Tweak Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Gah, ledsen att jag drar upp denna tråden.. men jag måste säga, efter att ha läst igenom hela, att jag saknar de där tiderna lite. Folk diskuterade, om än väldigt hätskt, bråkade och blev ledsna stup i kvarten, och vissa (i detta fallet jag ) fick skuldkänslor och skapade trådar där de försökte be om ursäkt. Visst är det kul nu när folk är vänner och är kärleksfulla, men förr i tiden hände det i alla fall någonting! Man kunde se fram emot att få ett svar på sin post, och diskussionerna var roliga. Vet inte riktigt vad jag vill få ut av det här, blev väl mest nostalgisk när jag läste igenom tråden.. och visst är det hemskt att sakna att folk bråkade och var taskiga mot varandra men jag kan inte hjälpa det.. Det var roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 När jag skriver känner jag att jag kan se fram emot en svars-post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) När jag skriver känner jag att jag kan se fram emot en svars-post. Måste hålla med där. Måste säga att det börjar bli roligare och roligare här. Men nu var ju inte jag här på underbara vackra 2002, så vad vet jag? Redigerad 23 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Måste hålla med där. Måste säga att det börjar bli roligare och roligare här. Men nu var ju inte jag här på under bara vackra 2002, så vad vet jag? Haha, jag snackade om i somras typ, inte 2002 Jag saknar det lite i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Haha, jag snackade om i somras typ, inte 2002 Jag saknar det lite i alla fall Var det bra i somras? Minns inte Redigerad 23 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Var det bra i somras? Minns inte Har du ens läst vad jag skrev när jag drog upp tråden? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Har du ens läst vad jag skrev när jag drog upp tråden? haha Jag har läst... Det jag skrev med 2002 hade inget med det att göra dock. Det jag menade med det var att man mer än ofta fått höra hur lite man vet om hur det är när det e bra på GTAsajten om man inte var här då. ...eller något sånt, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Jag har läst... Det jag skrev med 2002 hade inget med det att göra dock. Det jag menade med det var att man mer än ofta fått höra hur lite man vet om hur det är när det e bra på GTAsajten om man inte var här då. ...eller något sånt, Precis. : > Gyllene året 2002, då allt vi gått igenom mellan 2003-2007 hände om och om igen varje månad, dock med runt 100 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Precis. : > Gyllene året 2002, då allt vi gått igenom mellan 2003-2007 hände om och om igen varje månad, dock med runt 100 pers. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Inte konstigt att de var livat i somras. Det var förfan då jag reggade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Inte konstigt att de var livat i somras. Det var förfan då jag reggade mig True, true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Inte konstigt att de var livat i somras. Det var förfan då jag reggade mig Pfft. Du ditt lille rövspäck blev ju hybernatad i princip på direkten så det var inget större liv från din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Pfft. Du ditt lille rövspäck blev ju hybernatad i princip på direkten så det var inget större liv från din sida. Tjabbade rätt mycket innan jag blev hybernatad. Det var inte många som gillade mig då haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tjabbade rätt mycket innan jag blev hybernatad. Det var inte många som gillade mig då haha Inte nu iheller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Inte nu iheller. Haha. You scumbag, you maggot, you cheap, lousy faggot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tjabbade rätt mycket innan jag blev hybernatad. Det var inte många som gillade mig då haha Äh, det var inte dig jag snackade om heller. Hela forumet hatade dig, det var roligare när folk bråkade med varandra, inte hela forumet mot en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Inte nu iheller. Fler som gillar mig nu i alla fall. Kanske inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 SixXe: Säker på det? I mina ögon är du i alla fall fortfarande en liten flicka. On topic så tycker jag att bråken och intrigerna är bland de roligare företeelserna på detta forum även om de är sällsynta nu för tiden, ingen vågar ju bita tillbaka när man provocerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 SixXe: Säker på det? I mina ögon är du i alla fall fortfarande en liten flicka. On topic så tycker jag att bråken och intrigerna är bland de roligare företeelserna på detta forum även om de är sällsynta nu för tiden, ingen vågar ju bita tillbaka när man provocerar. I dina ögon kanske. Men har fått PM av en del som sagt att dom tycker jag har bättrat mig väldigt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 On topic så tycker jag att bråken och intrigerna är bland de roligare företeelserna på detta forum även om de är sällsynta nu för tiden, ingen vågar ju bita tillbaka när man provocerar. Man får hålla sig i skinnet när man har 4/5 varningar, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts