Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ja, som titeln lyder, vem eller vilka medlemmar saknar du som inte längre är aktiva på forumet? Själv saknar jag; P-C Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Tackleberry? Lite nyfiken bara.... Varför då? Eller..... Det kanske jag inte har med att göra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bobbo Viking, gillade hans humor... ibland. GRIM ( GRIM(back ) forumets stålthet innom modellering och texturering (Av vapen då förstås). P-C, kul fast han inte verkade gilla mig haha Men han är/var ju som en del av det här forumet. Funnylin, lite kul att det kom in lite kul överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 P-C, han är/var ju som en del av det här forumet. Så sant, så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Ebeeto åttabollen XmaN Blaque Visa Hedagarden Space Hunter2001 Misterwhoopee samool Wild Hawk don_salvatore87 Marquis (?) Kubanen (kommer inte ihåg vad han bytte till) Funnylin Speeder xPisc (?) okka och många andra, både nya och gammla medlemmar. EDIT: Uppdaterar lite då och då Redigerad 11 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 HemuleN är nog den enda jag saknar här inne... varför? Därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Blaque Hedagarden Misterwhoopee Varför? En del av den gamla goda tiden .. Anyone ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 KalleR Jag har tamejfan vart inne här ofta, han var väldigt aktiv där ett tag, men nu....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 The Lin of Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Bobbo Viking GRIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 O, ja. Hela n0f-gänget, särskilt Das Achtball och Chrille (MP5 här på forumet). Good times. Den gamle rövbögen okka saknar jag också. Andra oldies: Blaque Wild_hawk Ebeeto Arman (han dyker bara upp ibland, saknar hans Film!-topicar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) O, ja. Hela n0f-gänget, särskilt Das Achtball och Chrille (MP5 här på forumet). Good times. Den gamle rövbögen okka saknar jag också. Andra oldies: Blaque Wild_hawk Ebeeto Arman (han dyker bara upp ibland, saknar hans Film!-topicar) Cheers. Funnylin också, och P-C. Sedan skulle jag villa stryka Wild_hawk. Den pojken gillade jag inte. Redigerad 11 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Cheers. Funnylin också, kanske. Sedan skulle jag villa stryka Wild_hawk. Den pojken gillade jag inte. Kom igen. Har du aldrig hört Wild_hawks Isolerad Dåre-inspelningar? De var ju så våldsförhärligande att man skrattade åt eländet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 KalleR Jag har tamejfan vart inne här ofta, han var väldigt aktiv där ett tag, men nu....? KalleR är inne varje dag. Han "idlar". --- Jag saknar inte någon, de som blivit bannade/hybernateade allra minst. eller jo, hultan saknar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Finns bara en: Funnylin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 När blev PC bannad? Kloakråttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Kom igen. Har du aldrig hört Wild_hawks Isolerad Dåre-inspelningar? De var ju så våldsförhärligande att man skrattade åt eländet. Jag har varit i bråk med honom, vilket resulterade i en varning från Hultenius. Han var... för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) PC är/var rätt skön.. Sen var jag nog för liten för att kunnat skapa uppfattning om killen med en åtta som avatar. Svagt minne att jag tyckte han var snel. & Funnylin edit2: angående banningar så undrar jag, med tanke på de hårdare reglerna som satts upp, hur många varningar har jag? Vad händer då man får fullt? När fick jag den senaste varningen`? Redigerad 11 juli, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts