VaXXoR Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 1 - Köpa en cool bil. 2 - Bli en bra skate:are. 3 - Få ett yrke jag gillar, blir gärna skateboard proffs. 4 - Skaffa en familj, en vacker fru. 5 - Bo i ett fint hus. 6 - Tjäna bra pengar. 7 - Vill bli en bra far, och lära mina barn allt jag kan. (Alltså inte så mycket). 8 - Vill gärna besöka Auschwitz, eller något annat ställe från andra världskriget. (Intresserad av det). 9 - Vill kunna säga "när jag var liten" som ni kanske har hört från något släkting eller sådant 10 - Hjälpa till på något stort sätt. Finns säkert något som jag skulle ändra, men nu kommer jag inte på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 1. Se till att den viktigaste människan i mitt liv får vad hon förtjänar (positivt alltså, ser ju ut som ett hot ). 2. Flytta från hålan jag lever i. 3. Starta ett nytt liv där jag landar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 1. Se till att den viktigaste människan i mitt liv får vad hon förtjänar 2. Flytta från hålan jag lever i. 3. Starta ett nytt liv där jag landar. Skulle sett roligare ut om det var så Jag vill kunna dö i frid, inte ha ett enda bekymmer att tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts