Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Ok, jag undrar hur man installerar ett video codec.. jag ska börja göra filmer igen och nu kommer jag inte ihåg hur man installerar xvidcore-1.1.0 som det står att man ska ha -Här- Jag vet att jag har gjort det förut men jag kommer inte ihåg hur man installerade den?? snälla hjälp.. :'( Redigerad 11 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Du bara tankar den och installerar den. Simple as that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Du bara tankar den och installerar den. Simple as that! Jo, det kom inte med nån installations fil eller .exe program!??! jag hade nog fatta det om det kom nåt installations program med.. Och det stod inte direct någon användbar info i Readme filen... Aja, nu är filmen klar.. jag körde utan att komprimera... Ska tanka upp den och posta den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts