Miike Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Är det möjligt att "sträcka" ut bilden på dessa program. Jag har ett klipp 75% av bilden är svart och endast en ruta i mitten är bilden man kollar, alltså bilden. Va ska gora? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Är det möjligt att "sträcka" ut bilden på dessa program. Jag har ett klipp 75% av bilden är svart och endast en ruta i mitten är bilden man kollar, alltså bilden. Va ska gora? På Winamp kan man väl trycka på "2" så blir bilden dubbelt så stor ´ Eller hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej alltså även om jag har på fullskärm så består bilden endast av ca 25 %. Finns det inte program som kan "töjja" ut bilden så att den verkligen blir utsträckt över hela skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej alltså även om jag har på fullskärm så består bilden endast av ca 25 %. Finns det inte program som kan "töjja" ut bilden så att den verkligen blir utsträckt över hela skärmen. aha. du menar så De vet jag tyvär inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts