Tija Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det här med att vara rädd för invandrargäng... Jag är rädd för alla gäng, invandrare eller inte. De slår väl inte hårdare för att de inte är födda i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Det här med att vara rädd för invandrargäng... Jag är rädd för alla gäng, invandrare eller inte. De slår väl inte hårdare för att de inte är födda i Sverige? Så sant, så sant! Two thumbs up! Redigerad 27 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Stämmer att dem kanske inte slår hårdare men jag känner mig lite tryggare om jag iallafall kan för en liten konversation med gänget. Faktist. Annars får man typ höra: Eyy, va fan säger do? Jag knullar din mamma upp och ner varje dag, ajii jag svär. Men men. Jag har bara läst två inlägg i hela topicen så jag kanske är ute och cyklar med mitt inlägg. Sen kan jag ju faktist tilläga att jag aldrig har blivit spöad av invandrare, faktist bara av svenskar. En gång ett gäng ungdomar och en gång ett par göteborgs-raggare (som borde dö en plågsam död ). Men jag har hamnat i fler småbråk med invandrare, typ varje dag i högstadiet. Typ alla bråk handlar om att dem tror att dem är så jävla coola och bättre än andra. Det räcker med att man inte låter dem gå föra i matkön. bara att tänka tillbaka får mig att bli riktigt jävla arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Det här med att vara rädd för invandrargäng... Jag är rädd för alla gäng, invandrare eller inte. De slår väl inte hårdare för att de inte är födda i Sverige? Du har rätt... men jag vet inte vad det är. Kommer det ett gäng invandrare när det är ganska sent så blir jag mer nervös än om det skulle vara ett gäng "infödda svenskar" eller hur man ska säga. Det är inte så att jag har något emot invandrare men det är bara så. Sen att folk ska skrika rasist direkt om man gör någonting gör att "dom" får ett jävla övertag. Vi hade en snubbe som var grymt stökig i vår klass. Egentligen den enda som var stökig. Alla andra var snela . Så det var oftast han som läraren skällde på och därför så blev hon mobbad av alla invandrare typ. Dom antydde att hon var rasist. Redigerad 27 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det här med att vara rädd för invandrargäng... Jag är rädd för alla gäng, invandrare eller inte. De slår väl inte hårdare för att de inte är födda i Sverige? Jag gillar Kurts åsikter. Jag undviker att stöta på gäng, vissa kan ju faktiskt bara vara ute efter bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Surfade runt på YouTube och kom på att ja kanske kunde visa lite videon på invandrar brottslighet i sverige men sjävklart vet ni redan hur den är men. Kanske inte alla har sett den med ögonen utan bara hört det. Det här är ett inslag som väkte känslor i Sverige. Fox news kom till Rosengård och filmade bråk vilket gjorde svenskar upprörda. Tänk på att FOX är en subjektiv skitkanal innan ni tittar på klippet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Darkjak: du har visst någonting emot homosexuella, o du semi-homofobiska, självbelåtna, sexistiska, könsrollshurrande, högervridna, byboende, efterhängsna manschavonist till "grabb"... Jäkla porrkonsumerande, konservativa, "festande" ateister som sitter hemma och tycker bra om sig själv bara för att man har lyckats få i nog mycket öl så att man har kunnat få ta på en tjej, bah! Ahh det där kändes verkligen bra att läsa efter att ha blivit dålig till mods/aningen förbannad och faktiskt lite rädd, av darkjaks gay=aids-inlägg. Darkjak: Vi vet inte hur du är som person IRL men här på forumet upplevs du precis som okka beskrev, inse att det är äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Darkjak: du har visst någonting emot homosexuella, o du semi-homofobiska, självbelåtna, sexistiska, könsrollshurrande, högervridna, byboende, efterhängsna manschavonist till "grabb"... Jäkla porrkonsumerande, konservativa, "festande" ateister som sitter hemma och tycker bra om sig själv bara för att man har lyckats få i nog mycket öl så att man har kunnat få ta på en tjej, bah! När har jag hurrat för könsroller? Vad får dig att tro att jag konsumerar porr? Tror du jag behöver supa för att få en tjej? Vad får dig att tro att jag bor i en by? Du spekulerar värre än puckona som trodde Sverige skulle få guld i Fotbolls-VM! Jag har inget emot de homosexuella. Däremot har du något emot alla oliktänkande! Du är som hela vänsterpacket på den här sidan: kan inte komma på några verkliga argument. Jag har aldrig sagt att män på något sätt är bättre än kvinnor. Förvisso har jag uttalat mig om att jag inte tycker om kvinnor som ser ut på ett visst sätt, vilket vissa radikalfeminister kan tycka är ett tecken på sexism, men i ärlighetens namn ställer även kvinnor krav på utseende. @The dude. Om du läste mitt senaste inlägg, så förstår du att jag påpekade vad VISSA ANDRA kan ha emot homosexuella. Jag ser inga bevis för att Aids på något vis har uppstått av homosexualitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) *** darkjak, bara av nyfikenhet frågar jag: Vad tycker du utgör idealet för vad som är äkta manlighet respektive äkta kvinnlighet? Redigerad 29 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 *** darkjak, bara av nyfikenhet frågar jag: Vad tycker du utgör idealet för vad som är en äkta man respektive en äkta kvinna? Jag ska börja med att säga att jag härmed berättar min IDEALbild. Alltså förväntar man sig inte att någon ska uppnå dessa för att vara en acceptabel person. Alltså vill jag inte höra någon fjant säga "fan, tycker du inte man är man om man har gjort militärtjänst". Personlighetsmässigt är det väl i stort sett samma för båda. Vara trevlig, vilja komma någonstans i livet. En karl ska ju såklart ha gjort militärtjänst. Sen ska kvinnor INTE vilja ha barn för tidigt... för jädra irriterande! Utseendemässigt är det däremot stor skillnad. En man ska ju vara lång, ha lite kraftigare muskelbyggnad... Kanske hårig bröstkorg... Vet inte, har aldrig tänkt på hur idealmannen ska se ut. I alla fall ska ju idealkvinnan vara rätt smal (nej, inte någon kurvfri modell)... Långt hår, ha en rätt fluffig (men fast) byst och lite bubblebut. Såklart ska ansiktet se rätt bra ut... Nu ber jag DIG besvara samma fråga. Vad är DINA könsideal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nu ber jag DIG besvara samma fråga. Vad är DINA könsideal? Enda kravet jag ställer på en individ, är att den kan visa respekt gentemot sina medmänniskor, oavsett vilka sexualiteter, etniciteter, utseenden, religioner där finns. Det är idealmänniskan; den som inte ställer höga krav på de runtomkring sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 När har jag hurrat för könsroller? Vad får dig att tro att jag konsumerar porr? Tror du jag behöver supa för att få en tjej? Vad får dig att tro att jag bor i en by? Du spekulerar värre än puckona som trodde Sverige skulle få guld i Fotbolls-VM! Pust och stön och skrubb och pust... Varför måste alla, varenda gång någon gör ett diss-inlägg, eller bara är ärlig, leta fram ALLA små fel som de skrivit? Kan du inte bara fatta att du är en dålig människa, och så kan den här diskussionen vara slut? Man, I'm sick and tired of being sick and tired... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Pust och stön och skrubb och pust... Varför måste alla, varenda gång någon gör ett diss-inlägg, eller bara är ärlig, leta fram ALLA små fel som de skrivit? Kan du inte bara fatta att du är en dålig människa, och så kan den här diskussionen vara slut? Man, I'm sick and tired of being sick and tired... Naivaste inlägget ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 När har jag hurrat för könsroller? Vad får dig att tro att jag konsumerar porr? Tror du jag behöver supa för att få en tjej? Vad får dig att tro att jag bor i en by? Du spekulerar värre än puckona som trodde Sverige skulle få guld i Fotbolls-VM! Jag har inget emot de homosexuella. Däremot har du något emot alla oliktänkande! Du är som hela vänsterpacket på den här sidan: kan inte komma på några verkliga argument. Jag har aldrig sagt att män på något sätt är bättre än kvinnor. Förvisso har jag uttalat mig om att jag inte tycker om kvinnor som ser ut på ett visst sätt, vilket vissa radikalfeminister kan tycka är ett tecken på sexism, men i ärlighetens namn ställer även kvinnor krav på utseende. @The dude. Om du läste mitt senaste inlägg, så förstår du att jag påpekade vad VISSA ANDRA kan ha emot homosexuella. Jag ser inga bevis för att Aids på något vis har uppstått av homosexualitet. Jag lade dig bara i ett litet fack; visst, det var spekulationer, men tro mig, ALLT stämmer. Du konsumerar porr. Du hurrar för könsroller. Nekar du verkligen det? Du vågar förvisso ifrågasätta att jag besitter all denna information om dig, men det skulle inte falla dig i att påstå att du INTE konsumerar porr, att du INTE ser på kvinnor/män på ett visst sätt utifrån stereotyper som grundar i ett sexistiskt synsätt, och det är faktiskt är ett faktum att du bor i en by, grundat i att du påstod att det var töntigt med piké och inne med "tuff skinnjacka och tight linne" för drygt ett år sedan, tihi =) Gulligt värre. Eller så kan man uttrycka det som allas våran underbara tija: kan du inte bara fatta att du är en dålig människa, och så kan den här diskussionen vara slut? Och nej, jag är inte emot oliktänkande, det är bara det att jag ser mitt synsätt som det optimala - det är förstås därför jag besitter det - och då är det ju klart att folk som resonerar på ett annat sätt, som i mina ögon inte är särskilt klyftigt, så dras jag inte från att påpeka det. Och i mina ögon är du vad man på ren svenska kallar för idiot, och om du tycker något annat så kan du väl förklara motsatsen istället för att ifrågasätta hur jag kan veta det; bara ett litet argumentstips. "Varför våldtog du den där tjejen i din stuga?" "Vad får dig att tro att jag äger en stuga?" ...ehm, mjo, lite överdrivet, men det är roligt att driva saker till sin spets, tihi. Slutsats: jag är inte emot oliktänkande, utan emot idiotiska tankar. Och eftersom det är personer som besitter tankar, så, ehm, gör jag mitt bästa för att gå emot personen och klargöra lite saker så att han/hon förstår att: "AJABAJA, ni har fått något om bakfoten". Hur många gånger måste jag förklara att jag inte är en fascistoid idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det här med att vara rädd för invandrargäng... Jag är rädd för alla gäng, invandrare eller inte. De slår väl inte hårdare för att de inte är födda i Sverige? Jag är rädd för skinheads gäng... Dom slåss helt oprovocerat och alltid minst 10 mot en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 25% av sveriges befolkning är invandrare. Nu får man väl sätta en gräns. Sånna som kommer hit å söker jobb tar ofta med sig hela släkten tycker jag vi ska sätta stopp för. Jag tycker vi gör som Danmark, att om det ska vara invandrare här i sverige så ska dom kunna svenska, inte snacka skit om sverige, ha ett arbete och inte leva på bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 25% av sveriges befolkning är invandrare. Nu får man väl sätta en gräns. Sånna som kommer hit å söker jobb tar ofta med sig hela släkten tycker jag vi ska sätta stopp för. Jag tycker vi gör som Danmark, att om det ska vara invandrare här i sverige så ska dom kunna svenska, inte snacka skit om sverige, ha ett arbete och inte leva på bidrag. Jag såg att en person som listigt nog tog ett så SNYGGT namn som fido vercetti hade skrivit i den här tråden och jag anade odåd. Men nu blev jag bara skitsur. Men jag ska försöka vara lugn. Jag kanske rent utav byter sida, jag borde väl börja hurra på Danmark, aaah, Danmark. Extrem-högern slår till igen! Det är klart att människor från ett annat land ska kunna VÅRAT språk innan DOM kommer in i VÅRT land! O ja. Och så får dom ju inte snacka skit om Sverige, o nej, vårat vackra land. Våra granar, och, ehm, våran utmärkta invandrarpolitik, som: *Visk, visk. Hur många sanna exemplen som detta finns det inte?: en utlänning som är utbildad psykolog har inte en chans på den svenska arbetsmarknaden pga att det bara är en massa fördomsfulla idioter som DUUUU!!!!!!! som sätter honom på bidrag istället, hoooray* Inte särskilt lätt att undgå det bidragsträsk vi är i just nu, eftersom att skitsossarna får fortsätta med att stå och trampa där dem står hela jäkla dagarna i enda, men det har ingenting med invandring att göra, fuckhead, och det måste du förstå. Invandrare ska få ha chansen att ta sig från sitt land till ett "bättre" land - iallafall i välståndsbemärkelse - iom att de är människor, som du och jag, och om du inte begriper sånt här så kan du väl lika gärna döpa om dig till fascistjävel här på forumet, och flytta till Danmark där 80% är främlingsfientliga och exakt alla är dumma i huvudet. Det är Göran Persson vi ska skalla, inte invandrarna. Det är Reinfeldt som vi borde avrätta, inte invandrarna. Och alla jäkla folkpartister ska vi skicka så långt bort från sverige som möjligt. Eller möjligtvis Danmark... För: Danmark är djävulen. Glöm aldrig det, barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det är klart att människor från ett annat land ska kunna VÅRAT språk innan DOM kommer in i VÅRT land! O ja. Du har nog inte läst danmarks nya lag ordenligt. Man ska inte kunna språket innan man kommer dit. Man har två år på sig att lära sig språket, kan man inte det inom två år så åker man ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Du har nog inte läst danmarks nya lag ordenligt. Man ska inte kunna språket innan man kommer dit. Man har två år på sig att lära sig språket, kan man inte det inom två år så åker man ut. Fortfarande idiotiskt krav. Alla har olika inlärningsförmågor, medans alla är lika värda. Redigerad 2 augusti, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fortfarande idiotiskt krav. Alla har olika inlärningsförmågor, medans alla är lika värda. Vill man lära sig språket så kan man inom två år. Det är jag helt säker på. Bara att leva i danmark vardalgien lär man sig språket automatiskt utan att gå en språkkurs. Men sitter man hemma och ser på al-yazira så lär man sig inget. Sen om en person är utvecklingsstörd och kommer till landet, så tror jag de tar hänsyn till det. isåfall är de det ordet du har nämt 1000 gånger......idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts