MP5 Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 (redigerad) hej jag har köpt gta3 på pc och nu när jag skulle spela det så var skuggorna fyrkantiga,röken från bilarna fyrkantig,träden fyrkantiga och polisernas och alla andras röster ekade. Man såg inte texten som tex vad uppdragen heter och hur många skott man har till sina vapen och liven,radiostationerna etc etc och sen försvan ljudet så man bara hörde radion i bilarna :'( :'( och ändå har jag en dator som uppfyller alla krav Snälla kan inte någon säga hur man ställer in grafiken och texten och sånt. MEN beskriv bra för jag är inte så bra på datorer :'( :'( PS: hur stänger man av spelet och hur sätter man på pause Redigerad 3 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Hallå någon här måste ha gta3 på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2003 jag är väl den enda kille som får svara då! Om du inte kan se texten och att det blir fyrkanter beror på att du har XP! Kontakta mig på MSN Messenger om du har det så skickar jag filen för att Sajten funkar ju inte nu! MSN: jayleno88@hotmail.com PS: Detta har hänt alla som har XP nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Puh...Det har fixat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts