MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Annars kan han väl dra ur mottagaren o se om den fortsätter och skriva eller om det slutar....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Annars kan han väl dra ur mottagaren o se om den fortsätter och skriva eller om det slutar....? Precis, dra ur kontakten till tangentbordets mottagare så borde det sluta om det nu var grannen Kanske är någon på din kontaktlista som leker hax med MessengerDiscovery. Då borde det väl ha slutat när han stänger av internet modemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Då borde det väl ha slutat när han stänger av internet modemet? Whoopsie, missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Bästa tippset: 1. Gå till grannen. 2. Slå ner hans fru/mamma, ta hennes kläder. 3. Ta grannens tangentbord. 4. Slå honom i skallen med det så tangentbordet flyger i bitar, och han tappar närminnet. 5. Ta dina kläder och gå hem Ett äkta Hitman jobb Redigerad 10 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bästa tippset: 1. Gå till grannen. 2. Slå ner hans fru/mamma, ta hennes kläder. 3. Ta grannens tangentbord. 4. Slå honom i skallen med det så tangentbordet flyger i bitar, och han tappar närminnet. 5. Ta dina kläder och gå hem Ett äkta Hitman jobb aHahaAAhahaAHah!!1!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 aHahaAAhahaAHah!!1!1!! vexupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Finns ett "virus" eller vad man nu skall kalla det. Är inte så haj på datorer, som jag kan skicka till dig. Tex: Jag säger till dig på msn: Vill du ha en cool bild? -Jo för 17 gubbar att jag vill ha. Jag skickar "bilden" Du klickar på den men inget händer. Plötsligt händer det som killen här beskriver, datorn kan skriva själv, cd/dvd spelaren öppnar och stänger sig själv mm. Du har genom att klicka på "bilden" godkännt mitt inträde till din dator och jag har 100% tillgång till den. Hårdiskar, allt. Farligt, farligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Finns ett "virus" eller vad man nu skall kalla det. Är inte så haj på datorer, som jag kan skicka till dig. Tex: Jag säger till dig på msn: Vill du ha en cool bild? -Jo för 17 gubbar att jag vill ha. Jag skickar "bilden" Du klickar på den men inget händer. Plötsligt händer det som killen här beskriver, datorn kan skriva själv, cd/dvd spelaren öppnar och stänger sig själv mm. Du har genom att klicka på "bilden" godkännt mitt inträde till din dator och jag har 100% tillgång till den. Hårdiskar, allt. Farligt, farligt... Optix Pro, eller? Alla dagens virusprogram klarar av det. Och, som sagt, det fortsatte även utan internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Optix Pro, eller? Alla dagens virusprogram klarar av det. Och, som sagt, det fortsatte även utan internet. Hmm, ja då kan det ju inte vara det. Ja då var mina kunskaper om vad felet skulle kunna vara, slut. Lämmnar över till er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag drog ur det trådlösa skiten och det sluta.. hatar trådlöst skit det går inte att lita på Ja ja tack alla för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag drog ur det trådlösa skiten och det sluta.. hatar trådlöst skit det går inte att lita på Ja ja tack alla för hjälpen Borde det inte gå att fixa? Eller ska du byta till med tråd nu bara för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Borde det inte gå att fixa? Eller ska du byta till med tråd nu bara för det? Det går att fixa genom att ha bly väggar (eller något annat material) som inte släpper igenom elektroniska signaler. För vad han än gör så tar ju annars mottagaren upp signalerna. när jag sa vad han än gör räknade jag inte med att dra ut sladden eller stänga av skiten på ett och annat sätt. Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det går att fixa genom att ha bly väggar (eller något annat material) som inte släpper igenom elektroniska signaler. För vad han än gör så tar ju annars mottagaren upp signalerna. när jag sa vad han än gör räknade jag inte med att dra ut sladden eller stänga av skiten på ett och annat sätt. Det är bäst han skaffar bly väggar. Så slipper han allt trassel med sladdar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det är bäst han skaffar bly väggar. Så slipper han allt trassel med sladdar och sånt. Då är det ett till problem, Bly är ganska dyrt material, och han kan inte ta emot signaler som han behöver till rummet, (exempel: Mobil telefon, Radio?). Aja det var nu 2 problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Då är det ett till problem, Bly är ganska dyrt material, och han kan inte ta emot signaler som han behöver till rummet, (exempel: Mobil telefon, Radio?). Aja det var nu 2 problem Jo, kanske bäst att ta ditt första förslag då... Bästa tippset: 1. Gå till grannen. 2. Slå ner hans fru/mamma, ta hennes kläder. 3. Ta grannens tangentbord. 4. Slå honom i skallen med det så tangentbordet flyger i bitar, och han tappar närminnet. 5. Ta dina kläder och gå hem happy.gif Ett äkta Hitman jobb Så kan du i alla fall ha kvar ditt egna trådlösa tangentbord och fortsätta ta emot signaler till radio, mobil mm. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Borde det inte gå att fixa? Eller ska du byta till med tråd nu bara för det? Som Krax sa, byt port/kanal. Trådlösa tangentbord/möss brukar precis som trådlösa nätverk ha flera kanaler att välja bland så att man slipper sånt här. Leta lite i inställningsprogrammet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts