LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ja ni jag har ett jävligt konstigt problem på min andra dator. Det är något virus eller något... Det är som om att någon sitter och skriver massa skit hela tiden (som msn ungefär) dator skriver alltså av sig själv och det kan hålla på i flera timmar.. först trodde jag att det var någon hacker eller något skit. Men det e ju konstigt för att jag har brandväg och router och provat med att stänga av internetmodemet och dragit ur sladden men det fortsätter ändå. Jag har även kört adware och mitt virus program men inget hjälper.. Någon som har haft det här problemet också? och hur löser man det :S Väldigt tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Datorhjälps-topicen skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad skriver den för något då? Kanske kan ge en ledtråd av vad som ligger bakom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Omg, låter som om du skulle haft ett spöke hos dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Omg, låter som om du skulle haft ett spöke hos dig eller som någon har ett trådlöst tangentbord inkopplat i hans dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vad skriver den för något då? Kanske kan ge en ledtråd av vad som ligger bakom.. Den skriver som man gör på msn Hej vad gör du? okej skönt ne jag gör inte mycket blir det i kväll då? osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Den skriver som man gör på msn Hej vad gör du? okej skönt ne jag gör inte mycket blir det i kväll då? osv... I t ex word? Redigerad 9 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 eller som någon har ett trådlöst tangentbord inkopplat i hans dator. Ahaha, påminner mig om ett bus under ett lan för ett ett tag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Någon som skriver till din IP? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Spam Snuten: ja det skriver hela tiden så om man spelar så trycker den på olika knappar o skit.. och öppnar man anteckningar så skriver den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Spam Snuten: ja det skriver hela tiden så om man spelar så trycker den på olika knappar o skit.. och öppnar man anteckningar så skriver den... Pröva dra ur Net Kabeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Spam Snuten: ja det skriver hela tiden så om man spelar så trycker den på olika knappar o skit.. och öppnar man anteckningar så skriver den... Tror det är störning mellen dig o grannen eller nåt, hade trådlöst tagentbord och då hade det blivit störningar i signlarerna så signalerna från grannens tagentbord tog sig in i min mottagare. Kanske samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jo jag har faktiskt funderat på det .. men hur gör man för att stänga av det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Haha, skriver den HELA tiden eller bara ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jo jag har faktiskt funderat på det .. men hur gör man för att stänga av det då? Byt COM port Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Hehe, du märker väl ifall det är ett program, virus eller nåt som skriver eller om det är grannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Byt COM port okej hmm vart sitter den haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 okej hmm vart sitter den haha Är det bara MSN? Skrivs det hela tiden? Du märker väl ändå om det är ett virus eller om det är grannen? Kanske är någon på din kontaktlista som leker hax med MessengerDiscovery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) okej hmm vart sitter den haha Vet inte om det går att ändra härifrån, jag har inget trådlöst tangentbord så jag kan kolla. Men du kan ju prova. Edit: Bilden är ju bra att ha med också. Redigerad 10 juli, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts