Moroni_Family Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Fast den killen i denna tråden skrev om en svensk kille som levde på bidrag. Och han struntade helt enkelt i att försöka få jobb. Då tycker inte jag att han förkännar att fortsätta leva så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har inget emot homosexuella, speciellt inte Lesbiska Synd bara att du inte kan få vara med och "leka", för jag antar att du är en heterosexuell kille...:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Fast den killen i denna tråden skrev om en svensk kille som levde på bidrag. Och han struntade helt enkelt i att försöka få jobb. Då tycker inte jag att han förkännar att fortsätta leva så. Det har du helt rätt i, om en fullt frisk person struntar i att jobba och fuskar till sig bidrag förtjänar han det absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Synd bara att du inte kan få vara med och "leka", för jag antar att du är en heterosexuell kille...:S Some people like to watch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Some people like to watch... Jävligt tråkigt och bara sitta och runka imo. Håll käften. Varför ? Redigerad 6 augusti, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jävligt tråkigt och bara sitta och runka imo. Varför ? Menar du framför datorn eller i samma sovrum som ett lesbiskt par? Oavsett vad du menade så har folk ändå olika åsikter och smaker... glah, fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Menar du framför datorn eller i samma sovrum som ett lesbiskt par? Oavsett vad du menade så har folk ändå olika åsikter och smaker... glah, fatta. Han ville bara påpeka -ännu en gång- att han har en sexuell relation med sin flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Han ville bara påpeka -ännu en gång- att han har en sexuell relation med sin flickvän. Haha Men skribb, om du var i samma rum som två lesbiska tjejer som hade sex och dom bad dig vara med, skulle du tacka nej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Haha Men skribb, om du var i samma rum som två lesbiska tjejer som hade sex och dom bad dig vara med, skulle du tacka nej då? Ehum. Har ju svårt att tro att två lesbiska tjejer bjuder in en, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ehum. Har ju svårt att tro att två lesbiska tjejer bjuder in en, men Haha, jag tänkte skriva bisexuella men sen tänkte jag att ingen skulle vara en sådan ordmärkare och så kommer du här och sätter kniven i ryggen på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Haha, jag tänkte skriva bisexuella men sen tänkte jag att ingen skulle vara en sådan ordmärkare och så kommer du här och sätter kniven i ryggen på en Ja. Där kom besserwissern i mig fram. A.k.a. min mörkare sida . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Haha Men skribb, om du var i samma rum som två lesbiska tjejer som hade sex och dom bad dig vara med, skulle du tacka nej då? Om du syftar på att lesbiska kvinnor inte gillar män så tänker jag inte gå in i fällan. Men bisexuella? Såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
priZma Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Att "ha något emot" invandrare eller homosexuella är bara ett bevis på att man är osäker, ni behöver inte visa det men människan har alltid varigt rädd för något nytt eller annorlunda, alltid. Svarta har alltid fått en lägre plats i sammhället, störstadel i USA men det har alltid varigt nåt som har varigt sämre med olika slags folk som inte är vad vi är vana vid. På 70-talet när hårdrocken började var som störst och killar började ha långt hår, dom fick också en lägre plats i sammhället, inte alls lika allvarligt som med svarta men conceptet är detsamma. Sen har vi kvinnor, när kvinnor började agera själva och inte längre stod i köket hela dagarna, inte bara i USA blev alla rädda utan i nästan hela världen. Som sagt, om man "har något emot" invandrare eller homosexuella så är det inget annat än bevis på osäkerhet eller rädsla, det spelar ingen roll om ni har siffror eller argument emot invandrare, det finns inget som är bra nog för att säga att man inte ska få bo i ett land där man är säker eller trivs. Ja men då får han iallfall ett straff. Och när han har fått det kanske han väljer att försöak skaffa jobb.jag har kompisar som har suttit i fängelset, det är knappast ett sätt att motivera folk. Fängelse är till för att skydda sammhället från personen som sitter där inte för att straffa dom som har valt fel sätt att leva, dom ska snarare ha hjälp än att bestraffas. Jag röstade "Nej" på båda punkterna för er som inte fattade det Redigerad 7 augusti, 2006 av priZma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Om du syftar på att lesbiska kvinnor inte gillar män så tänker jag inte gå in i fällan. Men bisexuella? Såklart. Nej jag tänkte inte lura dig, skrev fel bara. Frågan var: Skulle du tacka nej? Och du svarade Såklart. Var det meningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nej jag tänkte inte lura dig, skrev fel bara. Frågan var: Skulle du tacka nej? Och du svarade Såklart. Var det meningen? Jävla skit! Jag menade att jag såklart skulle tacka ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Han ville bara påpeka -ännu en gång- att han har en sexuell relation med sin flickvän. :| Menade att två lesbiska tjejer vill ju inte ha med en kille och göra, och sitter man då i ett rum med dom två så lär man såklart runka, eller, ja, titta på. Har ingenting med Johanna att göra.. @Skribb, ja man har olika smaker, men vi missförstog varandra. Jag tycker det skulle vara jävligt tråkigt om 2 st tjejer ligger framför mi och slickar varandra, och dom verkligne hatar killar/kukar. Nejtack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 @Skribb, ja man har olika smaker, men vi missförstog varandra. Jag tycker det skulle vara jävligt tråkigt om 2 st tjejer ligger framför mi och slickar varandra, och dom verkligne hatar killar/kukar. Nejtack. Man behöver inte hata killar bara för att man är lesbisk. Man är bara inte attraherad av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 :| Ah. My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Man behöver inte hata killar bara för att man är lesbisk. Man är bara inte attraherad av dem. Ser jag som att hata någon. Konstigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Kan tänka mig att lesbiska kvinnor känner sig osäkra runt män just för att dme vet att männen tänder på dem p.g.a att dem är lesbiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts