Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hej alla hjälpsamma De e såhär att när jag startar Ultimat editor så kommer de upp en ruta där jag ska leta upp mappen med handlingfilen i, så jag väljer data mappen men så står de bara "Couldn't find handling file" Nån som kan hjälpa mig med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hej alla hjälpsamma De e såhär att när jag startar Ultimat editor så kommer de upp en ruta där jag ska leta upp mappen med handlingfilen i, så jag väljer data mappen men så står de bara "Couldn't find handling file" Nån som kan hjälpa mig med detta? Du valde väl Gta Sanandreas/ mappen och inte Gta Sanandreas/data ??? För den ska vara på huvud mappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Du valde väl Gta Sanandreas/ mappen och inte Gta Sanandreas/data ??? För den ska vara på huvud mappen.. Aha Tusen tack och tack igen för att du svarade så snabbt Redigerad 10 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Aha Tusen tack och tack igen för att du svarade så snabbt Det är klart.. Va e annars ett forum till för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts