_lance_vance_ Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Har hört att GT Fia gtr 2 skulle vara det bästa , men fan inte LFS. live for speed e bara bäst Tråkigt att banorna i spelet inte finns på rikigt och att bilarna inte finns i verkligheter (förutom BMW-Sauber f1) Det är det mest realistiska bilspel som finns och med en logitech momo racing ratt blir det jävligt roligt !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Forza Motorsport är ett klart underskattat spel, en Gran Turismo-kopia i bättre "kostym" helt enkelt, lite mer åt street race-håller är ju Juiced, också ett mycket underskattat spel . Tråkigt men trots allt en semisimulator är ju Enthusia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Redigerad 24 januari, 2008 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hur skriver man i chatten? När jag joinar får man ju bara spectata, hur spelar man online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HittiS Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Redigerad 24 januari, 2008 av HittiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Mina är Toca Race Driver 2 och Faltout 2 o Formula 1 MKT MERA Redigerad 12 augusti, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 GTR FTW! Världens roligaste simulator! Enligt mig Juiced duger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Såg att Gearhead Garage börjat härja på forumet GHG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts