Maimstream Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Vad skulle ni köpa om ni just fått 40 tusen från ett försäkringsbolag?Varför har DU fått så mycket pengar? Jag skulle luffa igenom Sverige, en dröm jag har att hälsa på allt folk som man bara träffat på Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Spara 20 tusen i fonder, 10 tusen tar du och placerar i långsiktiga aktier (tex Ericsson som kommer att stiga kraftigt de närmaste åren) och 10 tusen slösar du upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Du känner uppenbarligen inte till försäkringsbolag. De är inte direkt de typerna som sprätter med sedelbunten i onödan. Du borde inhandla lite fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 En äckligt bra dator. Inget speciellt jag vill ha atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Mjo...en bra dator...kommer inte på något mer så varför inte köpa en riktigt bra dator för alla pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Humm.. En jävligt bra dator, samt en vovve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hmmm... Skulle köpt en bil. Eller sparat till högskolan! Om du fått pengarna av misstag ska du lämna tillbaka dom. Annars kommer de komma på dig senare och kommer be om 40 000 plus straffavgift tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 På tal om misstag. Det var en snubbe som gick till banken för att sätta in pengar för ett par år sedan här i Lund. Han skulle sätta in runt en 1000 lapp. Men bank killen skrev datumet där summan skulle stå så han fick in c:a 20040325:- kronor på sitt konto. Dessvärre upptäckte de, det några dagar senare och han fick inte behålla sina pengar. Men räntan på några hundra fick han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 På tal om misstag. Det var en snubbe som gick till banken för att sätta in pengar för ett par år sedan här i Lund. Han skulle sätta in runt en 1000 lapp. Men bank killen skrev datumet där summan skulle stå så han fick in c:a 20040325:- kronor på sitt konto. Dessvärre upptäckte de, det några dagar senare och han fick inte behålla sina pengar. Men räntan på några hundra fick han. rofl! Hm...jag skulle nog fixa datorn lite, ingen ny dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Cymbaler och pukor och en virvel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag skulle köpa en superhet dator och spara resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Skulle köpa en ny dator Och sen spara och vänta tills jag kommer på annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bärbar Dator 10 000 Extern Hårddisk 2000 Spara resten till studier + lägenhet 28 000 = 40 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Massa filmer, hårdrockskläder, ehm.. spara till en n1 motorcykel. fan vet jag. köpa mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 En kraftfull dator resten -> spara Men varför skulle man få 40.000 av ett försäkringsbolag? Man får 40.000 av ett försäkringsbolag för att reperera skadan på vad som har skett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Du kanske inte vet om att vi bor i Sverige och att utbildning här inte kostar ett öre. Du kanske inte vet om att jag planerar att studera i Usa i framtiden, och förhoppningsvis bosätta mig där för resten av livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Du kanske inte vet om att vi bor i Sverige och att utbildning här inte kostar ett öre. Hört talas om att man måste LEVA på något? Du vet, tak över huvudet och mat i munnen? Eller att böckerna kostar där. Kostar väl totalt 10 000 med alla böcker man ska köpa under högskoletiden. De små fjuttpengarna man får av staten är ett skämt, de flesta måste ta studielån, plus sommarjobba plus ta lån på banken för att klara plugget. DÄRFÖR är det bra att spara ihop lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hört talas om att man måste LEVA på något? Du vet, tak över huvudet och mat i munnen? Eller att böckerna kostar där. Kostar väl totalt 10 000 med alla böcker man ska köpa under högskoletiden. De små fjuttpengarna man får av staten är ett skämt, de flesta måste ta studielån, plus sommarjobba plus ta lån på banken för att klara plugget. DÄRFÖR är det bra att spara ihop lite. Tak över huvudet och mat är redan ordnat, då jag ska bo hos mina kompisar i philadelphia (stavning ) Mor och far betalar min college, så det enda jag behöver betala är böcker och annat nödvändigt som inte dom står för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Tak över huvudet och mat är redan ordnat, då jag ska bo hos mina kompisar i philadelphia (stavning ) Mor och far betalar min college, så det enda jag behöver betala är böcker och annat nödvändigt som inte dom står för Den här tråden handlar väl inte om dig? Det är väl Holymakarony som frågade? Det är i alla fall vanligt att man tvingas ta lån för att klara sig då man studerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Är jag den enda som inte skulle köpa en ny dator? Jag skulle ta 10 tusen och spendera, sen spara resterande 30... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts