eliizar Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 P-C, varför blev han bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 P-C, varför blev han bannad? Han fick sin sjätte varning efter ett litet spaminlägg i Bilder Penna och Paint-tråden. Tillbaka i november (fast han har planer på att lämna för gott, vi får se). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ok, hm hoppas han hade gjort sig förtjänt av sina tidigare varningar så att han inte blev bannad på skitgrejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Längesen ja var inne men vad hände me okka, pottzork, ebeeto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Längesen ja var inne men vad hände me okka, pottzork, ebeeto? Okka blev hybernatad, borde komma tillbaka snart. Personangrepp eller vad det nu var. Tönten pottzork spammade ner forumet. Ebeeto stack bara vad jag vet. Fråga Tija, hon är ju tillbaka nu verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ja, som titeln lyder, vem eller vilka medlemmar saknar du som inte längre är aktiva på forumet? Själv saknar jag; P-C Tackleberry Mig ska du inte sakna... Jag tittar in här ibland, men bara i "nödlägen". Jag har inga planer på att bli aktiv och skriva djupare saker igen, men man vet aldrig. Aja, kul att någon uppskattade det man skrev iaf. Se inte bakåt mina vänner, se framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Han fick sin sjätte varning efter ett litet spaminlägg i Bilder Penna och Paint-tråden. Tillbaka i november (fast han har planer på att lämna för gott, vi får se). Har för mig att han fick 8 varningar innan han blev hybernatad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Har för mig att han fick 8 varningar innan han blev hybernatad. Oh. En Seg jävel. Men men, kan ni länka till något av hans "små spamm" som han blev varnad för? jag har inte märkt att han spammat nåt ´ Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ebeeto stack bara vad jag vet. Fråga Tija, hon är ju tillbaka nu verkar det som. Nej, hon var bara här på en kort visit för att hon behövde hjälp. Däremot vet jag. Ebeeto tröttnade på alla korkade åsikter som var i rörelse på forumet. Alla trångsynta rasister som tycker alla invandrare går an förutom de som inte sköter sig, som borde "utvisas ur landet eller nåt !1". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Saknar Didier Sachs =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, hon var bara här på en kort visit för att hon behövde hjälp. Däremot vet jag. Ebeeto tröttnade på alla korkade åsikter som var i rörelse på forumet. Alla trångsynta rasister som tycker alla invandrare går an förutom de som inte sköter sig, som borde "utvisas ur landet eller nåt !1". Helt rätt. Men han ploppar in ibland. När jag tvingar honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Saknar Didier Sachs =) 10 spänn på att det är du, din jävel. Redigerad 12 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Saknar Hultan..Han är tamejfan aldrig inne (okej en gång i veckan men ändå) Sen så okka-P-C och hans inlägg ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) HALLÅ?! Ingen jävel har nämt mig? Jag har fan vart borta i flera månader, hur har ni kunnat missat att jag har vart borta? :'( Nu är jag lite smått aktiv igen. Hihi. Redigerad 12 juli, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Grim(back och Bobbo Viking. VAR ÄR DOM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 HALLÅ?! Ingen jävel har nämt mig? Jag har fan vart borta i flera månader, hur har ni kunnat missat att jag har vart borta? :'( Nu är jag lite smått aktiv igen. Hihi. Nja, man börjar väl undra efter ditt utbrott i den där tråden om att man skulle göra om en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) 10 spänn på att det är du, din jävel. Tror du det själv eller ? Redigerad 12 juli, 2006 av SallaD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nej, hon var bara här på en kort visit för att hon behövde hjälp. Du, försök inte! I'm back, and I'm not leaving...'til I get something better to do... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Jag tyckte bara att han var roligt, helt fel var han väl inte :S Jag har faktist vart bannad 1 gång, men sen örra veckan så gjorde jag en ny. 10 spänn på att det är du, din jävel. 10 spänn på att du är bög. Redigerad 12 juli, 2006 av SallaD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har inte varit inne på väldigt länge så undrar, vart tog Hultan vägen nu när Skribb blev nya admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts