Linkez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Så du menar att svenskarnas ytlighet har gjort att brottsliheten har ökat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Och orsaken till att den har ökat är 1. invandrarna 2. att du är rasist? Om du tror att det är invandrarna, har du då varit ignorant och bara tänkt "Ääh, dom skjuter sina mammor och bråkar på stan" eller har du ens tänkt på möjligheten att det är sådana ytliga personer som du, som dömer efter hudfärg och då ska bråka med invandrarna. Fast nä...det går ju inte, invandrarna är ju...brottslingar...fula...annorlunda...brottslingar...töntar...idioter...brottslingar...och bör åka hem. Kanske inte allt men en stor del. Haha... dömer jag efter hudfärg? Jag ska säga dig att en av mina bästa kompisar var svart. Så säg inte det du. Släng inte ur dig saker du inte har en aning om. Allt du skriver har du hittat på. Det är inte alls min åsikt. Klart dom har det tufft men det verkar som det är ok för dig? Linkez: Tack. Redigerad 17 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Så du menar att svenskarnas ytlighet har gjort att brottsliheten har ökat? Beror på hur man ser det. Men det är inte så att invandrarna bankar på dom stackars svenskarna som inte gör något. Kanske inte allt men en stor del. Haha... dömer jag efter hudfärg? Jag ska säga dig att en av mina bästa kompisar var svart. Så säg inte det du. Släng inte ur dig saker du inte har en aning om. Allt du skriver har du hittat på. Det är inte alls min åsikt. Klart dom har det tufft men det verkar som det är ok för dig? Linkez: Tack. Så varför klagar du på att brottsligheten har ökat? Det är inte så att det bara är invandraras fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Beror på hur man ser det. Men det är inte så att invandrarna bankar på dom stackars svenskarna som inte gör något. Så varför klagar du på att brottsligheten har ökat? Det är inte så att det bara är invandraras fel. Nej men till stor del. Iallafall i sånt litet samhälle jag bor i. Redigerad 17 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Oj, känner på mig att jag framstår som en rasist här. Ska förklara hur jag känner mig när det gäller invandrare: Jag har egentligen inget emot invandrare förutom när de ska ha denna extremt coola "ghettothugstylen". Ett exempel: Min granne (som är iranier) skriver till mig på msn för första gången på ett år. "Öhh, vem fan är du?" eftersom jag är nörd sitter jag och spelare cs och upptäcker inte att han skriver. Därför får jag även ännu ett meddelande där han frågar vem jag är; "Eyy, är du den där jävla svennen i Danderyd eller?" Denna stil vågar jag nästan säga att jag _HATAR_, det finns väl ingen mening med att försöka göra Danderyd till ett ghetto? Nej, jag är inte rasist men jag tål inte invandrare som kommer till Sverige och leker gangstah. Jag gillar inte heller hedersmord, men det orkar jag inte förklara varför så jag hoppas att ni förstår varför jag inte tycker det lämpar sig i denna värld. Rabarben du behöver inte tacka mig, jag står inte på din sida och jag kommer inte gilla dig mer för att du är artig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Rasist - nej då. Brotten har ökat. Däremot är några trångsinta (inte du och inte rabarben har jag märkt) och tror att "90% av alla invandrare begår brott" för att på något sätt försvara sin åsikt. Jag gillar inte kaxiga ghettosnubbar, men idioter finns överallt. Finns svenska idioter också. Hedersmord är också sjukt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Beror på hur man ser det. Men det är inte så att invandrarna bankar på dom stackars svenskarna som inte gör något. Det är svenska tjejer som bli våldtagna, inte invandrare. Varför? Kan det ha något att göra med att våldtagsmannen skulle bli misshandlad om han våldtog en invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det är svenska tjejer som bli våldtagna, inte invandrare. Varför? Kan det ha något att göra med att våldtagsmannen skulle bli misshandlad om han våldtog en invandrare? Njae. Kan vara så enkelt som att invandrartjejer ses som mindre attraktiva. Men ja, kan vara så att man är rädd för deras kusiner också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Njae. Kan vara så enkelt som att invandrartjejer ses som mindre attraktiva. Men ja, kan vara så att man är rädd för deras kusiner också. Vet inte om detta tolkas rasistiskt men jag är rädd för att bråka med invandrare för att få hans kusiner/bröder efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vet inte om detta tolkas rasistiskt men jag är rädd för att bråka med invandrare för att få hans kusiner/bröder efter mig. Rasistiskt och rasistiskt. Självklart att en del gängar sig och ringer kusinen om något blir fel. Men det är inte som några tror att alla invandrare har en farlig kusin som slår dig i bitar om man bråkar med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Rabarben, gå och lägg dig. Det där var inte ens en smula rasistiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det är svenska tjejer som bli våldtagna, inte invandrare. Varför? Kan det ha något att göra med att våldtagsmannen skulle bli misshandlad om han våldtog en invandrare? Syftar du på att det endast är invandrare som våldtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Syftar du på att det endast är invandrare som våldtar? Nej, jag menar att svenska tjejer blir våldtagna inte invandrartjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nej, jag menar att svenska tjejer blir våldtagna inte invandrartjejer. Iofs har du delvis rätt i det du säger. Dock så finns det invandrartjejer som blir våldtagna, dock oftare av svenskar. Så ser du sambandet? Dock så är det mer svenska tjejer som blir våldtagna, av både svenskar och invandrare. Men frågan är om det verkligen är så konstigt då det onekligen bor fler svenska tjejer i sverige än tjejer som har utlänsk bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Nej, jag menar att svenska tjejer blir våldtagna inte invandrartjejer. Lite fakta: -Invandrare ÄR svenska. -Alla invandrare är inte från mellanöstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) De ska hålla på och vara kaxiga, till och med dem som är mindre än mig, i vanliga fall är det pojkar i 7-9 år som är det. Om man spelar fotboll ska de förstöra, ta målen eller vara tuffa inför sina polare. Håller med till fullo.. Men det är bara att skratta åt det. Har en klasskamrat som kan prata svenska utan brytning. (han är ensam invandrare i klassen) MEN när han går till sina andra kompisar som går i andra klasser som också är invandrare, så börjar han snacka med brytning och använder "ord" som "loo", "abow" etc. Redigerad 18 augusti, 2006 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Håller med till fullo.. Men det är bara att skratta åt det. Har en klasskamrat som kan prata svenska utan brytning. (han är ensam invandrare i klassen) MEN när han går till sina andra kompisar som går i andra klasser som också är invandrare, så börjar han snacka med brytning och använder "ord" som "loo", "abow" etc. Haha, jag hade en klasskamrat som hade utländska föräldrar. Med oss pratade han ganska vanligt, men när han träffade sin invandrarkompisar från de andra klasserna satte han på invandrarslanget. Inte så konstigt egentligen, men ändå humor. Han ville inte riktigt erkänna att han var född i Sverige heller. skribb: Bra, jag stör mig på folk som inte fattar att invandrare också räknas som svenskar. Edit: Och angående våldtäkt, jag har svårt att tro att en psykopat som väntar in sitt offer tänker "Nej, hon kan jag inte våldta, för då kanske hennes kusiner spöar mig :S". Redigerad 18 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Invandrarna är definitivt inte svenskar. Och för det mesta är det ju utlänningar som gör brott. Å det skulle verkligen inte förvåna mig om det var 90% av invandrarna som var krimminella. Å jag är inte rasist. Däremot är ja emot invandrare som förstör, är krimminella och tror dom äger sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 OJ en till sån här tråd.. Vote Ja Varför? Jadu det är vidrigt och det är något väldigt stort fel på homon, dom ska absolut inte få adoptera barn.. Vote Ja Varför? Jo enligt mig så förstör dom sverige, dom bara bråkar och förstör våra traditioner.. O ja det finns en del snälla.. men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 OJ en till sån här tråd.. Vote Ja Varför? Jadu det är vidrigt och det är något väldigt stort fel på homon, dom ska absolut inte få adoptera barn.. Vote Ja Varför? Jo enligt mig så förstör dom sverige, dom bara bråkar och förstör våra traditioner.. O ja det finns en del snälla.. men men Fyfan vilken jävla idiot du är. Du förtjänar inte att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts