Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Coolt att massor av gamla medlemmar ska titta in just när den här tråden skapades. Som om dom brukar kolla igenom forumet dagligen som gäst. Huh? Vilka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Ebeeto åttabollen XmaN Blaque Visa Hedagarden Space Hunter2001 Misterwhoopee samool Wild Hawk don_salvatore87 Marquis (?) Kubanen (kommer inte ihåg vad han bytte till) Funnylin Speeder xPisc (?) okka och många andra, både nya och gammla medlemmar. EDIT: Uppdaterar lite då och då Jaha, så du saknar mig ^^" Ja det var ju lite smickrande. Sist jag var riktigt aktiv här var ju säkert minst 3 år sedan Roligt att folk fortfarande kommer ihåg mig dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Huh? Vilka? Tija. Speeder (fast det var bara någon dag). Har sett att Fralla_24 har browsat forumet en hel del nu igår men han skriver inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Tija, Ebeeto, The Dude har jag inte sett på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Wild_hawk såklart, han dog nyligen i en överdos. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Wild_hawk såklart, han dog nyligen i en överdos. :'( Walla bre. Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Wild_hawk såklart, han dog nyligen i en överdos. :'( :'( Maxz: The Dude är väl kvar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jo, men han är väl ganska inaktiv just nu? Har iaf inte sett honom på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Wild_hawk såklart, han dog nyligen i en överdos. :'( Va?? Allvarligt? Obehagligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jo, men han är väl ganska inaktiv just nu? Har iaf inte sett honom på ett tag. Aah hans sig säger att han e bortrest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Wild_hawk såklart, han dog nyligen i en överdos. :'( Skojar du? Som sagt, jag hatade honom, men det där var sorgligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 KalleR Jag har tamejfan vart inne här ofta, han var väldigt aktiv där ett tag, men nu....? Jag är här har blivit lite mer öldrickande än forum nu i sommarvärmen, och när jag väl sitter här är jag för trött för att posta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hehe, jag ser fortfarande lite bekanta namn otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hehe, jag ser fortfarande lite bekanta namn otroligt Haha, var det inte du som diggade BeyBlade eller vad det hette? Den tråden var tokrolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Haha, var det inte du som diggade BeyBlade eller vad det hette? Den tråden var tokrolig. Tihi. Ett jävla röj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vad hände med pottzork? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vad hände med pottzork? Den idioten är fortfarande bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Den idioten är fortfarande bannad. Hur blev han det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur blev han det? Han spammade ju sönder forumet! Vet ej exakt vad han gjorde eftersom jag inte va medlem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur blev han det? Han gjorde en pottzork helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts