wilmas_matte Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kan man flyga helikopter i LCS? Var finns den att få tag på i sånt fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kan man flyga helikopter i LCS? Var finns den att få tag på i sånt fall? Hur jävla många Post ska du göra? Näj det går inte hitta om du inte har cheat deveaci (eller nåt sådär) eller ladda hem ett savegame som finn på www.gtapsp.com, jag tänkte länka dig dit men jag orkade inte gå in på sida och hitta skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Man kan ta en under ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Man kan ta en under ett uppdrag. Var och vilket uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Var och vilket uppdrag? Uppdraget "Calm before the storm" som du får av JD O toole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 11 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Hur jävla många Post ska du göra? Öööhmm........ Förlåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Uppdraget "Calm before the storm" som du får av JD O toole Vet inte om jag ska tro på de för att det är en av de första uppdragen, på första ön (Portland) och man kommer inte över till nån annan ö så varför lägger dom ut en helikopter för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vet inte om jag ska tro på de för att det är en av de första uppdragen, på första ön (Portland) och man kommer inte över till nån annan ö så varför lägger dom ut en helikopter för? Man kan inte flyga så långt, för då försvinner hellikoptern å du får mission failed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Men hur ska man få tag i hidden packages som ligger på tak etc utan helikopter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IPRobban Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Men hur ska man få tag i hidden packages som ligger på tak etc utan helikopter? Med hjälp av en motorcykel det finns alltid ett flyg i närheten som man kan flyga på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Vissa tak ligger nära tågbanan på portland. Då är det bara att hoppa från den till ett tak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Var hittar man den där helikoptern i det uppdraget? Ska man ta den innan dem flyger iväg vid Salvatores hus eller vad? Jag hinner aldrig till dem förrän dem lyfter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kör upp med motorcykel i trappan så kommer det ingen cutscene och du kan ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Okej, ska testa ifall det funkar nu. Funkar ej, helikoptern är inte där om man kör förbi den gula uppdrags saken. Redigerad 9 augusti, 2006 av jonathan161 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Just det du får skriva in "snabbar upp spelet" fusket för att den ska stanna. EDIT:Kom på en sak nu, att när han har landat på det där taket gå upp på tågrälsen vid trappan en bit bort å sen följer du rälsen tills du kommer till det taket han har landat på å då e det bara att ta hellin Redigerad 10 augusti, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Oh tack vad coolt fast den försvinner om man åker för långt men coolt ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Oh tack vad coolt fast den försvinner om man åker för långt men coolt ändå Det finns en möjlighet att man kan behålla den efter ett uppdrag (Fale idols) Gå in på youtube.com å skriv liberty city stories helicopter å titta på första filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Har nyss flugigt med hellin jag snodde under uppdraget "false idols". Å *^%¤¤%& va kul det var. Jag flög i en halvtimma typ sen råkade jag köra in i en lyftkran Ska göra uppdraget igen sen å då ska jag försöka få in den i mitt garage som är väldigt svårt men inte omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonathan161 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) F*n vad coolt det var att man kunde flyga var som helst, fast jag tröttnade på att flyga efter cirka 5 minuter Redigerad 11 augusti, 2006 av jonathan161 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 F*n vad coolt det var att man kunde flyga var som helst, fast jag tröttnade på att flyga efter cirka 5 minuter Testa å ta den under uppdraget fale idols Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts