Tweak Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Mest lol Tweak, Corleone och ni andra. Läs dialogen igen, en MSN-logg hade bringat klarhet men har tyvärr ingen. Men var jag tycker är intressant är varför du inte skulle se upp lika mycket till mig om jag var tjock Haha nej inte att du var tjock, men att ni skulle vara såna jävla fakes. Aja, nu har jag gjort bort mig istället, det var ju också schyst av er.. Var glad att folk ser upp till dig istället, även om jag överreagerade lite. Redigerad 8 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Hahaha, roligt hur folks världar kollapsar när de goda Dude och okka fejkbråkar. Feeeeel 'ze rape. Lär bli fler roliga high jinxes som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Hahaha, roligt hur folks världar kollapsar när de goda Dude och okka fejkbråkar. Feeeeel 'ze rape. Lär bli fler roliga high jinxes som denna. And the moral of today? Don't have idols on a webforum. Lé ratardos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Får säga som jag sa till okka Lol, fan vad blåst jag känner mig. Men det var jävligt kul så jag kan inte vara sur.. Stellhell: Idoler var väl att ta i men att se upp till folk över internet ser jag faktiskt inget fel i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Får säga som jag sa till okka Lol, fan vad blåst jag känner mig. Men det var jävligt kul så jag kan inte vara sur.. StellHell: Idoler var väl att ta i men att se upp till folk över internet ser jag faktiskt inget fel i. Idoler ser man upp till.. Jag vill se dig säga att du har Uffe, 57 som idol. Lodisen som ligger aspackad nere i centrum varje dag och snart dör av överdos. "Ne, han är min idol för jag ser ner på honom för jag har mycket bättre liv än honom" Så, jo. Idoler är ett bra ord. Och det är fortfarande idiotiskt. Sluta se upp till folk man inte känner. Alla här kan vara rena fakenissar som sitter och fixar plagiat från andra forum och whatnot. Ändå gången man kan va säker är om man träffat personen i verkliga livet. Hade ingen träffat mig RL så kunde jag lika gärna utgivigt mig för att vara tjej om det var så. Inte svårt att fejka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Men heil heil. Kände på mig att erat "bråk" bara var på skoj. Blev ändå lite smått fundersam när ni började blanda in varandras privatliv. Det sved lite i ringmusklen då, faktiskt. Inte så farligt, men lite. Ser knappast upp till er som någon fjortislisa ser upp till och försöker tränga tungan i guden Darin, utan respekterar väldigt ofta era åsikter och de värderingar ni står för, o, ni idioter till icke-homosexuella tjocksmockar. Redigerad 8 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Idoler ser man upp till.. Jag vill se dig säga att du har Uffe, 57 som idol. Lodisen som ligger aspackad nere i centrum varje dag och snart dör av överdos. "Ne, han är min idol för jag ser ner på honom för jag har mycket bättre liv än honom" Så, jo. Idoler är ett bra ord. Och det är fortfarande idiotiskt. Sluta se upp till folk man inte känner. Alla här kan vara rena fakenissar som sitter och fixar plagiat från andra forum och whatnot. Ändå gången man kan va säker är om man träffat personen i verkliga livet. Hade ingen träffat mig RL så kunde jag lika gärna utgivigt mig för att vara tjej om det var så. Inte svårt att fejka det. Öhm nej, klart jag inte har. Corleone definerade "se upp till" rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Lite roligt är att när jag och Corleone kom i kluven på varann fick vi en varning och en dags hybernate. När okka och The dude bråkar med personangrepp på hela 2 sidor så får dom bara en leende smiley? Någonting går inte rätt till här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Lite roligt är att när jag och Corleone kom i kluven på varann fick vi en varning och en dags hybernate. När okka och The dude bråkar med personangrepp på hela 2 sidor så får dom bara en leende smiley? Någonting går inte rätt till här... Det är för att du är liten och orespekterad och inte försvarar dig på ett vettigt sätt. Skriv en halvsidesmotivering till varför du har rätt så kanske nån lyssnar på dig. Sen skulle en varning på varken mig eller okka tjäna något syfte, varför kommer ni snart få reda på... Tweak: Jag är glad att höra att jag inspirerat dig och tur är väl det eftersom snart är det du och Corleone + övriga aspiranter som får ta över rollen som vänster-eliten, anledningen är en resa. Mer kan jag inte säga. Om det är någon som har nåt mer att säga i ämnet Homosexualitet och Invandrare så gör det nu. Annars föreslår jag en låsning, vårat trams har smutsat ner tillräckligt. Redigerad 8 augusti, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Det är för att du är liten och orespekterad och inte försvarar dig på ett vettigt sätt. Skriv en halvsidesmotivering till varför du har rätt så kanske nån lyssnar på dig. Sen skulle en varning på varken mig eller okka tjäna något syfte, varför kommer ni snart få reda på... Tweak: Jag är glad att höra att jag inspirerat dig och tur är väl det eftersom snart är det du och Corleone + övriga aspiranter som får ta över rollen som vänster-eliten, anledningen är en resa. Mer kan jag inte säga. Om det är någon som har nåt mer att säga i ämnet Homosexualitet och Invandrare så gör det nu. Annars föreslår jag en låsning, vårat trams har smutsat ner tillräckligt. Ska bli spännande att se varför en varning på dig eller okka inte skulle tjäna något syfte, ska båda dra iväg nånstans, permanent? =/ Redigerad 8 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 anledningen är en resa. Mer kan jag inte säga. Massjälvmord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Ahaha, det här blev fan sommarens höjdpunkt på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Massjälvmord? Nej, mass- är så jäkla fult. Och självmord har jag redan tagit. Äh, nu håller vi käften. Knasputtar. Allt har sin tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag som innerligt trodde att vänstern var i gungning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) anledningen är en resa. Nu är jag fan besviken. Du får åka på resa men inte jag? Allt jag får är en emotionell påle genom hjärtat. Redigerad 9 augusti, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nej, mass- är så jäkla fult. Och självmord har jag redan tagit. Äh, nu håller vi käften. Knasputtar. Allt har sin tid. Låter Kollektivt bättre? Eller kanske t.o.m sektmord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hahahha, jag vet att de här räknas som spam, men seriöst, man genomskådade de där "bråket" rätt snabbt MEn de va roligt att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag kan väl inte säga att ja riktigt gillar bögar precis. Men har inget så emot dom. Och vissa invandrare = helt ok . Men dom som gör brott å så har ingen rätt å vara här. Dom som följer lagarna får gärna va här.Nån som håller med mig ? Å ni visste väl att 95% av sveriges brottslighet görs av invandrare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag kan väl inte säga att ja riktigt gillar bögar precis. Men har inget så emot dom. Och vissa invandrare = helt ok . Men dom som gör brott å så har ingen rätt å vara här. Dom som följer lagarna får gärna va här.Nån som håller med mig ? Å ni visste väl att 95% av sveriges brottslighet görs av invandrare! Och ni visste väl att majoriteten av alla dumma kommentarer som görs på det här forumet härstammar från inskränkta, vita ungjävlar som inte förmår göra så väldigt mycket mer än att vara odrägliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag kan väl inte säga att ja riktigt gillar bögar precis. Men har inget så emot dom. Och vissa invandrare = helt ok . Men dom som gör brott å så har ingen rätt å vara här. Dom som följer lagarna får gärna va här.Nån som håller med mig ? Å ni visste väl att 95% av sveriges brottslighet görs av invandrare! Det sista får du gärna ge källa på. Själv har jag hört lite över hälften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts