Visa Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Windows XP e "Samma" os som Windows 2000 det är bara att de e lite smågrejjs fixade och att det ser annorlunda ut....under skalet är det samma operativsystem....så sluta bråka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 ja men de visste ja hel tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Windows XP e "Samma" os som Windows 2000 det är bara att de e lite smågrejjs fixade och att det ser annorlunda ut....under skalet är det samma operativsystem....så sluta bråka nu Nödvändigt att starta en ny topic om det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Windows XP e "Samma" os som Windows 2000 det är bara att de e lite smågrejjs fixade och att det ser annorlunda ut....under skalet är det samma operativsystem....så sluta bråka nu Men, det är ju det dom inte är - likadana alltså... Win XP bygger till viss del på MS-Dos, men betydligt mindre än vad Win 95 och 98 gjorde. Därför är också XP stabilare. I Win 2000 (som kom innan XP) finns inte MS-Dos, operativsystemet bygger inte alls på MS-Dos. 2000 är av den anledningen stabilare än någon av de andra operativsystemen från Windows, men är inte kompatibelt med många program och spel (som XP). Man får helt enkelt prioriera, vill man ha ett stabilt system - köp Windows 2000. Vill man ha ett op.system som det går att använda många olika program på (små, som stora) och spela spel - köp Windows XP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Hör inte riktigt till ämnet, Men när det snackas operativsystem...Vad kom före Windows 95?? var det Microsoft Windows 5.0?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 3.11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 3.11? kan det inte ha varit...Jag vill minnas att 3.1 kom före 5.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 kan det inte ha varit...Jag vill minnas att 3.1 kom före 5.0... Jag har aldrig hört talas om nåt Windows 5.0. Fanns det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 finns 5.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag har aldrig hört talas om nåt Windows 5.0. Fanns det verkligen? Ja! när jag gick på lågstadiet, typ i tvåan så kommer jag ihåg att dom hade det operativsystemet på skolans Fritids datorer...Det var innan dom bytte till Win. 95... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 OK jag tror dig. Kolla här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 OK jag tror dig. Kolla här jepp...Mitt minne är det inget fel på! Egentligen var det väl inte så stor skillnad på 3.1 & 5.0... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 En kompis till mig har Windows 1.0 på diskett Han installerade det till och med på sin äldsta dator och det fungerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 avanserat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Här är några screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 härligt med en .txt fil som är för stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Här är några screens! Wow. Jag tror jag installerar det istället för mitt windows xp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 hehe...säkert stabilare än min Me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 asså windows 2000 pro = bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts