L_Voll Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vi alla hatar högstadieelever. Mest för att de tycker att Quentin Tarantino är så jäkla cool. You're all up his nutsack... Nej, jag hatar dem för att de helt plötsligt ska ha massa åsikter om allting. Och eftersom allt går så snabbt hinner de inte fundera över om det är bra eller dåliga åsikter. -- Tarantino medverkar i filmen "From Dusk till Dawn". Han spelar sexpsykopat, typ. Jag gillar den filmen, kolla på den. Kolla också på "True Romance" som han har skrivit manus till. -- Jag stör mig inte på bögar som flirtar. När jag var på krogen i våras bjöd en kille mig på öl. Det var väl trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonsens Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Solklart "Nej" på båda frågorna, känns totalfel att rösta på något annat alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Nej homosexualitet. Nej på invandrare, men dom som bråkar och förstör är det annat med. Btw antflaxx, moroni_family och darkjak, ni är dumma i huvudet! Redigerad 24 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Nej homosexualitet. Nej på invandrare, men dom som bråkar och förstör är det annat med. Btw antflaxx, moroni_family och darkjak, ni är dumma i huvudet! Men bögar/lebbar som bråkar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Nej, jag hatar dem för att de helt plötsligt ska ha massa åsikter om allting. Och eftersom allt går så snabbt hinner de inte fundera över om det är bra eller dåliga åsikter. Japp. Vi borde väl starta en "DÖDA HÖGSTADIELEVERNA" kampanj. Ja det gjorde jag... faktiskt. För det första: Vad har mitt nick med det här och göra? Ontopic: Jag skulle inte vilja säga att jag undviker någon för... vad säger man. Nationalitet. Men det enda är att de flesta på min skola (vet att alla inte är så säg inte det) på min gamla skola var så. Och sen på min "avdelning" så fanns det inga invandrare. Och hur vet du att jag undviker invandrare? Vad jag vet så känner du inte mig personligen? För det första, ingenting, såg du inte parantesen? Hade bara lust att säga det. Fast jag hatar mitt lika mycket, så det är väl chill? Du undviker invandrare genom att du inte ens vågar prata med dem som du kallar för gängmedlemmar. Prata med dem som om de vore din polare och inte som att du är rädd för dem. De är som hundar, de känner lukten av rädsla. Sätt på Neutral Milk Hotel - Everything Is och rök lite fredspipa. Förresten, jag vill bara säga att jag tycker att det är väldigt bra att du lär dig att argumentera redan nu, det kommer ge dig väldigt mycket i livet. Var inte rädd för att säga vad du tycker och säga varför du tycker att de är bra. Redigerad 25 juli, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Japp. Vi borde väl starta en "DÖDA HÖGSTADIELEVERNA" kampanj. För det första, ingenting, såg du inte parantesen? Hade bara lust att säga det. Fast jag hatar mitt lika mycket, så det är väl chill? Du undviker invandrare genom att du inte ens vågar prata med dem som du kallar för gängmedlemmar. Prata med dem som om de vore din polare och inte som att du är rädd för dem. De är som hundar, de känner lukten av rädsla. Sätt på Neutral Milk Hotel - Everything Is och rök lite fredspipa. Förresten, jag vill bara säga att jag tycker att det är väldigt bra att du lär dig att argumentera redan nu, det kommer ge dig väldigt mycket i livet. Var inte rädd för att säga vad du tycker och säga varför du tycker att de är bra. Träffar inga invandrare på min skola som jag kan undvika... eller jo. En... men han slår mig hela tiden. Och ehm... tack förreste. Redigerad 25 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hmmm.. Död åt alla invandrare! Död åt homosexualitet! seriöst, nä jag bryr mig mycket alls, men nu tycker jag faktiskt det är dags att stänga sveriges gränser för invandrare, vi har tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 När jag pratar med folk på jobbet märker jag att det finns jäkla massa fördommar som ligger och pyr under ytan. Allt krångel skylls på invandrare. Det stör mig. Men dessvärre säger jag ingenting, bara muttrar innombords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) När jag pratar med folk på jobbet märker jag att det finns jäkla massa fördommar som ligger och pyr under ytan. Allt krångel skylls på invandrare. Det stör mig. Men dessvärre säger jag ingenting, bara muttrar innombords. De flesta jag umgås med skyller allt på sossarna. Varför inte? Det är ju deras fel. Allt. Oj. Rabarben, glöm det där sista jag sa. Trodde du var..ehrm. Elva. Förlåt. Blandade ihop dig med kattälskaren. Fan har han tagit vägen förresten? Redigerad 25 juli, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 De flesta jag umgås med skyller allt på sossarna. Varför inte? Det är ju deras fel. Allt. Vad exakt är "allt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Vad exakt är "allt"? Asså shit rabarben är du rädd eller nåt. Du använder alltid såna symboler ---> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Asså shit rabarben är du rädd eller nåt. Du använder alltid såna symboler ---> :'( Nopp... men när jag är osäker eller inte vet vad nån pratar om något så visar jag det med så jaeger inte skulle tro att ja va spydig eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 När jag pratar med folk på jobbet märker jag att det finns jäkla massa fördommar som ligger och pyr under ytan. Allt krångel skylls på invandrare. Det stör mig. Men dessvärre säger jag ingenting, bara muttrar innombords. Sådan är min jävla moderatsläkt, så jag vet hur det är. Inte så lätt att som 15-åring börja diskutera med morbröder och mostrar, de tar inte mig allvarligt överhuvudtaget. De är så fruktansvärt generaliserande och dumma i huvudet, i vissa frågor. De ville stänga gränserna för de svenska medborgarna (med invandrarbakgrund) som satt fast i Libanon. Och de sa det inte rätt ut, men man kunde läsa "mellan raderna" att de tyckte att det var lika bra att alla i Mellanöstern sköt ihjäl varandra, så slapp vi dem sen.. Var är medmänskligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 (redigerad) Har långt ifrån något emot homosexuella och invandrare, homosexuella ska väll får vara det om dem vill, ska man behöva anpassa sig för vad homofober säger, kärlek som kärlek ^^ ang invandrare, tycker inte illa om dem, tycker sverige borde ha mera "negrer" lr så att säga, dem e ju störtsköna killar xD stilen o allt. Kan dock tycka det är lite läskigt om det kommer ett så kallat "invandrar" gäng o muckar med en när man går i Uppsala eller så edit: Fast bort dem invandrare som inte bryr sig om att sköta sig, vandaliserar etc, eller fixa hjälp till dem ^^ Redigerad 26 juli, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 edit: Fast bort dem invandrare som inte bryr sig om att sköta sig, vandaliserar etc, eller fixa hjälp till dem ^^ Ska inte bögar som e bråkiga och vandaliserar också bort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ska inte bögar som e bråkiga och vandaliserar också bort då? Dom borde väll få betala böter och kanske sitta några nätter i fängelse osv. Men om ett par invadrare håller på att snatta och vandalisera etc borde dom bli utvisade från landet imo. Vill dom bo här får dom sköta sig Btw jag har inget emot ngt av invandrare eller homosexuella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Dom borde väll få betala böter och kanske sitta några nätter i fängelse osv. Men om ett par invadrare håller på att snatta och vandalisera etc borde dom bli utvisade från landet imo. Vill dom bo här får dom sköta sig Btw jag har inget emot ngt av invandrare eller homosexuella. Homosexuella ska få några nätter i fängelse, men invandrare ska utvisas. Snacka om skillnad i straff. Redigerad 27 juli, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Surfade runt på YouTube och kom på att ja kanske kunde visa lite videon på invandrar brottslighet i sverige men sjävklart vet ni redan hur den är men. Kanske inte alla har sett den med ögonen utan bara hört det. Det här är ett inslag som väkte känslor i Sverige. Fox news kom till Rosengård och filmade bråk vilket gjorde svenskar upprörda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Homosexuella ska få några nätter i fängelse, men invandrare ska utvisas. Snacka om skillnad i straff. Med det menade jag om dom har hållit på så över en lång period. Och ja jag tycker det borde vara skillnad på straff. Vill man bo kvar i sverige så ska borde man sköta sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Med det menade jag om dom har hållit på så över en lång period. Och ja jag tycker det borde vara skillnad på straff. Vill man bo kvar i sverige så ska borde man sköta sig. Woho! Olika lagar för människor (för det är vi väl allihopa?), integration here we come.. Väldigt smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts