felshoe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag satt och skrev ner en lista på tio saker jag vill/ska göra innan jag dör. Skriv ner era 1- Hoppa fallskärm 2- Stå på scen inför flera tusen och spela musik 3- Bli ekonomiskt oberoende 4- Träffa James Hetfield och dricka snaps i min stuga 5- Släppa minst en skiva som ska sälja bra med mitt band 6- Åka luftballong 7- Åka en Ferrari, Lamborghini eller en Hummer H2 8- Sluta snusa 9- Tatuera mig över hela vänstra armen och en bit in på bröstet 10- Dra rövarhistorier för mina barnbarn om när jag var med i Vietnamkriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 1. Hoppa fallskärm 2. Flyga ett stort jävla flygplan (styra alltså) enda jag kan komma på som jag "måste" göra innan jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Saker jag SKA göra, och inget snuskerier som "Hångla med en skäggig främling samtidigt som författaren av Nationalencyklopedin står och nynnar på Japanska nationalsången och en apa kliar sig på bollarna, när Sovjetunionen återbildas", det är helt enkelt för äcklligt! 1. Slå min barndomsvän över käften - Nåt jag måste gör sen han slog mig. 2. Lära mig vända pannkakor. 3. Flytta eller åka på lång semester till Japan/USA. 4. Skaffa pengar till nummer 3. 5. Tillverka en låt som kommer bli en ringsignal. 6. Bli intervjuad av Vice. 7. Skaffa ett stadigt förhållande med nån jag älskar.... Yeah right! 8. Skriva en dum lista på tio saker jag ska göra innan jag dör som bara tar upp tiden jag hade tänkt att göra annat på. 9. Lära mig mig minst 50 fraser på Japanska. 10. Begå kollektivt självmord med kossor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 10. Begå kollektivt självmord med kossor. Ehhh det där var det konstigaste jag nånsin hört. Du ska begå kollektivt självmord innan du dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ehhh det där var det konstigaste jag nånsin hört. Du ska begå kollektivt självmord innan du dör? Absolut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 5. Tillverka en låt som kommer bli en ringsignal. Already done 1. Gifta mig, skaffa familj... bla. bla... o.s.v.. 2. Köra Zonda C-12S (eller nyare av samma modell) 3. Äga en Mitsubishi Lancer Evolution VIII (eller högre siffra) 4. Gå minst 10 meter på händer eller stå på händer i en minut) 5. Göra bakåt & frammåtvolt på mark 6. Göra karatelyft 7. Åka till Australien 8. Uppfinna något som gör mig i stort sett ekonomiskt oberoende 9. Skaffa STOR bostad vid havet eller vid en sjö 10. Ha klassåterträff i mitt hus ääh, jag har ingen fantasi just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ehhh det där var det konstigaste jag nånsin hört. Du ska begå kollektivt självmord innan du dör? Ja, inte fan kan man göra det efteråt? Picos ganska tråkiga lista: 1. Se felshoes 2. Se felshoes 3. Se felshoes 4. Skjuta maskingevär 5. Träffa Noel Gallagher 6. Åka till Moskva 7. Åka till Nassau 8. Åka till Italien (GRGHH, Rivieran!!) 9. Regissera en cool film 10. Träffa Philip Michael Thomas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Okeej får väl slänga in det jag vill. 1. lära mig bakåtvolt på studsmatta. 2. lära mig framåtvolt på mark. 3. lära mig bakåtvolt på mark. 4. supa mig redlös (av nån konstig anledning har det faktist inte blivit av) 5. lära mig blood red sandman på gitarr. 6. råna en affär 7. cykla, köra moppe/motorcykel på bakhjul 500m. 8. skaffa familj barn and shit like that. 9. skaffa HD. 10. Bli känd inom polisen i minst 10 län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 1. Skaffa Famlij. 2. Göra Bakåtvolt med Skoter. 3. Döda Topp3/Sniper/Nån annan här på Sajten på Silkroad å Garva. 4. supa mig redlös . 5. Bli ekominsikt Oberoende. 6. råna en affär 7. Köra moppe/motorcykel på bakhjul 1 mil. 8. Köra skoter minst 1 mil på vatten. 9. Bli level 70/eller Högre på Silkroad. 10. Bli känd inom polisen i minst 10 län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) 1. Åka till Venedig. 2. Hoppa fallskärm. 3. Röka en riktigt dyr cigarr. 4. Dricka Darjeeling First Flush (en lite dyrare tesort (inte överdrivet dyr, men cirka 150 kr per hekto)). 5. Åka till Vatikanstaten (nej, jag är inte kristen, men det är intressant). 6. Vinna (eller åtminstone delta i) tävlingen "Årets Hemmakock". 7. Åka till Kinesiska Muren. 8. Klara huvuduppdraget i Oblivion (har inte orkat det än). 9. Skaffa en ansenlig spel- och konsollsamling. 10. Skaffa utträde ur kyrkan. Redigerad 9 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Faktist suttit här i 20 minuter och tänkt Så här är det. 1. Skriva texter som blir kända. (inte under mitt namn men..) 2. Skaffa familj. 3. Nåt okej jobb 4. Spela live poker när jag blir 18... 5. Ta upp kontakten med par personer man känt från förr. 6. Spränga en bil i luften. 7. Bli en bra far/man.. 8. Släppa en novell/bok. 9. Resten av mitt liv, vara lat. Alltid vart, vill alltid va 10. Kunna se tillbaka på mitt förflutna och skratta åt skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 1. Skriva klart min bok och ge ut 2. Gå ut högskolan 3. Starta ett företag som tillverkar... Bilar, spel, inte vet jag? 4. Ha trekant (Jag+två tjejer och inget annat) 5. Köpa/bygga skitfint hus 6. Skaffa en asball bil 7. Gifta mig lyckligt 8. Bosätta mig i Miami 9. Ordna fester utan dess like 10. Få avkomma, som skall regera världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Jag är osäker på om detta är vad jag vill, men varför inte... Finna sanningen/sanningarna bakom allt. Gärna att denna/dessa levereras till min postlåda. Dö snarast möjligt, utifall sanningen är unken och idiotisk. Ordna världsfred och grejor. Finna "inre frid" vore mysigt. Leva i en jätteromantiserad era, liknande 60-talet. Det kan säkert vara spännande. Fint vore om denna era är vad som ger upphov till den nämnda världsfreden. Pöka... ehm. ... ... ... ... Redigerad 9 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) * Skaffa barn, en flicka en pojke. * Se Dachau, Auschwitz * Träffa Mitek Grocher * Träffa Jonathan Davis * Få bra ekonomi * Träffa Astrid Lindgren / Allan Edwall (Försent) * Träffa Allan Edwall (Försent) * Flytta ner till Småland och bo på landet * Resa runt mycket * Starta en nyskapande radiokanal och bli hyfsat känd Redigerad 9 juli, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har inte 10 saker på lager 1. Gifta mig och få ungar. 2. Dö lycklig. Tror inte det är mer jag begär av livet. Men som sockret i grädden kan jag säga: Bli stor och stark. Vara rik. Bo i ett stort snyggt hus inspirerat av spanska hus. Ha många vapen. Gå runt i en 1 miljon dollars kostym. Ha en limosin och privat chaufför. En eller flera betjänter. Och ett privat flyplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har inte 10 saker på lager 1. Gifta mig och få ungar. 2. Dö lycklig. Tror inte det är mer jag begär av livet. Men som sockret i grädden kan jag säga: Bli stor och stark. Vara rik. Bo i ett stort snyggt hus inspirerat av spanska hus. Ha många vapen. Gå runt i en 1 miljon dollars kostym. Ha en limosin och privat chaufför. En eller flera betjänter. Och ett privat flyplan. Brukar man inte säga, som grädde på moset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Brukar man inte säga, som grädde på moset. Fyfan mamma! ingen grädde i Potatismosen ! :'( Ja det var så du menade, jag snackade om Vispgrädde. Redigerad 9 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 1. Bli Polis (NYPD) 2. Lära mig flytande Polska (skriva & prata) 3. Skaffa sommarstuga i Polen 4. Se Elvis Presleys villa "Graceland" 5. Skaffa mig en flickvän med Asiatiskt ursprung (Kina eller Thailand helst) 6. Äga Vår Huvudtränare i Sparring 7. Ta svart bälte i Taekwondo (5 Dan) 8. Resa till minst 10 olika länder 9. Skaffa mig en raggarbil (Cadillac Coupe Deville 1959 eller Pontiac Bonneville 1958). 10. Prova på Jeet Kune Do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) 4. Gå minst 10 meter på händer eller stå på händer i en minut) Kan jag redan .. var tvungen att skryta lite.. 1. Utplåna jehovas vittnen. eller iaf tända eld på deras "kyrka" som ligger 10 meter från mitt hus, eller annat elakt mot dom. 2. Åka iväg med mina polare till USA, route 66 med en gammal amrikanare (eller Ford Mustang) med en cigg i munnen, jack daniels i handen och fötterna utanför bilen 3. Hoppa fallskärm 4. Hoppa bungyjump 5. Röka på och dra en lina samtidigt som jag lyssnar på Nationalteatern 6. Bli en tv-kock, och vinna kock-VM 7. Vara evigt trogen mot mina flickvänner 8. Åka till Auschwitz igen 9. Åka ner till Ungern och hälsa på mina släktingar minst varannat år. Mina barn måste få uppleva samma sak som jag har gjort.. Det samma gäller att bo mycket i våra sommarstugor och stugor i sälen 10. Skaffa mig en familj, minst två barn med ca tre års mellanrum.. Redigerad 10 juli, 2006 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 7. Vara evigt trogen mot mina flickvänner Svårt att vara trogen mot fler än 1 flickvän Har man 2, rör man den ena är man otrogen mot den andra, rör man den andra är man otrogen mot den ena. Så hur menar du Morfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts