RavenE Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ta inte vissa saker här så jätteseriöst ^^ 1. Flyga till Los Angeles och sedan hyra/köpa en bil där och åka igenom hela usa till new york. 2. Flyga en Boeing 747-400. 3. Ha sex med båda Olsen Tvillingarna. 4. Spanka Lindsay Lohan. (kan man säga spanka? ) 5. Spränga min skola. Kommer inte på mer just nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ta inte vissa saker här så jätteseriöst ^^ 1. Flyga till Los Angeles och sedan hyra/köpa en bil där och åka igenom hela usa till new york. 2. Flyga en Boeing 747-400. 3. Ha sex med båda Olsen Tvillingarna. 4. Spanka Lindsay Lohan. (kan man säga spanka? ) 5. Spränga min skola. Kommer inte på mer just nu ^^ Vad menar du med "flyga" ? Köra eller bara åka med ? Och annars har du väldigt livlig fantasi :ermm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vad menar du med "flyga" ? Köra eller bara åka med ? Och annars har du väldigt livlig fantasi Det räcker att åka med, men flyga skulle inte vara fel det heller. Min fantasi räcker till alla Vilka vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Innan jag dör skall jag ha uppnått följande. 1. Tagit död på alla särskrivare. Go SlewME! Redigerad 12 juli, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Det är bra, grabben. Gitarr, snus och musik (måhända en kyld öl eller två) är vad en äkta karl behöver. Cheers. Jo,det är väl så vad fan. Redigerad 12 juli, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Jag tänkte räkna alla gånger som antflaxx skrivit fan... Men slutade efter att jag kom till tre. Edit. Stavfel Redigerad 12 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jo,det är väl så vad fan. Ja såå cool du var nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ja såå cool du var nu. Det la jag inte märke till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hade du inte fötts med så inskränkta små trånga ögon kunde du nog ha sett att jag inte påstod någonstans att jag var troende kristen som du verkar försöka pina fram. Och nej, du är ingen satanist. Du är en finnig tonåring med för mycket nedladdade Slayer-mp3:or som om sju-åtta år kommer att stå bakom kassan på Gallerix och undra vad som gick fel. Åh fyfan vad bra skrivet. antflaxx, du kommer sitta hemma i din skabbiga lilla etta med långt ovårdat hår och leva på socialbidrag, precis som du beskyller alla invandrare för att göra. Det får mig att må så jävla bra att veta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Åh fyfan vad bra skrivet. antflaxx, du kommer sitta hemma i din skabbiga lilla etta med långt ovårdat hår och leva på socialbidrag, precis som du beskyller alla invandrare för att göra. Det får mig att må så jävla bra att veta det! Du anar inte hur rätt du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jo,det är väl så vad fan. Vad ovanligt svart det snuset var ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Vad ovanligt svart det snuset var ? Svart snus för hårda metalheads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ta inte vissa saker här så jätteseriöst ^^ 3. Ha sex med båda Olsen Tvillingarna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Två nerdrogade fjollor. Jaa!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Ta inte vissa saker här så jätteseriöst ^^ 1. Flyga till Los Angeles och sedan hyra/köpa en bil där och åka igenom hela usa till new york. 2. Flyga en Boeing 747-400. 3. Ha sex med båda Olsen Tvillingarna. 4. Spanka Lindsay Lohan. (kan man säga spanka? ) 5. Spränga min skola. Kommer inte på mer just nu ^^ Hahahah om du ska göra det innan du dör så får du nog jobba hårt Säger bara lycka till!!! "Min önske lista" 10 saker jag vill göra innan jag dör 1. Hoppa ner från ett stup 2. Hoppa bungyjump utan rep 3. Hoppa fallskärm utan fallskärm 4. Bli på körd av en barnvagn i 200 km\tim 5. Få ett piano på mig som har kastats från empires state building 6. bada med en brödrost 7. bada på 300 meters djup utan nån tub 8. flyga med bindel 9. Cykla ner från eiffeltornet 10. Bada bland hajar, börja blöda och få panik Redigerad 13 juli, 2006 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Ta inte vissa saker här så jätteseriöst ^^ 1. Flyga till Los Angeles och sedan hyra/köpa en bil där och åka igenom hela usa till new york. Det där vill jag med göra. Köpa en gammal skruttbil i USA och sedan köra rout 69 som går igenom hela USA: Vi kan ju ha sällskap då?! Redigerad 13 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Två nerdrogade fjollor. Jaa!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Kommer inte på 10 saker som platsar men en sak vet jag säkert: -Bevisa en gång för alla att gud inte finns -Få folk att tro på mig -Grunda en ny religion och själv bli gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Det där vill jag med göra. Köpa en gammal skruttbil i USA och sedan köra rout 69 som går igenom hela USA: Vi kan ju ha sällskap då?! Hell yeah, låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) 1. Ha sex med min eventuella fru 2. Komma till 5 i hcp i golf 3. Ta en hink vatten/valfri vätska/flytande sak och hälla på dörrförsäljare/tiggare Kommer inte på nånting mer nu... Redigerad 14 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts