rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Det är roligt att omvända folk. Tack för den, Rabarben, och det var inte det du har menat hela tiden. Jag citerar: "DET ÄR INTE SAMHÄLLETS FEL!" Men visst, det här med att uttrycka sig är tuff shit.... Men med samhället där menade jag alla Svensson invånare. Inte politikerna... Men kul att slippa bli idiotförklarad iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Missade du mitt inlägg eller? Läs och ta till dig för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Missade du mitt inlägg eller? Läs och ta till dig för fan. Ja det gjorde jag... faktiskt. För det första: Vad har mitt nick med det här och göra? Ontopic: Jag skulle inte vilja säga att jag undviker någon för... vad säger man. Nationalitet. Men det enda är att de flesta på min skola (vet att alla inte är så säg inte det) på min gamla skola var så. Och sen på min "avdelning" så fanns det inga invandrare. Och hur vet du att jag undviker invandrare? Vad jag vet så känner du inte mig personligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Möjligtvis Sverigedemorkraterna då men. Hahahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Hahahahahahahaha! Vad jag menade med det är invandrarpolitiken. Dom kommer antagligen ändra mycket inom invandringspolitiken. Ser inte något roligt i det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vad jag menade med det är invandrarpolitiken. Dom kommer antagligen ändra mycket inom invandringspolitiken. Ser inte något roligt i det där. Dom kommer inte ändra något eftersom dom aldrig får makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Dom kommer inte ändra något eftersom dom aldrig får makten. Ush, partiet var jättepoppis bland högstadieelever. Jag hatar högstadieelever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ush, partiet var jättepoppis bland högstadieelever. Jag hatar högstadieelever. Vi alla hatar högstadieelever. Mest för att de tycker att Quentin Tarantino är så jäkla cool. You're all up his nutsack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ush, partiet var jättepoppis bland högstadieelever. Jag hatar högstadieelever. Det är för dem inte lärt sig något, förmodligen mognar de och får bättre åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Tack god gud att okka är tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Var har ni fått de ifrån? att högstadielever skulle gilla nån wierd snubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Vote: 1: Bryr mig inte egentligen. 2: Nej. Visst, jag är lite obekväm när jag är i närheten av bögar, men dom får göra hur dom vill, bara dom ger fasen i min rumpa! Tkr att invandrare är stencoola ju! Dom är stabila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Ush, partiet var jättepoppis bland högstadieelever. Jag hatar högstadieelever. Men det är ju den pre-politiska åldern när man tycker att man vet något om politik, men egentligen... Nej. Sedan blir de moderater eller folkpartister, det är ju mer diskret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Var har ni fått de ifrån? att högstadielever skulle gilla nån wierd snubbe? Undersökningar gjorde av Lunarstorm i samarbete med ungtval.se och Aftonbladet visar att 40 % (eller hur var det?) av de killarna på högstadiet sympatiserar med Sverigedemokraterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) @darkjak: Givetvis ska du inte behöva bli sexuellt trakasserad av någon. Men när blir man som heterosexuell pinad eller trakasserad av en homosexuell person, egentligen? Då en homosexuell infinner sig framför dig i matkön på Mc Donalds? När ni tillsammans flyger över oceanen i ditt übertuffa krigsplan, och han börjar prata om mysiga hemmakvällar med vinpimplande? Eller är det när du blir pillad skrevet som du säger stopp? Acceptera att de, homosex-folket, finns runtom dig. Acceptera om de är anställda på samma företag som du, och att ni tvingas byta om i samma omklädningsrum på badhuset. Acceptera. ...En homosexuell är inte kär i ett kön, utan i en människa. Så är det... @okka: Quentin är de meningslösa filmernas hjälte. Han gör någonting av ingenting, och det är bra och älskvärt. Puss på honom. @Tweak: Quentin, min kära. Inte låtsasdemokraterna. Eller? Redigerad 24 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 @darkjak: Givetvis ska du inte behöva bli sexuellt trakasserad av någon. Men när blir man som heterosexuell pinad eller trakasserad av en homosexuell person, egentligen? Då en homosexuell infinner sig framför dig i matkön på Mc Donalds? När ni tillsammans flyger över oceanen i ditt übertuffa krigsplan, och han börjar prata om mysiga hemmakvällar med vinpimplande? Eller är det när du blir pillad skrevet som du säger stopp? Acceptera att de, homosex-folket, finns runtom dig. Acceptera om de är anställda på samma företag som du, och att ni tvingas byta om i samma omklädningsrum på badhuset. Acceptera. …En homosexuell är inte kär i ett kön, utan i en människa. Så är det… @okka: Quentin är de meningslösa filmernas hjälte. Han gör någonting av ingenting, och det är bra och älskvärt. Puss på honom. Och han är pubertal. Men jag gillar honom, no doubt. Puss på honom. Men vad i hela friden är roligt med blod överallt? Visst, han gör det snyggt, det är väl värt en eloge, men Kill Bill är ju verkligen en DÅLIG film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) @Tweak: Quentin, min kära. Inte låtsasdemokraterna. Eller? Jaså nu fattar jag. Men dom gillar ju även Sverigedemokraterna så skitsamma Redigerad 24 juli, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Och han är pubertal. Men jag gillar honom, no doubt. Puss på honom. Men vad i hela friden är roligt med blod överallt? Visst, han gör det snyggt, det är väl värt en eloge, men Kill Bill är ju verkligen en DÅLIG film. Egentligen borde jag hålla käften, då jag bara sett Pulp Fiction av alla hans filmer. I den är det pretty much dialogen som gör hela grejen. Det och att Quentin på ett icke-macho sätt kan glorifiera våld. Riktigt prisvärt måste jag säga. @Tweak: Din söting där. Jag tror du missförstod Tux, som ifrågasatte varför finniga barn i 13-15-årsåldern skulle finna nöje i någon weird snubbes - Quentin Tarantinos - verk. Eller så missförstod du inte, utan det var jag som gjorde så. Nu blev det desto krångligare. ... och nu blev det utrett. Redigerad 24 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Egentligen borde jag hålla käften, då jag bara sett Pulp Fiction av alla hans filmer. I den är det pretty much dialogen som gör hela grejen. Det och att Quentin på ett icke-macho sätt kan glorifiera våld. Riktigt prisvärt måste jag säga. Jodå, den är fin, och väldigt snitsig och nice, men bespara dig det han har gjort annars, förutom Reservoir Dogs. Den är också snitsig och nice. Oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Angående udnersökningen om Sverigedemokraterna så var den uppgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts