Jump to content

Homosexualitet och invandrare

ZcruweN
 Share

Har ni nått emot det?  

182 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

En liten, enkel fråga såhär bland alla uppercuts och krokar:

Varför ifrågasätta och kritisera varandra på sättet som ni gör?

Det känns väldigt motsägelsefullt till vad ni annars tycks stå för: solidaritet, rättvisa, allas lika värde mm. Ni predikar över hela den där där baletten för attan.

Men om ni så vill;

SLÅSS !

Ska dock sägas att jag känner mig rätt våldtagen. Har respekterat och sett upp till er båda rätt länge. Är det något jag borde fortsätta med att göra efter det här?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 526
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi kan argumentera fram och tillbaka och ta fram negativa sidor hos oss varandra i all evighet, det hela är egentligen bara en tävling i svenska. Intressantare att dela med mig till forumet lite snaskig information som jag samlat på mig under våra chattperioder på MSN. Till exempel att du inte alls är homosexuell som du vill att folk ska tro men däremot intresseerad av allas våran forum-brud IceCandy. Egentligen taskigt att berätta detta men vafan, det ser ganska kört ut för våran vänskap iaf. Jag syftar på bilderna på henne på henne som du skickade och det var inte dom som finns att hitta i "Bild på dig själv" om man säger så. Antingen har du använt photoshop eller så har ni faktiskt en cam-relation, osmakligt är det i alla fall.

Så det är personligt nu va?!

Vem är det som gråter ut på våra nattliga MSN-konversationer ang. sina komplex kring sin övervikt? Ditt partyliv är ingenting annat än en dålig coverup på en annars väldigt tråkig vardag; en vardag bestående av tröstätande, Hollywood B-filmer och onani. De få tillfällen du får att vara med folk bevarar du i form av kort, för att sedan publicera på internet och måla upp en falsk identitet av en annars lika patetisk livsstil som vilken jäkla tjockis som helst.

Du är vänsterns svar på Darkjak. När ska du köpa en sån där fånig skinnjacka och påstå att du bygger muskler, grabben?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är personligt nu va?!

Vem är det som gråter ut på våra nattliga MSN-konversationer ang. sina komplex kring sin övervikt? Ditt partyliv är ingenting annat än en dålig coverup på en annars väldigt tråkig vardag; en vardag bestående av tröstätande, Hollywood B-filmer och onani. De få tillfällen du får att vara med folk bevarar du i form av kort, för att sedan publicera på internet och måla upp en falsk identitet av en annars lika patetisk livsstil som vilken jäkla tjockis som helst.

Du är vänsterns svar på Darkjak. När ska du köpa en sån där fånig skinnjacka och påstå att du bygger muskler, grabben?

Okej, jag är inte med längre.Trodde inte att du skulle sjunka så jävla lågt. IceCandy-grejen var mer ett skämt, det vet både du och jag men att du nu sitter och säger massor av "de där" grejerna är oförlåtligt. Du gör mig riktigt ledsen nu ska du veta. Du är snygg och flickorna svärmar runt dig medan jag sitter här och äter muffins...

Varför ska man ens vara kvar här nu kan man undra, hörs i något annat liv. / The Dude

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, jag är inte med längre.Trodde inte att du skulle sjunka så jävla lågt. IceCandy-grejen var mer ett skämt, det vet både du och jag men att du nu sitter och säger massor av "de där" grejerna är oförlåtligt. Du gör mig riktigt ledsen nu ska du veta. Du är snygg och flickorna svärmar runt dig medan jag sitter här och äter muffins...

Varför ska man ens vara kvar här nu kan man undra, hörs i något annat liv. / The Dude

...men, fan, alltså, jag menade inte så. Ta det inte så hårt. Jag trodde inte att det var en såå stor sak.

Snälla, ta bort blocken på MSN, så kan vi snacka igenom det här. Men du förstår väl att jag också blir ledsen? Inte så jäkla kul det där med den retuscherade bilden och allt...det var ju mellan oss, det sade jag ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Det hela gick väl som det gick.

The Dude gick ut gymnasium med bra betyg och dåligt självförtroende. okka uthärdade det sista året, men körde i svenska iom att läraren tyckte att han tog sig alldeles för stor frihet. Dude träffade en ful tjej. De skyndade sig att förlova sig. okka däremot fick både tjejer och killar, men vågade aldrig binda sig. Det slutade med att han tog livet av sig. 26 år gammal i sin mammas hus på rivieran.

Dude däremot, flyttade till ett fint hus i Ångermanland, där han bodde med sin fula flickvän och fick såna där barn som är halv-ute i skolan, men får halvdana betyg."

/Den gode samariten.

(Meningsfullt, jajamänsan... nu får vi på öronen...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Det hela gick väl som det gick.

The Dude gick ut gymnasium med bra betyg och dåligt självförtroende. okka uthärdade det sista året, men körde i svenska iom att läraren tyckte att han tog sig alldeles för stor frihet. Dude träffade en ful tjej. De skyndade sig att förlova sig. okka däremot fick både tjejer och killar, men vågade aldrig binda sig. Det slutade med att han tog livet av sig. 26 år gammal i sin mammas hus på rivieran.

Dude däremot, flyttade till ett fint hus i Ångermanland, där han bodde med sin fula flickvän och fick såna där barn som är halv-ute i skolan, men får halvdana betyg."

/Den gode samariten.

(Meningsfullt, jajamänsan... nu får vi på öronen...)

Snipp snapp snut - så var sagan slut :(

---

Vart var vi? Homosexualitet och invandrare!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra jobbat The Dude. Medan jag låg och sov sa du allt det jag hade tänkt skriva idag!

Okka, du tycker inte att jag livade upp forumet lite nu iallafall?

------------------------------------

Invandring, jag föstår inte vad människor har imot invandrare? Dom betalar skatt, tar dom sjaskigaste jobben i samhället, höjer vårat invånarantal och för med sig lite av sin kultur till Sverige!

Hur många gånger har ni inte ätit, kebab, falafel, kinemat eller pizza?

Tänk efter lite killar innan ni säger något dumt som : Invandrarna är ööh ööh fula, ut med dom jävlarna!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh jävlar okka och The Dude, fyfan alltså.. Mycket som hände under en natt... Jag är chockad, får säga som Kebab: Oj.

Sen får jag säga som Corleone också, "Ska dock sägas att jag känner mig rätt våldtagen. Har respekterat och sett upp till er båda rätt länge. Är det något jag borde fortsätta med att göra efter det här?"

Iofs förstår jag om ni inte bryr er särskilt mycket om det just nu...

När man drar upp saker från msn och PM går man för långt, tro mig, jag vet. Har ni pratat ut på msn, om man får fråga?

AntiClimax: Jag tror inte du livade upp stämningen precis, jävligt tråkigt när bråk går såhär långt. Bra inlägg om invandringen dock, första vettiga du har gjort här? :)

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, ni hängde visst inte med.

Vi kan väl fortsätta att hålla på och diskutera vare sig The Dude tar bort blocken på mig, vare sig saker och ting kommer bli som förut, hur mycket Dude egentligen väger, om okka EGENTLIGEN är homosexuell eller ej, osv., osv., men vad i hela friden spelar det för roll då okka redan har tagit självmord och The Dude bor i Ångermanland och, ja, faktiskt, köper ut sprit till sina barn då de går ut nian?

Läs Crice inlägg igen, och: kommer ni inte ihåg avsnittet Bomber och Granater? Lär er ni aldrig?

Pet Shop Boys - How Can You Expect to Be Taken Seriously?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, ni hängde visst inte med.

Vi kan väl fortsätta att hålla på och diskutera vare sig The Dude tar bort blocken på mig, vare sig saker och ting kommer bli som förut, hur mycket Dude egentligen väger, om okka EGENTLIGEN är homosexuell eller ej, osv., osv., men vad i hela friden spelar det för roll då okka redan har tagit självmord och The Dude bor i Ångermanland och, ja, faktiskt, köper ut sprit till sina barn då de går ut nian?

Läs Crice inlägg igen, och: kommer ni inte ihåg avsnittet Bomber och Granater? Lär er ni aldrig?

Pet Shop Boys - How Can You Expect to Be Taken Seriously?

Allt funkar inte att förklara bort, när ni sitter och gör bort er och är sådär taskiga mot varandra kan ni faktiskt ta konsekvenserna och svara när folk undrar, ni är två jävligt respekterade medlemmar som sjönk sjukt jävla lågt, så istället för att komma med musiktips och en massa skitsnack kan du väl svara på frågorna, då jag är faktiskt intresserad.

Och musiktipset passar faktiskt bäst till dig själv efter det här, svara nu.

Edit: The Dude, du kan också svara, jag vet att du har sett det här. Jag har fan sett upp till er (mest dig, The Dude, då jag kunde identifiera mig med dig) sen jag blev medlem på gtasajten, det var ni (med vissa andra) som väckte mitt politikintresse och gjorde så jag märkte att det var kul att diskutera, och om jag nu undrar kan jag väl få ett svar?

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt funkar inte att förklara bort, när ni sitter och gör bort er och är sådär taskiga mot varandra kan ni faktiskt ta konsekvenserna och svara när folk undrar, ni är två jävligt respekterade medlemmar som sjönk sjukt jävla lågt, så istället för att komma med musiktips och en massa skitsnack kan du väl svara på frågorna, då jag är faktiskt intresserad.

Och musiktipset passar faktiskt bäst till dig själv efter det här, svara nu.

Musiktipset var till mig själv, men du verkar fortfarande inte förstå. Kopplar du mitt inlägg, eller har du misstolkat det hela? Du har nog misstolkat det hela. Och det ber jag om ursäkt för. Men, ehm, så här ligger det till:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiktipset var till mig själv, men du verkar fortfarande inte förstå. Kopplar du mitt inlägg, eller har du misstolkat det hela? Du har nog misstolkat det hela. Och det ber jag om ursäkt för. Men, ehm, så här ligger det till:

Ja, tydligen missförstod jag musiktipset men klart jag kopplar ditt inlägg, som hänvisade till Crices inlägg, där det stod att du tog självmord som 26-åring? HAHA, det gav mig ju verkligen svar på mina frågor, eller vad säger du?

Ni gjorde bort er, ta konsekvenserna och svara när folk undrar..?

Om inte skulle du ju kunna förklara vad jag har misstolkat?

The Dude: Ärligt, de där låter som en väldigt dålig efterhandskonstruerad bortförklaring. Fast jag får väl hoppas på det bästa då.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, tydligen missförstod jag musiktipset men klart jag kopplar ditt inlägg, som hänvisade till Crices inlägg, där det stod att du tog självmord som 26-åring? HAHA, det gav mig ju verkligen svar på mina frågor, eller vad säger du?

Ni gjorde bort er, ta konsekvenserna och svara när folk undrar..?

Om inte skulle du ju kunna förklara vad jag har misstolkat?

The Dude: Ärligt, de där låter som en väldigt dålig efterhandskonstruerad bortförklaring. Fast jag får väl hoppas på det bästa då.

Mest lol Tweak, Corleone och ni andra. Läs dialogen igen, en MSN-logg hade bringat klarhet men har tyvärr ingen.

Men var jag tycker är intressant är varför du inte skulle se upp lika mycket till mig om jag var tjock :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor