SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) nej, men om 4 år får dom Dom lär ju vara lite mer mogna då eller? Och fatta att man inte kan driva sverige på en fråga. Btw är min signatur bara en kul grej, har aldrig tänkt på att rösta på SD. Redigerad 17 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Dom lär ju vara lite mer mogna då eller? Och fatta att man inte kan driva sverige på en fråga. Btw är min signatur bara en kul grej, har aldrig tänkt på att rösta på SD. Jaah!1! Jetekul!1!"!! Din signatur är för övrigt alldeles för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Din signatur är för övrigt alldeles för stor. Och? Då får väl någon mod eller admin fixa det för jag gör det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Och? Då får väl någon mod eller admin fixa det för jag gör det inte. Om vi säger så här då. Om du inte fixar din signatur så bannar jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Och? Då får väl någon mod eller admin fixa det för jag gör det inte. Keepin it gangsta, yo Redigerad 17 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Om vi säger så här då. Om du inte fixar din signatur så bannar jag dig. Du får gärna banna honom även fast han fixar signaturen, det gör ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Och? Då får väl någon mod eller admin fixa det för jag gör det inte. Som någon sa, det där är som att du har felparkerat din cykel, någon polis ber dig att flytta den och du säger "flytta den åt mig, jag gör det inte". Skyll dig själv om den blir beslagtagen och du får böter. Så, vill du ha kvar din cykel får ändra din signatur (inte rösta på SD). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Om vi säger så här då. Om du inte fixar din signatur så bannar jag dig. Banna mig? För ett skämt haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Banna mig? För ett skämt haha lol Ibland tror jag du är ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Om vi säger så här då. Om du inte fixar din signatur så bannar jag dig. Så, nu är den fixad. Väldigt många på forumet som inte tål skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Som någon sa, det där är som att du har felparkerat din cykel, någon polis ber dig att flytta den och du säger "flytta den åt mig, jag gör det inte". Skyll dig själv om den blir beslagtagen och du får böter. Så, vill du ha kvar din cykel får ändra din signatur (inte rösta på SD). Touché! Så, nu är den fixad. Väldigt många på forumet som inte tål skämt Ja, för det var ju så himla roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Touché! Ja, för det var ju så himla roligt. Mm, det var det verkligen. Men är man en liten instängd datanörd som älskar invandrare kanske den var lite too much. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Mm, det var det verkligen. Men är man en liten instängd datanörd som älskar invandrare kanske den var lite too much. Men nu är du en jävla idiot som vanligt. Har du verkligen inget bättre att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Men nu är du en jävla idiot som vanligt. Har du verkligen inget bättre att säga? Spam spam spam, ta det med mig PM istället Så punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Mm, det var det verkligen. Men är man en liten instängd datanörd som älskar invandrare kanske den var lite too much. = Spam spam spam, ta det med mig PM istället Så punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Maimstream: TOCHÉ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Så, nu är den fixad. Väldigt många på forumet som inte tål skämt Det handlade inte om skämtet för min del, det handlade om att din signatur var för stor, men det är inte lätt det där när man är för dum för att lära sig räkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Keepin it gangsta, yo haha dagens kommentar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Maimstream: TOCHÉ! Börjar bli förjäkligt trött på den där SiXxe som hela tiden ändrar små detaljer på sina åsikter. Det är det värsta som finns, praktiskt taget. Ena dagen hatar han ALLA invandrare sen några minuter senare hatar han bara dom som bryter lagen och stöker och har kompisar som är invandrare. Urk. URK! I say! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Börjar bli förjäkligt trött på den där SiXxe som hela tiden ändrar små detaljer på sina åsikter. Det är det värsta som finns, praktiskt taget. Ena dagen hatar han ALLA invandrare sen några minuter senare hatar han bara dom som bryter lagen och stöker och har kompisar som är invandrare. Urk. URK! I say! Det där påminner om en viss grönsak Redigerad 18 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts