Jump to content

Homosexualitet och invandrare

ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och? Då får väl någon mod eller admin fixa det för jag gör det inte.

Som någon sa, det där är som att du har felparkerat din cykel, någon polis ber dig att flytta den och du säger "flytta den åt mig, jag gör det inte". Skyll dig själv om den blir beslagtagen och du får böter.

Så, vill du ha kvar din cykel får ändra din signatur (inte rösta på SD).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som någon sa, det där är som att du har felparkerat din cykel, någon polis ber dig att flytta den och du säger "flytta den åt mig, jag gör det inte". Skyll dig själv om den blir beslagtagen och du får böter.

Så, vill du ha kvar din cykel får ändra din signatur (inte rösta på SD).

Touché!

Så, nu är den fixad. Väldigt många på forumet som inte tål skämt -_-

Ja, för det var ju så himla roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maimstream: TOCHÉ!

:lol:

Börjar bli förjäkligt trött på den där SiXxe som hela tiden ändrar små detaljer på sina åsikter. Det är det värsta som finns, praktiskt taget. Ena dagen hatar han ALLA invandrare sen några minuter senare hatar han bara dom som bryter lagen och stöker och har kompisar som är invandrare.

Urk. URK! I say!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Börjar bli förjäkligt trött på den där SiXxe som hela tiden ändrar små detaljer på sina åsikter. Det är det värsta som finns, praktiskt taget. Ena dagen hatar han ALLA invandrare sen några minuter senare hatar han bara dom som bryter lagen och stöker och har kompisar som är invandrare.

Urk. URK! I say!

Det där påminner om en viss grönsak

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor