StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Fixar och donar. Klart. Vote: Nej, Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, men Homos får inte komma nära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Svarar nej på båda frågorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, men Homos får inte komma nära mig Blir du smittad då? Är de äckliga? Tänk om de tar på dig? Herregud! Världens undergång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, men Homos får inte komma nära mig Hyffsat nedvärderande att kalla dem för "Homos" @Zack: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tänk om de tar på dig? Herregud! Världens undergång!Kanske därför dom inte får komma nära Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Homosexualitet: Egentligen inte, men gillar det inte. Invandrare: Bryr mig inte. Jag anser att Homosexuella ska få vara Homosexuella om dom vill, bara dom inte jävlas med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Blir du smittad då? Nej Är de äckliga? Extremt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej Extremt! Om det var en kille som såg ut som en tjej med långt hår som hånglade med en annan kille, skulle det vara mindre äcklande då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Homosexualitet: Bryr mig inte. Invandrare: Ja, det har jag. Jag har inget emot svarta (eller inte alltför mycket, jag har självklart fördommar och egna erfarenheter av dem), de mörkhyade som bor här och är normala; har jobb, har pengar, har vett & ettikett. Inga problem, det är bara trevligt å se att de har lyckats. Som mina grannar: Båda föräldrarna är läkare, det är bara roligt att se, men de som kommer hit, etablerar sig i nån jävla skitstad, lever på bidrag, drar hit hela jävla arabsläkten. Far åt helvette jävla fittor! Vi vill inte ha er här, åk hem. Redigerad 12 juli, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag bryr mig inte om Homosexuella(skullle själv kunnat tänka mig vara bi ) Sen invandare gillar jag väl inte så mycket jag jag hatar dom inte heller Så...Homo nej....Invandrare Lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Homosexualitet: Bryr mig inte. Invandrare: Ja, det har jag. Jag har inget emot svarta (eller inte alltför mycket, jag har självklart fördommar och egna erfarenheter av dem), de mörkhyade som bor här och är normala; har jobb, har pengar, har vett & ettikett. Inga problem, det är bara trevligt å se att de har lyckats. Som mina grannar: Båda föräldrarna är läkare, det är bara roligt att se, men de som kommer hit, etablerar sig i nån jävla skitstad, lever på bidrag, drar hit hela jävla arabsläkten. Far åt helvette jävla fittor! Vi vill inte ha er här, åk hem. Du är lite efterbliven tror jag. De flyttar inte själmant till skitstäder eller "ghetton". De blir utplacerade av någon annan. Jag hoppas Sverige någon dag blir krigshärjat. Folk dödar alla du känner och du flyr till något annat land, du har hört att det finns jobb och ingen skjuter vilt med automatvapen. När du äntligen kommer dit tänker du att du äntligen är räddad. Du slipper tortyr, död och förödelse. Efter en månad blir du hemskickad där du blir torterad precis innan de avrättar dig i en sketen cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du är lite efterbliven tror jag. De flyttar inte själmant till skitstäder eller "ghetton". De blir utplacerade av någon annan. Jag hoppas Sverige någon dag blir krigshärjat. Folk dödar alla du känner och du flyr till något annat land, du har hört att det finns jobb och ingen skjuter vilt med automatvapen. När du äntligen kommer dit tänker du att du äntligen är räddad. Du slipper tortyr, död och förödelse. Efter en månad blir du hemskickad där du blir torterad precis innan de avrättar dig i en sketen cell. Snacka om att överdriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Snacka om att överdriva. Du tror alltså de kommer hit för att ha party? Det kallas flyktingar av en anledning. Men lev gärna i en rosa gullig värld du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du är lite efterbliven tror jag. De flyttar inte själmant till skitstäder eller "ghetton". De blir utplacerade av någon annan. Jag hoppas Sverige någon dag blir krigshärjat. Folk dödar alla du känner och du flyr till något annat land, du har hört att det finns jobb och ingen skjuter vilt med automatvapen. När du äntligen kommer dit tänker du att du äntligen är räddad. Du slipper tortyr, död och förödelse. Efter en månad blir du hemskickad där du blir torterad precis innan de avrättar dig i en sketen cell. Var det därför en minister la upp ett förslag om att inte ge bidrag till folk som inte bor där de blir placerade utan åker till sin familj? Det var tydligen väldigt många som gjorde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har emot båda. Fast bögarna pallar jag inte bry mig om så länge de håller sig borta från mig för då fan sliter jag ut tarmarna på de med nån jävla fiskekrok. Men jag invandrarna,ja. De har jag en del emot. Jävligt mycket faktiskt. Går ju och snor allt man har och tar alla jävla skattepengar och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tråden får det låta som om invandrare och bögar är desamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tråden får det låta som om invandrare och bögar är desamma. Ja... håller du inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag tycker att alla invandrare ska utvisas nu när krigen är slut. 20% av sveriges befolkning är invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag tycker att alla invandrare ska utvisas nu när krigen är slut. 20% av sveriges befolkning är invandrare 20%? Känns fan som det är 80% här jag bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts