Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag är emot homosexualitet, av den enkla anledningen, varför finns kvinnan och mannen? inte för att man ska vara man med man och kvinna med kvinna iallafall. Enligt mig så har någonting gått snett när man helt plötsligt får för sig att man är förälskad i någon utav det egna könet. Dock skulle jag inte bry mig om jag träffar någon på en fest som är bög sålänge han inte stöter på mig. När det gäller invandrar frågan så är det lite svårare att svara på tycker jag, för vissa invandrare kan vara hur trevliga som hellst, medans andra är raka motsattsen och tror att dom äger Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag är emot homosexualitet, av den enkla anledningen, varför finns kvinnan och mannen? inte för att man ska vara man med man och kvinna med kvinna iallafall. Enligt mig så har någonting gått snett när man helt plötsligt får för sig att man är förälskad i någon utav det egna könet. Dock skulle jag inte bry mig om jag träffar någon på en fest som är bög sålänge han inte stöter på mig. När det gäller invandrar frågan så är det lite svårare att svara på tycker jag, för vissa invandrare kan vara hur trevliga som hellst, medans andra är raka motsattsen och tror att dom äger Sverige. Precis som skinheadsen eller andra rasistiska fån. I övrigt var ditt inlägg ett fånigt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Jag är emot homosexualitet, av den enkla anledningen, varför finns kvinnan och mannen? inte för att man ska vara man med man och kvinna med kvinna iallafall. Enligt mig så har någonting gått snett när man helt plötsligt får för sig att man är förälskad i någon utav det egna könet. Dock skulle jag inte bry mig om jag träffar någon på en fest som är bög sålänge han inte stöter på mig. När det gäller invandrar frågan så är det lite svårare att svara på tycker jag, för vissa invandrare kan vara hur trevliga som hellst, medans andra är raka motsattsen och tror att dom äger Sverige. Kolla grabbar! Här är en till vi måste döda. Ajuste, förresten; du argumenterar som en muslim. Redigerad 15 augusti, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Den källan är från min pappa å han ljuger då inte mot mig. Å ja håller me halo att en del invandrare också tror att dom äger sverige. Tror dom det ? Jaa då kan vi lika gärna skicka hem dom. Dom som beter sig lagligt och är snälla mot oss svenskar är väldigt välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Den källan är från min pappa å han ljuger då inte mot mig. Å ja håller me halo att en del invandrare också tror att dom äger sverige. Tror dom det ? Jaa då kan vi lika gärna skicka hem dom. Dom som beter sig lagligt och är snälla mot oss svenskar är väldigt välkomna. Skicka hem är väl och ta i? Hur rättvist är det på en skala? Nej. Bor "dom" i Sverige och gör något som bryter mot svenska lagen så ska väl dom ha rätt till rätegång med advokat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 och är snälla mot oss svenskar är väldigt välkomna. Förlåt men, Hahahahahahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Den källan är från min pappa å han ljuger då inte mot mig. Å ja håller me halo att en del invandrare också tror att dom äger sverige. Tror dom det ? Jaa då kan vi lika gärna skicka hem dom. Dom som beter sig lagligt och är snälla mot oss svenskar är väldigt välkomna. Äger svenskarna Sverige då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Kolla grabbar! Här är en till vi måste döda. Ajuste, förresten; du argumenterar som en muslim. Sa bara hur jag såg på saken, sen det där "döda" saken som du skriver om får du gärna lägga ner. Döda är ett starkt ord. EDIT: Äger svenskarna Sverige då? Vi äger Sverige mer än vad dom gör. Redigerad 15 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nej eftersom vi svenskar har varit snälla mot dom och tagit emot dom ! Då ska dom ta den chansen och leva som övriga svenska folket. Annars HEJ DÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Sa bara hur jag såg på saken, sen det där "döda" saken som du skriver om får du gärna lägga ner. Döda är ett starkt ord. EDIT: Vi äger Sverige mer än vad dom gör. Döda är ett starkt ord; jag gillar starka ord. Jag vill se ditt huvud på ett silverfat, något fel i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Som sagt, om ni inte visste, jag är Ungrare. Invadrare : Nej Homo : Nej (andledning - Lesbiska tjejer ) Jag är däremot emot kriminella invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Nej eftersom vi svenskar har varit snälla mot dom och tagit emot dom ! Då ska dom ta den chansen och leva som övriga svenska folket. Annars HEJ DÅ Jag "slänger" hellre ut dig än hundra kriminella invandrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Det är klart sverige äger sitt land ? Å jag har sagt innan att ja heller inte har nåt emot vanliga invandrare som följer svenska lagen. Men sen dom som kommer hit å förstör å säger att dom äger sverige. Jaa dom borde man ta mig fan utvisa till sitt hemland även om det är krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Döda är ett starkt ord; jag gillar starka ord. Jag vill se ditt huvud på ett silverfat, något fel i det? Jo sure det är bara komma, herregud. Jag är däremot emot kriminella invandrare. Där sa du något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Det spelar ingen roll vad man har för bakgrund om man är kriminell - brott bestraffas. Duger inte det? Jag ser inte logiken i att slänga ut folk med utländsk bakgrund, men låta en svenskfödd, som t.o.m. kanske begått ett värre brott, avtjäna sitt straff här. Det är rasism lång väg, grabbar. Men ni kan ju rösta på SD, så dem slänger ut invandrarna. Frågan är hur kul ni har det när SD privatiserar den offentliga sektorn så ni får betala en sjukhusräkning på 20.000:- för erat brutna ben. Och vi äger fortfarnade inte Sverige - Sverige är bara namnet på den ytan av jorden vi bor på. Sen har vi regering, lagar, osv som styr över den här delen av jorden. Men vi äger den inte. Redigerad 16 augusti, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag har aldrig träffat på en enda person i hela mitt liv som tror att han/hon äger Sverige. Vad är det för något skitsnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Håller inte med dig där. Från invandrare har jag visserligen aldrig hört något sådant, men svenskfödda ”patrioter”, rasister och nazister brukar vara ganska bra på att hävda hur viktigt det är för Sverige att "förbli svenskt" och "upprätthålla vitt roder vid makten". Suck. Redigerad 16 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Vote: Nej Vote: Ja, det har jag Här kommer en riktigt ordentlig anledning till mitt svar på den andra frågan: Jag har egentligen inte något emot invandrare. Invandrare är självklart både iranier, turkar, finnar, danskar, spanjorer, amerikaner osv. Men ett litet hat har växt mot vissa invandrare och jag menar självklart de från mellanöstern. Jag har bott här i Botkyrka där det är gott om sådana i hela mitt liv och jag är ganska, eller snarare väldigt respekterad runt mina 'kvarter'. MEN, det finns fortfarande dem som är helt i mina ögon idioter, av någon anledning. Och detta beteénde har jag bara sett hos dessa personer som jag nämde. De ska hålla på och vara kaxiga, till och med dem som är mindre än mig, i vanliga fall är det pojkar i 7-9 år som är det. Om man spelar fotboll ska de förstöra, ta målen eller vara tuffa inför sina polare. De är jävligt irriterande, kort och gott. Bevisa motsatsen ska jag göra allt för att ändra min vote, men just nu och så har det alltid vart så är jag emot invandrare med detta ursprung som beter sig på detta sätt. Men givetvis finns det skit trevliga (särskrivning? tyckte det såg skumt ut med skittrevliga) invandrare! Alltså, anledning till att jag votade 'Ja, det gör jag' är för att majoriteten av de jag känner eller träffar stör mig! D.v.s. det har ingenting med deras ursprung att göra, det är deras beteénde och då skiter jag i om de är turkar eller islänningar. Edit: Äger svenskarna Sverige då? Vi äger Sverige mer än vad dom gör. Det är klart sverige äger sitt land ? Å jag har sagt innan att ja heller inte har nåt emot vanliga invandrare som följer svenska lagen. Men sen dom som kommer hit å förstör å säger att dom äger sverige. Jaa dom borde man ta mig fan utvisa till sitt hemland även om det är krig! Sverige är inget aktiebolag och ingen äger landet mer än någon annan. Redigerad 16 augusti, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Håller inte med dig där. Från invandrare har jag visserligen aldrig hört något sådant, men svenskfödda ”patrioter”, rasister och nazister brukar vara ganska bra på att hävda hur viktigt det är för Sverige att "förbli svenskt" och "upprätthålla vitt roder vid makten". Suck. Jao, iofs. Men när man träffar vardagsrassister brukar de inte stå och skrika ut sina åsikter precis. På anonyma internet kryllar de av dem däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Jag har aldrig träffat på en enda person i hela mitt liv som tror att han/hon äger Sverige. Vad är det för något skitsnack? Well, då har du fömodligen aldrig varit i Flen heller. Där är det verkligen inget skitsnack om den saken. EDIT: Då är Flen ändå en "stad" med ett mindre invandrarverk finns städer som har bra mycket större. Redigerad 16 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts