L_Voll Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Kom precis hem från Spanien, kicka mig inte, kanske kan spela imorgon när jag kommer hem från jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag går la med i klanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är med! Om jag får? har precis spelat för första gången...fan va kul. Spec. LS gang Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Ah, då har man fått sitt GTA igen. Har nyss fixat SA MP, men dock inte testat om det fungerar ännu. Har allt original, v1.0 och omoddad. Så det bör fungera. Klockan är mycket, dags å sova. Får testa när jag vaknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luigi Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 E clanen fortfarande aktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ja, men servern är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ja, men servern är det inte. Klanen finns kvar (tror jag), Men det var inte ofta det var mer än högst 3 online samtidigt, mer än hälften av medlemarna gör ingenting. Därför jag, och Icecube stack, inte vårat problem längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 SF servern är uppe, men LS servern är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost21 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ja gär med nu ska bara bli acepterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Som sagt, om det fortfarande finns kvar så ska jag gå med! Ska installera senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luigi Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Var spelar du då santa? vilken clan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Var spelar du då santa? vilken clan? Jag är inte med i nån clan, och jag spelar inte samp längre, ingen ide när ingen i clanen var aktiv Jag lör MTA nu, men jag kör samp nån gång ibland när jag känner för att fallskärms hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts