evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tja jag har gjort 96 mission sista jag gjorde heter end of the line. Man ska döda big smoke och tenepeny eller va han heter. men jag undrar om spelet är slut för jag har inga mission kvar. Man ska bara ta territory nu men om man har tagit alla får man fler mission Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Tja jag har gjort 96 mission sista jag gjorde heter end of the line. Man ska döda big smoke och tenepeny eller va han heter. men jag undrar om spelet är slut för jag har inga mission kvar. Man ska bara ta territory nu men om man har tagit alla får man fler mission Tack. Storyn är slut, ja. Men du kan alltid köra side-missions. Varsågod. Redigerad 11 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tack side mission? förklara lite mer Tack igen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Alla uppdrag som man kan göra som inte har med handlingen att göra! Typ Taxi, polis, ambulans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Oki Tack FAN DEN E SLUT tråkigt med side mission storyn va bra va lite bara 96 mission trudde det var 200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Men om du såg videon efter att du klarat uppdraget + att de kommer credits efter så borde du fatta att du klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts