holymakaroni Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad skulle ni köpa om ni just fått 40 tusen från ett försäkringsbolag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Saken som man fick försäkring på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad skulle ni köpa om ni just fått 40 tusen från ett försäkringsbolag? En ny mob.telefon och en stokkestol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Åttiotusen tuggummin, vad annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Troligen köpa en dator för runt 20 000 kr och kanske paintball. Resten skulle jag spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Sydamerikanska småpojkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Sydamerikanska småpojkar. Hello Mr.Jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Saken som man fick försäkring på? Kunde inte ha sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Saken som man fick försäkring på? Om dom betalat ut fel, alltså tänkt att nån annan skulle få dom och vägrar ta tillbaka pengarna, och ger andra pengar åt den som egentligen skulle fått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Om dom betalat ut fel, alltså tänkt att nån annan skulle få dom och vägrar ta tillbaka pengarna, och ger andra pengar åt den som egentligen skulle fått det?Köpt grejen som den andra personen hade fått försäkringspengar för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Sparat det till College Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Om dom betalat ut fel, alltså tänkt att nån annan skulle få dom och vägrar ta tillbaka pengarna, och ger andra pengar åt den som egentligen skulle fått det? Du känner uppenbarligen inte till försäkringsbolag. De är inte direkt de typerna som sprätter med sedelbunten i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag skulle köpa et jäfligt stort tält och lägga ut det på någon varm plats någon stans längre ner på jordklotet, köpa en soffa och en tv och en skön säng och sen ligga och slappa där Och just ja ett Lämpligt gevär så ja kan skjuta alla otäcka vilddjur som kommer för nära tältet. Och alla möjliga gifter så jag inte får fullt av insekter och ormar och crap nära tältet Och så måste jag stjäla min farbrors ström generator så jag får ström till det hela. Fy fan vad mysigt det skulle bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Du känner uppenbarligen inte till försäkringsbolag. De är inte direkt de typerna som sprätter med sedelbunten i onödan. När min skoldator behövdes repareras så gick de på försäkrningen. Det enda vi behövde göra var att ringa till försäkringsbolaget och säga att den var på lagning, samt hur mycket det skulle kosta, så satte dom in de på kontot. Behövde inga bevis eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 När min skoldator behövdes repareras så gick de på försäkrningen. Det enda vi behövde göra var att ringa till försäkringsbolaget och säga att den var på lagning, samt hur mycket det skulle kosta, så satte dom in de på kontot. Behövde inga bevis eller nått Ja men sen så har du en porrig telefon röst också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 800st 6-pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 När min skoldator behövdes repareras så gick de på försäkrningen. Det enda vi behövde göra var att ringa till försäkringsbolaget och säga att den var på lagning, samt hur mycket det skulle kosta, så satte dom in de på kontot. Behövde inga bevis eller nått En jävla praktikant ni måste haft i ändan av luren i så fall. Försäkringsbolag ger då inte ut pengar sådär bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 En jävla praktikant ni måste haft i ändan av luren i så fall. Försäkringsbolag ger då inte ut pengar sådär bara. Kanske inte ditt försäkringsbolag. Men de har väl haft bedragare förut. Du kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Sparat det till College Du kanske inte vet om att vi bor i Sverige och att utbildning här inte kostar ett öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Kanske inte ditt försäkringsbolag. Men de har väl haft bedragare förut. Du kanske? Haha, äh, det är väl bara jag som generaliserar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts