Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Uhm oki ska försoka fixa den xD tar typ några år. Nej, då.. Snakka inte Skit nu.. Du tankar Sa:mp - HÄR Och sen installerar du.. Om du har moddat så är det bara att du kopierar hela den moddade Gta Sa mappan till ett annat ställe och sen om intstallerar så du har et rent Gta Sa... Onlie är jätt kul, Speciellt när man kan rösta chatta typ över skype eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Asså nu är det ju så att du har fel och inte Pico. Första versionen hette 1.0, patchen gjorde spelet till 2.0 som tar bort hot coffee och som man inte kan använda till alla mods. alltså: 0.0 finns inte 1.0 första versionen 2.0 den uppdaterade och enda som nu säljs Precis som Pico sa. Jasså... enligt vem... http://www.fileplanet.com/155971/150000/fi...eas-Patch-v1.01 T.o.m. när man laddar hem den ifrån http://www.nomorehotcoffee.com/ som är Take2's och är officiell heter den 1.01... Redigerad 12 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Patchen som finns att ladda hem är 1.01. Versionen som finns i affärerna är officiellt version 2.0. Ska vi säga så? Alla glada och goa, Cortez bjussar på Mums-Mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Patchen som finns att ladda hem är 1.01. Versionen som finns i affärerna är officiellt version 2.0. Ska vi säga så? Alla glada och goa, Cortez bjussar på Mums-Mums. Japp, so right.. 1.01 låste bara Hot Coffee modden. 2.0 har de fixat bort all modding... Redigerad 12 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Racar man bara?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, då.. Snakka inte Skit nu.. Du tankar Sa:mp - HÄR Och sen installerar du.. Om du har moddat så är det bara att du kopierar hela den moddade Gta Sa mappan till ett annat ställe och sen om intstallerar så du har et rent Gta Sa... Onlie är jätt kul, Speciellt när man kan rösta chatta typ över skype eller nåt.. Oki Men det finns många vilken av dom xD Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Racar man bara?? nej nej nej, men race är en sak som många gillar (bland annat jag) man kan gå runt och bara ha gäng strider, om man vill racea så skriver man /race och väntar i "Väntlistan" man kan ochså kör arena, /arena , det går helt enkelt utt på att överleva med ett begransat antall skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Äsch, nu lämnar jag skutan, finns inget intresse verkar det som. Får lira MTA Deathmatch när det kommer istället. Redigerad 12 juli, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Skulle kanske vara med men jag spelar för mycket Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Tyvärr så håller jag med icecube, inget kul att spela gäng strid ensam, och ingen verkar intereserad,så jag lämnar gänget nu lycka till dom som fortfarande kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Skulle kanske vara med men jag spelar för mycket Wow. Du börjar bli lite beroende huh? välkommen till wow världen min beroende vän sorry för offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Skulle vart med om mitt GTA:SA inte skulle visa alla gubbar som om dom vore utomjordingar från planeten orange.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag lämnar också börjar bli lite tråkigt när en clan med fem st inne kommer och attackerar dig som ensam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag är på, regg: Jazz Bara och accepta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag har fått ett kommunal-jobb nu, så jag spelar bara lite GC efter jobbet. Jag menar, orka spela GTa efter att ha jobbat ca. 7-9 timmar. Kanske spelar lite i helgen, men jag kan vara lite ur form om jag ska vara ärlig, så jag kan nog inte bidra så mycket för klanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Måste man ha en köpt version utav GTA San Andreas för att köra MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Måste man ha en köpt version utav GTA San Andreas för att köra MTA? Fel modd. Det är SAMP. Och ja, du ska ha en laglig version, annars är det olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Jo jag vet men det känns lite ovärt att åka och köpa GTA:SA för 400kr när man inte ens vet om det är värt att spela SAMP Tänk om det är totalt onödigt och då har man ju slängt bort 400kr i onödan. Isf äre ju mer värt att sätta sig och elda hundralappar, det ger ju åtminstonde lite värme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 WTF du måste byta spelaffär. Jag köpte det för ca. 300 när det var helt nytt, både Ps2 och PC! Och det är aldrig "onödigt" bara för att man inte kan spela en modd. San Andreas är fortfarande ett underbart bra spel offline också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJ-3gger Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Nja jag tröttna på det ganska fort. Eftersom att de flesta moddarna tröttna ganska fort med det så blev det inte så långlivat som Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts