Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag är ju hyffsat ung på forumet, så jag vet ju inga gamla godingar som har försvunnit. Däremot den där x_simpa_x var en trevlig kille, som bara försvann all of a sudden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Bobbo Viking GRIM Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Funnylin och P-C, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Vänstereliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Vänstereliten. How could I forget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Blaque Hedagarden Misterwhoopee Varför? En del av den gamla goda tiden .. Anyone ? What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Funnylin, Blaque och P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Funnylin är ju fullkomligt omöjlig att inte sakna, hans historier om kamerastativet Och alla Lost-spoilers, haha. Ebeeto var jävligt rolig.. Tackleberry var trevlig och hade mycket saker för sig också. Edit: Glömde okka. Redigerad 11 juli, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Vad hände egentligen med Crice? Redigerad 11 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Vad hände egentligen med Crice? Han är på Gotland, kommer hem på lördag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Wild hawk. Minns inte varför men.. bara gillade han Funnylin. Dah ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Saknar ibland när jag sitter ensam på forumet och läser, min gammle vän Mr 7.2 Han försvann utan ett ord trotts att vi hade så bra kontakt... :'( Redigerad 11 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Saknar ibland när jag sitter ensam på forumet och läser, min gammle vän Mr 7.2 Han försvann utan ett ord trotts att vi hade så bra kontakt... :'( Försvann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Försvann? Ja, han bara loggade in mer och mer sällan. Han tynade bort helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Försvann? försvinner försvann försvunnit försvinn! försvinna verb komma bort, inte synas till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Ja, han bara loggade in mer och mer sällan. Han tynade bort helt enkelt. Ajdå. Föresten vart försvann x_simpa_x ? Kommer ihåg honom ganska bra. Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Das pottzork, bara han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Ajdå. Föresten vart försvann x_simpa_x ? Kommer ihåg honom ganska bra. Ingen vet... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Xeo001 Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts