antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Detta är då ingen rankordning bara så ni har det klart för er. 1) Bränna ner en kyrka 2) Bränna moskén i Malmö 3) Se Slayer live 4) Se Entombed live 5) Få skivkontrakt 6) Döda någon 7) Se Vader live 8) Knulla en hora 9) Tappa alla mina tänder 10) Gräva ner ett lik i trädgården Redigerad 12 juli, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 3. Döda Topp3/Sniper/Nån annan här på Sajten på Silkroad å Garva. 9. Bli level 70/eller Högre på Silkroad. *liiite offtopic* @ fråga 3. Varför ville du döda mig? För att jag är högre lvl än dig på SRO? Och varför Toppis? @ fråga 9. 10 spänn på att du tröttnar ________________________________________________- Aja, lägger till 3 på min lista 1. Skaffa en familj 2. Bli rik 3. Få en bra utbildning 4. Nå maxlvl:n på SRO xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Då gör jag väl en lista också. 1. Få skivkontrakt. 2. Spela live för en stor publik. 3. Medverka på minst 10 skivor. 4. Bränna ner en kyrka. 5. Träffa en fin brud. 6. Bli rankad på top 100 gitarrister i världen, även om de listorna aldrig stämmer. 7. Samla på mig en jävla massa tatueringar. 8. Se en massa bra band live. 9. Turnera med en massa bra band. 10. Skaffa ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ni nollor som vill elda upp en kyrka/moské; det är lika bra att ni erkänner att den lokale pastorn förgrep sig på er när ni var tre och att ni mentalt verkar ha stannat kvar där. Om inte så är fallet förstår jag mig inte på behållningen i att utföra något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Ni nollor som vill elda upp en kyrka/moské; det är lika bra att ni erkänner att den lokale pastorn förgrep sig på er när ni var tre och att ni mentalt verkar ha stannat kvar där. Om inte så är fallet förstår jag mig inte på behållningen i att utföra något sånt. Håll käften innan det är du som hamnar i elden. Redigerad 12 juli, 2006 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Håll käften innan det är du som hamnar i elden. Åh nej, ha NÅÅÅD super-Slayer-Satan-metal-man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Åh nej, ha NÅÅÅD super-Slayer-Satan-metal-man. Ja,det finns ju sånna kristna idioter som dig som sitter och säger en massa bakom datorskärmen. Sen i verkligheten ligger på marken och ber till "gud" och skit. Mest vi satanister tar en krok och kör upp i röven på er bara och drar ut tarmar och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hade du inte fötts med så inskränkta små trånga ögon kunde du nog ha sett att jag inte påstod någonstans att jag var troende kristen som du verkar försöka pina fram. Och nej, du är ingen satanist. Du är en finnig tonåring med för mycket nedladdade Slayer-mp3:or som om sju-åtta år kommer att stå bakom kassan på Gallerix och undra vad som gick fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ja,det finns ju sånna kristna idioter som dig som sitter och säger en massa bakom datorskärmen. Sen i verkligheten ligger på marken och ber till "gud" och skit. Mest vi satanister tar en krok och kör upp i röven på er bara och drar ut tarmar och skit. Och vad säger dig att Pico skulle vara kristen? Du borde bannas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Hade du inte fötts med så inskränkta små trånga ögon kunde du nog ha sett att jag inte påstod någonstans att jag var troende kristen som du verkar försöka pina fram. Och nej, du är ingen satanist. Du är en finnig tonåring med för mycket nedladdade Slayer-mp3:or som om sju-åtta år kommer att stå bakom kassan på Gallerix och undra vad som gick fel. mm,ja verkligen. dröm du på din troende jävel. sen vet jag inte vad du fått slayer ifrån? som det skulle vara nån riktigt rå musik. de är jävligt bra. men finns bättre. Vader är det mer tryck i. Bathory är fina. Death med Chuck. Så vad fan har du fått nått sånt skit ifrån. Du menar kanske fjortis satanister men sånna jag med. Lika jävla mycket som jag hatar fjortis/fake hårdrockare och sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Ja,det finns ju sånna kristna idioter som dig som sitter och säger en massa bakom datorskärmen. Sen i verkligheten ligger på marken och ber till "gud" och skit. Mest vi satanister tar en krok och kör upp i röven på er bara och drar ut tarmar och skit. Du har en tråkig attityd, smått hotfulla inlägg och jag orkar ärligt talat inte med sån här skit som inte hör till tråden eller till forumet... Reported Redigerad 12 juli, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) mm,ja verkligen. dröm du på din troende jävel. sen vet jag inte vad du fått slayer ifrån? som det skulle vara nån riktigt rå musik. de är jävligt bra. men finns bättre. Vader är det mer tryck i. Bathory är fina. Death med Chuck. Så vad fan har du fått nått sånt skit ifrån. Du menar kanske fjortis satanister men sånna jag med. Lika jävla mycket som jag hatar fjortis/fake hårdrockare och sånt skit. Oooh, namedropping! Classy! Hursomhelst, nu har vi avvikt från vad vi egentligen bråkade om. Att flejma kyrkor är för a ) folk med små och obetydliga genitalier. b ) fjortis-satanister som tycker att de gör någon skillnad. c ) bonnläppar med för mycket metal i huvudet. Så är det, fjortis-satanist där. Lämna nu den här troende jäveln ifred och tänk över ditt löjliga beslut en gång till. Redigerad 12 juli, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jo, jag vet, men morsan är hittills lite emot det. Om du är över 12 år är det du som får bestämma. mm,ja verkligen. dröm du på din troende jävel. sen vet jag inte vad du fått slayer ifrån? som det skulle vara nån riktigt rå musik. de är jävligt bra. men finns bättre. Vader är det mer tryck i. Bathory är fina. Death med Chuck. Så vad fan har du fått nått sånt skit ifrån. Du menar kanske fjortis satanister men sånna jag med. Lika jävla mycket som jag hatar fjortis/fake hårdrockare och sånt skit. Du är en tönt. Lägg ner nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 mm,ja verkligen. dröm du på din troende jävel. sen vet jag inte vad du fått slayer ifrån? som det skulle vara nån riktigt rå musik. de är jävligt bra. men finns bättre. Vader är det mer tryck i. Bathory är fina. Death med Chuck. Så vad fan har du fått nått sånt skit ifrån. Du menar kanske fjortis satanister men sånna jag med. Lika jävla mycket som jag hatar fjortis/fake hårdrockare och sånt skit. Det är väldigt underhållande att se dina inlägg. Det märks verkligen att du egentligen inte har något vettigt att säga och därför måste fylla ut allt med svordomar och coola försök till dissar. Och varför är han mer troende jävel än dig (om han nu tror på kristendomen vilket han inte gör)? Visserligen är det inte lika coolt och alternativt som dig som tror på satan, men det är ju lika troende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Det är väldigt underhållande att se dina inlägg. Det märks verkligen att du egentligen inte har något vettigt att säga och därför måste fylla ut allt med svordomar och coola försök till dissar. Och varför är han mer troende jävel än dig (om han nu tror på kristendomen vilket han inte gör)? Visserligen är det inte lika coolt och alternativt som dig som tror på satan, men det är ju lika troende. Men jag har fan bara hållt på med folk hela min medlems tid,nästan i alla fall. Varför skulle jag sluta? Sen menar jag väl inte allt jag säger. Skriver det bara för det här är en jävla tönt sida fan. Så tänker inte på vad jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Men jag har fan bara hållt på med folk hela min medlems tid,nästan i alla fall. Varför skulle jag sluta? Snarare; varför fortsätta? Behöver du någon sorts omvänd bekräftelse eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) Innan jag dör skall jag ha uppnått följande. 1. Tagit död på alla särskrivare. 2. Utrotat religioner. 3. Vara minst poliskommisarie. 4. Besökt USA minst 3 gånger. 5. Leva tillsammans med en brud utan barn. 6. Ha en BRA bil. 7. Driva ett stort gratis webbhotell. Kommer ej på fler. Redigerad 12 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Snarare; varför fortsätta? Behöver du någon sorts omvänd bekräftelse eller? nämen,vad fan jag har min gitarr,mitt snus och min musik. altså behöver jag inte denna bögsidan. så jag skiter i om jag blir bannad som jag blivit några gånger innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 nämen,vad fan jag har min gitarr,mitt snus och min musik. altså behöver jag inte denna bögsidan. så jag skiter i om jag blir bannad som jag blivit några gånger innan. Du verkar vara så rädd för töntar, bögar, kristna och fjortisar. Kanske är precis det som du är i verkligheten. Att du inte svarar på frågorna som man ger dig framställer dig inte direkt som seriös heller, om ett tag kommer alla att bara ignorera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 nämen,vad fan jag har min gitarr,mitt snus och min musik. altså behöver jag inte denna bögsidan. så jag skiter i om jag blir bannad som jag blivit några gånger innan. Det är bra, grabben. Gitarr, snus och musik (måhända en kyld öl eller två) är vad en äkta karl behöver. Cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts