Archemra Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Nu har jag just kommit hem från Power Big Meet (www.bigmeet.com) som är världens största möte med över 10.000 Amerikanska bilar. Själv var jag där med Valle-Ball och hans farsa och samlade burkar (vi tjänade mer än 200 spänn var på runt 2 ½ timme). Tog lite bilder där också på coola bilar (blev bara några stycken eftersom kameran inte hade något minneskort). Var det någon annan som var där? Redigerad 9 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 En bekant var där och tog en, om jag får säga det själv, ganska rolig bild på en bildekal: http://img.photobucket.com/albums/v622/keb...202/mohamed.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Farsan och en svåger va där. Skulle nog hängt med om jag inte hade varit sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Bor i västerås, var där alla dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Tog lite bilder där också på coola bilar. Då tycker jag att du kan visa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 En bekant var där och tog en, om jag får säga det själv, ganska rolig bild på en bildekal: http://img.photobucket.com/albums/v622/keb...202/mohamed.jpg Haha, skönaste ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bor också i Västerås.. Cruising med -66 Nova 440 istheshit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hade inte haft något imot att få komma dit, men det var ingen i mitt bekantskap som skulle dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Hade inte haft något imot att få komma dit, men det var ingen i mitt bekantskap som skulle dit. Ah, Din bäste vän Axel vill ju alltid följa med. Kunde ha åkt med honom... Vi är oskilljaktiga, vi två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ah, Din bäste vän Axel vill ju alltid följa med. Kunde ha åkt med honom... Vi är oskilljaktiga, vi två. Axel är så tråkig, han säger aldrig nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Svårt att undvika att inte vara där när man bor där... det är den ända folkfesten i västerås som ingen har lyckats tagit bort och den ända gången på året som det händer nått i västerås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag är hemma hos Archemra nu för min data är CP, aja, min cykel blev stulen där (8000 åt helvete...) och så köpte jag en vattenpipa och Archemra mutade ett fyllo att köpa äppeltobak, för övrigt åkte vi farsans Cheva Blazer som stod vid "slaskhålet" inne på MälarCampen. Archemra ska lägga upp lite bilder och jag är med på några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag har laddat upp dom 13 bilderna på Rapidshare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts