det känns fan inte som något Sverige längre fan! Min moster jobbar som lärare på nån jävla skola med massa invandrare på. Där fick de inte ens hissa svenska flaggan på skolavslutningen för det räknandes som rassism. Då har det fan gått föör långt tycker jag. Om jag hade fått bestämma hade jag slängt ut de om de vägrar så skulle jag blåst skallen av de. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen,de flesta jag träffar eller ser tycker jag bara brukar vara otacksamma jävlar. Som säger att de kommer ta över sverigen en dag och sånt. Det känns fan inte som något Sverige längre fan! Min moster jobbar som lärare på nån jävla skola med massa invandrare på. Där fick de inte ens hissa svenska flaggan på skolavslutningen för det räknandes som rassism. Då har det fan gått föör långt tycker jag. Om jag hade fått bestämma hade jag slängt ut de om de vägrar så skulle jag blåst skallen av de. :ermm:

WTF! Dom måste låta sig acceptera andras Kultur.

Och är dom Svenska medborgare, ja då får dom tamefan bli en del av kulturen.

Men jag har nog inget emot invandrare iaf :ph34r:

Offtopic: min farsar bricka på bilen står det NDR - 433 och sen kör det en bil om som det stod

INV - 481

Put it together and we get INV4NDR4 :ermm:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror alltså de kommer hit för att ha party? Det kallas flyktingar av en anledning.

Men lev gärna i en rosa gullig värld du.

Just det. Invandrare och Flyktingar är olika saker.

Invandrare är såna som kom mycket på 60 & 70-talet när Sverige behöve arbetskraft.

Flyktingar är såna som kommer hit för att deras länder är krigsdrabbade. Dom flyr till ett annat land.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det. Invandrare och Flyktingar är olika saker.

Invandrare är såna som kom mycket på 60 & 70-talet när Sverige behöve arbetskraft.

Flyktingar är såna som kommer hit för att deras länder är krigsdrabbade. Dom flyr till ett annat land.

Ja,då tycker jag vi kan stänga "portarna" så de kan fly nån annan stans de jävlarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja,då tycker jag vi kan stänga "portarna" så de kan fly nån annan stans de jävlarna!

Herre jävlar. Har ni ingen empati över huvud taget?

Undrar hur gtasajten gick från att vara myspys till att vara en nynazist-sida där alla kväker ur sig det ena och det andra om invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herre jävlar. Har ni ingen empati över huvud taget?

Undrar hur gtasajten gick från att vara myspys till att vara en nynazist-sida där alla kväker ur sig det ena och det andra om invandrare.

Jamen,jag lovar eller jag vet att det finns RIKTIGT många i sveriges befolkning som är passiva rassister som inte tycker om invandrarna och sånt. Det är ju bara sen vilka som vågar säga vad de tycker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen,jag lovar eller jag vet att det finns RIKTIGT många i sveriges befolkning som är passiva rassister som inte tycker om invandrarna och sånt. Det är ju bara sen vilka som vågar säga vad de tycker...

Vågar säga vad de tycker på ett forum? :ph34r: Du ska ha mycket cred för att du vågar komma ut och berätta vad du tycker. Mycket modigt.

Hoppas du dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågar säga vad de tycker på ett forum? :ph34r: Du ska ha mycket cred för att du vågar komma ut och berätta vad du tycker. Mycket modigt.

Hoppas du dör.

Ja,det är på det viset jag också blivit bannad för jag sagt vad jag tycker.

Hoppas du dör med. Om inte så dödar väl jag dig personligen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att alla invandrare ska utvisas nu när krigen är slut.

20% av sveriges befolkning är invandrare

Jasså? Okej, hejdå, fido, jag och Zack kan ta varandra i hand och åka härifrån, då. *Vinkar*

Jag mår allvarligt talat dåligt när jag läser hur trångsynta alla i den här tråden är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas du dör.
Hoppas du dör med. Om inte så dödar väl jag dig personligen istället.

Hej hej hej, fan vad trevliga ni är mot varandra!! :ph34r:

Alltså allvarligt, moget att säga någon att den ska dö bara för att man inte har lika åsikter? :ermm:

Jag har läst igenom tråden nu och har fortfarande ingenting emot varken invandrare/flyktingar eller homosexuella. Men snälla, inte ber jag resten av folket att gå och dö? Det är en del som är som ni, klagar på invandrare som komemr hit och bråkar, men inte tillför samhället något själva. En del invandrare är jävligt mycket trevligare en vad svenskarna nånsin kommer att bli. Varför? För att dom invandrarna inte har dumma åsikter om varandra. Att invandrare kommer hit och slåss ska man inte behöva tolerera, men man ska inte heller då dra alla över en och samma kant och göra Svergie "rent och fint igen".

Krusaduller, invandrare och lillasyster,

Ner med alla tomma rasister,

Festis Deluxe och ordet plajja,

Ner med Maimstreams blabbermajja!

Räknas adopterade ungar som invandrare, för mina kusiner är adopterade och ursprunligen från Colombia, och dom vill jag inte ska skickas "hem"!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan för forumrasiterna och alla urblåsta patrioter som finns här, jag både hatar och tycker synd om er samtidigt. För att inte glömma listar jag upp idioterna: eliizar (trodde att du var smartare än så), Moron_Family, Ceone, the-copy, antflaxx, fido vercetti, med flera givetvis, men av de som postat här. :ph34r:

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ju bra att du mår dåligt. känns skönt för oss andra :ph34r:

Vad i helvete är det med dig? Tror du på största allvar att någon kan ta dig på allvar när du sitter och spelar livsfarlig över internet? Jag slår vad om att du egentligen är en finnig tonåring som går runt med Vader- tröjor, snusar General, tycker att "slita-ut-tarmarna-med-fiskekrok"-dissen är skithäftig, äter filmjölk till frukost och blev tappad som barnunge. Man tjänar ingenting på att ens debattera med dig. Jag får dubbelt så intellektuella svar om jag så diskuterar cheddarost med en trädsvamp. Goddag.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räknas adopterade ungar som invandrare, för mina kusiner är adopterade och ursprunligen från Colombia, och dom vill jag inte ska skickas "hem"!

Adopterade barn är nog som ca 100% svenskar :ermm:

Så länge dom har svenska adoptiföräldrar iaf.

det är ju bra att du mår dåligt. känns skönt för oss andra :ph34r:

Nu börjar du gå för långt. Jävla Rasse.

Invandrare är människor som vi alla andra, oavsett hudfärg eller ursprung.

Jag skulle nog hellra flytta/smita istället för att svälta ihjäl eller bli skjuten av soldater.

Men du skulle nog stå kvar på din gård tills du får en bomb i huvet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor