Jump to content

Vilka medlemmar saknar du som har lämnat/blivit bannade från forumet?

Lajnux
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 103
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Längesen ja var inne men vad hände me okka, pottzork, ebeeto? :)

Okka blev hybernatad, borde komma tillbaka snart. Personangrepp eller vad det nu var.

Tönten pottzork spammade ner forumet.

Ebeeto stack bara vad jag vet. Fråga Tija, hon är ju tillbaka nu verkar det som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, som titeln lyder, vem eller vilka medlemmar saknar du som inte längre är aktiva på forumet?

Själv saknar jag;

P-C

Tackleberry

Mig ska du inte sakna... Jag tittar in här ibland, men bara i "nödlägen". Jag har inga planer på att bli aktiv och skriva djupare saker igen, men man vet aldrig. Aja, kul att någon uppskattade det man skrev iaf.

Se inte bakåt mina vänner, se framåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ebeeto stack bara vad jag vet. Fråga Tija, hon är ju tillbaka nu verkar det som.

Nej, hon var bara här på en kort visit för att hon behövde hjälp.

Däremot vet jag.

Ebeeto tröttnade på alla korkade åsikter som var i rörelse på forumet. Alla trångsynta rasister som tycker alla invandrare går an förutom de som inte sköter sig, som borde "utvisas ur landet eller nåt !1".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, hon var bara här på en kort visit för att hon behövde hjälp.

Däremot vet jag.

Ebeeto tröttnade på alla korkade åsikter som var i rörelse på forumet. Alla trångsynta rasister som tycker alla invandrare går an förutom de som inte sköter sig, som borde "utvisas ur landet eller nåt !1".

Helt rätt. Men han ploppar in ibland. När jag tvingar honom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HALLÅ?!

Ingen jävel har nämt mig? Jag har fan vart borta i flera månader, hur har ni kunnat missat att jag har vart borta? :'(

Nu är jag lite smått aktiv igen. Hihi. :)

Nja, man börjar väl undra efter ditt utbrott i den där tråden om att man skulle göra om en bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor