Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Jag har inte varit inne på väldigt länge så undrar, vart tog Hultan vägen nu när Skribb blev nya admin? Va? Du blev medlem idag, hunnit dra upp tusentals gamla trådar och nu hittar du på saker? Redigerad 12 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Okka sa väll ocksaå att han skulle vara lite inaktiv här under somamren så det kan väll också vara en faktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 10 spänn på att du är bög. Bra att du inte satsade mer. Inte bra att förlora så mycket pengar. Och om han skulle vara det, vad skulle det spela för roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Grim(back och Bobbo Viking. VAR ÄR DOM? Grim blev bannad, Bobbo bara lämnade oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Va? Du blev medlem idag, hunnit dra upp tusentals gamla trådar och nu hittar du på saker? du, jag är seriös nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 du, jag är seriös nu Skribb är inte admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej saknar ingen, menigen med banning är att man ska slippa cp-barn, samma sak gäller det med med dom som har lämnat forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej saknar ingen, menigen med banning är att man ska slippa cp-barn, samma sak gäller det med med dom som har lämnat forumet... Världens smartaste människa kan bli bannad, det räcker med att vara full. Fråga Kaboom Dom som lmnar lämnar nog för att dom inte orkar med forumet, eller att dom tycker att dom inte passar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Du, försök inte! I'm back, and I'm not leaving...'til I get something better to do... Jag tycker du ska stanna! Dig saknar jag också, tror jag glömde skriva det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Skribb är inte admin. Men det står ju admin under hans ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Jag är en gammal medlem som antagligen är bannad. Gammal medlem, kolla ip... Redigerad 12 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 OH SHIT! såg fel! det var StellHell som blivit admin! fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 OH SHIT! såg fel! det var StellHell som blivit admin! fuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag tycker du ska stanna! Dig saknar jag också, tror jag glömde skriva det? Ja, och det var inte bara du som... "glömde"... det. Men, som sagt, ni blir inte av med mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Saknar Funnylin och P-C... Varför lämnade Funnylin El Forum förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Varför lämnade Funnylin El Forum förresten? Alla nya noobs som kommer hit hela tiden väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Saknar Funnylin och P-C... Varför lämnade Funnylin El Forum förresten? Tror han skulle satsa mer på riktiga livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Och här tittar jag in lite snabbt! Såg att några saknat mig iallafall! För det finns ju bara en medlem som fejkat den 1000:e medlemmen! Redigerad 14 juli, 2006 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Coolt att massor av gamla medlemmar ska titta in just när den här tråden skapades. Som om dom brukar kolla igenom forumet dagligen som gäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Kaboom. Edit: La grim, Griimn Redigerad 14 juli, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts