Ice Cube Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tycker det har varit dålig representation från [GTAS] medlemmar på GTATservrarna den senaste tiden. Är svårt att fightas med bara två st inne på servern. Det idealiska vore om vi kunde lira fyra till sex pers samtidigt och därmed få mer respekt. Inaktiva medlemmar kommer kickas från klanen om inget händer. Ok, det är sommartid, men det finns ändå folk som lirar, och dom behöver hjälp. Blir du kickad medans du är borta på t ex semester kan du alltid joina klanen igen om intresse finns. Ingen idé att ha 14st medlemmar om större delen inte är aktiva. http://img133.imageshack.us/img133/5230/gang9aw.jpg För er som är intresserade och vill joina klanen... Skaffa först SA-MP www.sa-mp.com Regga er på www.gtat.org Vänta på bekräftelsemailet. Det har förmodligen lagts in i din skräppostmapp. När du fått bekräftelsemailet, följ instruktionerna och gå sedan in på vår gängsida som är denna. Där väljer du sedan join och avvaktar aktivering av någon av klanledarna. KLART! Nu är det bara att joina någon av dessa servrar: GTA League LS: 81.169.180.114:7778 GTA League SF: 81.169.180.114:7777 När du spelar i klanservern måste du ha samma id som på sidan, plus [GTAS] före. När du kommer in på servern, skriv: /login *ditt lösenord* så kommer du in. Väl inne skriver du privata gängmeddelanden genom att skriva /g före, så kan bara dina homies se vad du skriver. Vill du köra race, skriv /race så sätts du på väntelistan, och får börja nästa gång ett race startar (det gör de regelbundet). Ha en trevlig driveby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ser ganska kul ut, men mitt GTA är så jävligt mkt moddat.. Och DVD läsaren fungerar inte, den har nåt CP fel. Så kan inte reinstalla heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nån som kan skicka ett pm till mig nästa gång vi ska in på servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Tyvärr... inte än.. :'( Men snart har jag ett nytt grafik kort.. Snart så.. Och då ta mig fan ska det bli spela på hemma datan!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det funkar inte :S o göra multipayer laddar ner SA:MP 0.1b Client. Men blir not fel när jag ska starta vet ni varför? min sa är på D inte på C är det not skillnad.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det här verkar faktiskt lajbans.. Jag har faktikskt inte spelat något spel alls på snart ett år, och jag börjar bli lite sugen. Imorrn åker datorn in på lagning, men sen ska jag tamefan nörda till mig lite. Vi ses i Los Santos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Precis som icecube sa, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det funkar inte :S o göra multipayer laddar ner SA:MP 0.1b Client. Men blir not fel när jag ska starta vet ni varför? min sa är på D inte på C är det not skillnad.? En känd fråga? har du Gta Sa 1,0 eller 0,0?? Om du har 1,0 så går det inte.. Det fanns en Tropic om det i modding forumet... Och att du har den i en annourlunda Hårddisk ska inte vara ett problem... vad är det för fel?? Kommer det upp massor av likadana rutor där det står fel på eller?? isåfall så är lösningen enkel.. Håll in Enter... annars vet jag inte?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Rättelse; har du 1.0 funkar det, har du 2.0 funkar det inte. 0.0, vad i...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Rättelse; har du 1.0 funkar det, har du 2.0 funkar det inte. 0.0, vad i...? 0.0 är den första som kom ut.. Den var inte patchad eller nåt.. Den är den bästa... Sen kom 1.0 och då enligt dig så finns då en 2.0... .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) 0.0 är den första som kom ut.. Den var inte patchad eller nåt.. Den är den bästa... Sen kom 1.0 och då enligt dig så finns då en 2.0... .... Eftersom 1.0 markerar första versionen utav något så tar jag för givet att det är den modifieringsbara utgåvan. Lägg ihop två och två och du upptäcker snart att 0.0 inte är någonting. Så än en gång: 0.0 = Ingenting. 1.0 = Originalet som kom ut vid PC-releasen. (Öppen för mods.) 2.0 = Andra pressningen som kom ut efter Hot Coffee-uppståndelsen. (Låst för mods.) Redigerad 11 juli, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Eftersom 1.0 markerar första versionen utav något så tar jag för givet att det är den modifieringsbara utgåvan. Lägg ihop två och två och du upptäcker snart att 0.0 inte är någonting. Så än en gång: 0.0 = Ingenting. 1.0 = Originalet som kom ut vid PC-releasen. (Öppen för mods.) 2.0 = Andra pressningen som kom ut efter Hot Coffee-uppståndelsen. (Låst för mods.) Då menade vi lika dant men skrev olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Eftersom 1.0 markerar första versionen utav något så tar jag för givet att det är den modifieringsbara utgåvan. Lägg ihop två och två och du upptäcker snart att 0.0 inte är någonting. Så än en gång: 0.0 = Ingenting. 1.0 = Originalet som kom ut vid PC-releasen. (Öppen för mods.) 2.0 = Andra pressningen som kom ut efter Hot Coffee-uppståndelsen. (Låst för mods.) Se, där har du fel. Patchen heter 1.01. Det finns ingen 2.0 version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Se, där har du fel. Patchen heter 1.01. Det finns ingen 2.0 version. Jaså, det var därför jag inte kom ihåg 2.0 tyckte det lä konstigt... men asså, när jag säger 1.0 så menar jag 1= står för huvud patch eller start patch 0= står för mindre patchar och lite förnyat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Oki asså jag vet inte vilken jag har hur ser man det xD lite noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Oki asså jag vet inte vilken jag har hur ser man det xD lite noob Om du har en Patchad version så borde det stå i huvudmenyn... Eller i laddnings bilden.. OM du inte har nån patchad version så står det ingeting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej Det står inget :S thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Se, där har du fel. Patchen heter 1.01. Det finns ingen 2.0 version. Asså nu är det ju så att du har fel och inte Pico. Första versionen hette 1.0, patchen gjorde spelet till 2.0 som tar bort hot coffee och som man inte kan använda till alla mods. alltså: 0.0 finns inte 1.0 första versionen 2.0 den uppdaterade och enda som nu säljs Precis som Pico sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Nej Det står inget :S thanks. Då borde du kunna köra Sa:Mp.. Grattis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Uhm oki ska försoka fixa den xD tar typ några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts