Jump to content

Vad skulle ni köpa?

holymakaroni
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Om dom betalat ut fel, alltså tänkt att nån annan skulle få dom och vägrar ta tillbaka pengarna, och ger andra pengar åt den som egentligen skulle fått det?

Du känner uppenbarligen inte till försäkringsbolag. De är inte direkt de typerna som sprätter med sedelbunten i onödan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle köpa et jäfligt stort tält och lägga ut det på någon varm plats någon stans längre ner på jordklotet,

köpa en soffa och en tv och en skön säng och sen ligga och slappa där ^_^

Och just ja ett Lämpligt gevär så ja kan skjuta alla otäcka vilddjur som kommer för nära tältet.

Och alla möjliga gifter så jag inte får fullt av insekter och ormar och crap nära tältet :unsure:

Och så måste jag stjäla min farbrors ström generator så jag får ström till det hela.

Fy fan vad mysigt det skulle bli :):D:P:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du känner uppenbarligen inte till försäkringsbolag. De är inte direkt de typerna som sprätter med sedelbunten i onödan.

När min skoldator behövdes repareras så gick de på försäkrningen. Det enda vi behövde göra var att ringa till försäkringsbolaget och säga att den var på lagning, samt hur mycket det skulle kosta, så satte dom in de på kontot. Behövde inga bevis eller nått :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När min skoldator behövdes repareras så gick de på försäkrningen. Det enda vi behövde göra var att ringa till försäkringsbolaget och säga att den var på lagning, samt hur mycket det skulle kosta, så satte dom in de på kontot. Behövde inga bevis eller nått :unsure:

Ja men sen så har du en porrig telefon röst också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En jävla praktikant ni måste haft i ändan av luren i så fall. Försäkringsbolag ger då inte ut pengar sådär bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor