Jump to content

10 saker duvill göra innan du dör !

felshoe
 Share

Recommended Posts

Svårt att vara trogen mot fler än 1 flickvän :unsure:

Har man 2, rör man den ena är man otrogen mot den andra,

rör man den andra är man otrogen mot den ena.

Så hur menar du Morfar? ^_^

Ehm.

Kanske att han har en han är trogen emot, så tar det slut, han får en ny och är trogen mot henne? Man har ju inte direkt alla flickvänner samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ehm.

Kanske att han har en han är trogen emot, så tar det slut, han får en ny och är trogen mot henne? Man har ju inte direkt alla flickvänner samtidigt.

Precis . Här har vi nån som tänker lite längre än vad näsan räcker ..

Säg mig I lol, hur många gånger det händer att man skaffar en flickvän i min ålder och sen är ihop med henne livet ut .

Inte så stor chans, men visst händer det ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då måste jag tilläga att jag vill utplåna dom som kommer och knackar dörr. Och kanske några mer .

Är du med i Jehovas Vittnen ?

Ja. Vissa vittnen är lite störda kan jag erkänna, väldigt överglada människor ^^

Men många är helt okej. Knacka dörr är att gå i tjänsten. So thats what we do ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja. Vissa vittnen är lite störda kan jag erkänna, väldigt överglada människor ^^

Men många är helt okej. Knacka dörr är att gå i tjänsten. So thats what we do ibland.

Då får jag be om ursäkt för mitt utalanda, fast jag gillar dom inte.

Fast du ska inte ta åt dig, för jag visste inte ens att du var vittne.

Men stämmer det där man har hört att de är för tidelag och barnsex eller nått sånt där?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg mig I lol, hur många gånger det händer att man skaffar en flickvän i min ålder och sen är ihop med henne livet ut .

Inte så stor chans, men visst händer det ..

Uppfatta det väl fel :)

Du är 17 år gammal, 1 år kvar tills man får gifta sig (så länge man inte har några tillstånd).

Det där om Jehovarna: En vacker dag när jag satt inne och tankade en massa grejjer med Bitcomet och DC++

kom det en svart bil, det steg ur 2 svarta kostymklädda män. Och minna tankar yrade runt i skallen, FBI!!?!?!?!?!?

Jag går och öppnar dörren, och säger farsan är i garaget! Vóilla det lädde till att man blev av med dom :lol:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy f*n stackrs människa om det nu stämmer att du är med i den sekten.

Får inte fira julafton och måste betala 10% av din lön/veckopeng/månadspeng/barnbridrag eller vad du nu har varje månad innan skatt!

Det är och förblir en sekt där man systematiskt hjärntvättar människor.

Då är det tom. bättre att bli Mormon, eftersom de inte hjärntvättar folk i samma utsräckning som Jehovas vittnen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får inte fira julafton och måste betala 10% av din lön/veckopeng/månadspeng/barnbridrag eller vad du nu har varje månad innan skatt!

Då är det tom. bättre att bli Mormon, eftersom de inte hjärntvättar folk i samma utsräckning som Jehovas vittnen

Mjo jag håller med...

Det enda jag vill göra innan jag dör är att leva livet ut.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då får jag be om ursäkt för mitt utalanda, fast jag gillar dom inte.

Fast du ska inte ta åt dig, för jag visste inte ens att du var vittne.

Men stämmer det där man har hört att de är för tidelag och barnsex eller nått sånt där?

Helt lugnt, och nej. Tar inte åt mig.

tidelag ?

Vet att vi inte är för barnsex iaf haha.. vänta.. det låter dåligt, barn-sex... wtf, om man fick förklaring på ordet vore ju trevligt men, nästan helt säker vi inte är det.

Uppfatta det väl fel :)

Det där om Jehovarna: En vacker dag när jag satt inne och tankade en massa grejjer med Bitcomet och DC++

kom det en svart bil, det steg ur 2 svarta kostymklädda män. Och minna tankar yrade runt i skallen, FBI!!?!?!?!?!?

Jag går och öppnar dörren, och säger farsan är i garaget! Vóilla det lädde till att man blev av med dom :lol:

:ph34r: Vi klär oss i finkläder för, tar förklaringen jag minns.

'Du skulle klä dig fint inför kungen, så klä dig fint inför gud' Ungefär. Sen så utmärker det vilka man är liksom.

Själv gillar jag bära kostym, känns som man är med maffian... erm ^^

Det är ingen sekt, är en religion. Sant att vi inte firar julafton, födesedagar osv.

Jag lider knappast av det, just another day in the year.

10 % till vadå ? Jehovas vittnen ? Om du tror det är det fel.

Sen tro inte jag kan mycket. Inte gått på möten sen... wiee. Var väl ett halvårs sen. Ska däremot börja gå igen i veckan. Glömt en del då.. Om nån har nån fråga till skicka pm, annars blir det bara offtopic här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor