JohnnyH87 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Om du läst inlägegt skulel du sett att han frågade om det fanns, inte att det fanns. Det finns vad jag vet ingen nergraderings patch, och det lär inte komma heller. Köper man det nytt idag så får man 2.0, that´s the way it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok men de säger att den länk är olagrig så jag vet inte jag vågar. Men varför får visa version 2.0 och vissa 1.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok men de säger att den länk är olagrig så jag vet inte jag vågar. Men varför får visa version 2.0 och vissa 1.0? Dags för historia: Efter några veckor när Gta Sa släppts till Pc så kom det ut en Modd som hette Hot Coffe som gjorde så att man kunde ha Sex-scener. (för pervon) Efter en tid så blev till slut Rocketstar stämda av arga föräldrar som då hade sett sina barn spel Gta Sa med Hot Coffe. Då bestämde R* för att hastigt släppa ut en Patch som fixade så att man inte kunde Spela med Hot Coffe. Denna Patch fixade också några små saker till Gta Sa. Samtidigt som dom gjorde Patchen så fixade dom Exemplaren som fanns i affären så att dom också var 2.0.. Så det är dom som köpte sitt Gta Sa före Hot Coffe modden som har 1,0.. Men olyckigt så sabbade Patchen lite, För man kunde Använda Trainer, Modda lika mycket eller köra Online på det roligaste sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok, då förstår jag. Men man kan allstå nedgradera den eller med länken? Men de sa att det var olagrigt kanske. När jag tryckte på den hände det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok, då förstår jag. Men man kan allstå nedgradera den eller med länken? Men de sa att det var olagrigt kanske. När jag tryckte på den hände det inget. Asså, 1. Om det är rätt länk (Jag gav ut en fel) så kommer det upp en ruta som frågar om du vill spara eller köra en patch.exe (Namnet=vet ej). 2. Det borde nog inte vara olagligt för om du inte kör med Hot Coffe så är det nog inte olagligt. Men du vill ju nedgradera för att kunna köra Online med Sa-Mp. BTW: Vi är båda olagliga för vi inte är 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Ok vad bra. Då gör jag det nu så får vi se. Redigerad 30 juli, 2006 av renen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Så nu har jag 1.0 fast nu när jag trycker på connecta så kommer jag in, fast sen kommer jag till ett ställe där det står vinewood och så står det connecting men jag kommer aldrig in. Hur länge ska jag vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Så nu har jag 1.0 fast nu när jag trycker på connecta så kommer jag in, fast sen kommer jag till ett ställe där det står vinewood och så står det connecting men jag kommer aldrig in. Hur länge ska jag vänta? ?? Det hände för mig med den första gången jag skulle köra Sa-Mp.. Allt höll på att ladda. Det ända man kunde se va skylten Vinewood och en kulle... Det var då jag tror att jag hade 2.0 Kommer inte ihåg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok, men så var det också för mig när jag hade 2.0 också fast då behövde man trycka på start game och new game. Inte nu, nu kommer jag in på direkten. fast när jag hade 2.0 så var det mörk nu är det ljust. Nån som vet hur länge man ska vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok, men så var det också för mig när jag hade 2.0 också fast då behövde man trycka på start game och new game. Inte nu, nu kommer jag in på direkten. fast när jag hade 2.0 så var det mörk nu är det ljust. Nån som vet hur länge man ska vänta. Pröva att trycka Shift eller F1??? I början så får man välja gubbe. När man valt gubbe så trycker man Shift och sen börjar spela. F1 är en hjälp knapp.. Det står lite smått om allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 När jag tryycker F1 så står det så här "--- SA:MP Key Binds --- F1: Display this help dialog. TAB: Display the scoreboard. F4: allows you to change class next time you respawn F7: Toggle the chat box T: Allows you to enter a chat message. Reeruit key: Enter vehicle as passenger (usullay c) Shift är över ctrl va? den händer det inget när jag trycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 När jag tryycker F1 så står det så här "--- SA:MP Key Binds --- F1: Display this help dialog. TAB: Display the scoreboard. F4: allows you to change class next time you respawn F7: Toggle the chat box T: Allows you to enter a chat message. Reeruit key: Enter vehicle as passenger (usullay c) Shift är över ctrl va? den händer det inget när jag trycker. Nae, ok... Fösöker att komma ihåg vad som var fel med min och hur jag löste det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Ok det behöver du inte göra längre för det är fixat nu. Jag installerade om sa mp efter att jag hade version 1.0 då funka det. Tack så hemskt mycket!!! Jättesnällt att ni hjälpte mig! Tack igen! En fråga bara vad innebär ping? Redigerad 30 juli, 2006 av renen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ok det behöver du inte göra längre för det är fixat nu. Jag installerade om sa mp efter att jag hade version 1.0 då funka det. Tack så hemskt mycket!!! Jättesnällt att ni hjälpte mig! Tack igen! En fråga bara vad innebär ping? Ping-tiden har stor betydelse för hur snabbt din dator kan kommunicera med servrar och vice versa (kallas svarstid). Om du spelar mycket onlinespel och svarstiden är långsam kan t.ex. spelet inte uppdateras och visa dig var motståndarna befinner sig. Ping-tiden ger dig alltså ett mål för svarstiden. Om svarstiden är långsam blir ping-tiden hög. Det hjälper att ha en snabb anslutning. Men om det är många spelare på spelservern är det inte säkert att den hinner med. Därmed blir ping-tiden hög även om du själv sitter med en snabb anslutning. Rent tekniskt mäter ping-tiden hur lång tid det tar för ett ”datapaket” att ta sig från din dator, till mottagaren och sedan tillbaks till dig igen. Ping-tiden visar därför en grov uppskattning av kvaliteten på förbindelse mellan dig och den server du mäter emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Ok, då vet jag det. Tack för svaret. Redigerad 30 juli, 2006 av renen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Capish Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hej varför blir det såhär när man startar SA:MA Eller blir det bara för mig..det funkar men när ja startar så kommer en jävla massa sånna för att få igång de måste man kilcika enter en massa gånger för de kommer nya hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Hej varför blir det såhär när man startar SA:MA Eller blir det bara för mig..det funkar men när ja startar så kommer en jävla massa sånna för att få igång de måste man kilcika enter en massa gånger för de kommer nya hela tiden Gammal tråd. Men håll in Enter.. Så trycker du automatiskt ok på alla rutor. Och det kommer aldrig upp mer igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts