dboy Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Heej!! jag har laddat ner filen som man ska använda å då ska man lägga in filen i (( C:\Documents and Settings\username\My Documents\GTA San Andreas User Files by default )) så jag söker på den men då kommer de upp en fönster som de står : C:\Documents and Settings\username\My Documents\GTA San Andreas User Files by default refererar till en plats som inte e tillgänglig. Det kan va en hårdisk på den här datorn eller på ett nätvärk. Kontrolera att disken är är korrekt ansluten och att datorn e ansluten till internet eller nätvärk. Försök sedan på nytt . om platsen fortfarande inte hittas kan det bero på att informationen har flyttats till en annan plats. :: Så står de ... ?? Vill ha hjälp råka ta bort dom jag hadde klarat 100% på (klantigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Om du har WinXP så kan du bara klicka på Start -> Mina Dokument -> GTA San Andreas User Files och andvända ctrl + c för att kopiera filen och sen ctrl + v för att klistra in den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Om du har WinXP så kan du bara klicka på Start -> Mina Dokument -> GTA San Andreas User Files och andvända ctrl + c för att kopiera filen och sen ctrl + v för att klistra in den där. vart ska jag kopiera in den?? det går ju inte öppna den filen som de står jag ska läga in den i ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 vart ska jag kopiera in den?? det går ju inte öppna den filen som de står jag ska läga in den i ?? ??? Fil??? Fick du en Fil som hette GtaSasf1.b?? I så fall ska du bara lägga in den i Mindokument/gta san andreas user files inte så svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 ??? Fil??? Fick du en Fil som hette GtaSasf1.b?? I så fall ska du bara lägga in den i Mindokument/gta san andreas user files inte så svårt.. okeeaj ... jag har gjort dä nu men när ja ska öppna spelet å börjar det om från början ändå ? helt från början ... ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 okeeaj ... jag har gjort dä nu men när ja ska öppna spelet å börjar det om från början ändå ? helt från början ... ?? Isåfall har du blivit lurad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Isåfall har du blivit lurad Tror det samma, prova o ladda ner en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts