JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Du ansluter til len server via MTa, inte San Andreas. San Andreas startas automatiskt, och när du inte vill spela mer avslutar du som när du spelar vanligt offline, men du kan inte starta ett nytt spel i en ny server från San Andreas, då måste du använda MTA klienten igen. Det är samma sak med SAMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Ok men jag har bara sa mp nu. När jag trycker på connect på en server så startas det vanliga spelet med start game, options, quit game ska de göra det? Vad ska man göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 0.0, hahahaha. -- Förresten, är det inte MTA man måste byta ut massa filer också med? Har fått det att fungera men det var lägesen. Varför ska du spela MTA när Sa:MP finns? Både mindre buggigt och lättare att installera. Vad? inte måste man byta ut några filer. och för det andra så är MTA mycket mindere buggigt än Sa:Mp, det går ju typ inte å döda någon ibland. och installationen är lika lätta båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Vad? inte måste man byta ut några filer. och för det andra så är MTA mycket mindere buggigt än Sa:Mp, det går ju typ inte å döda någon ibland. och installationen är lika lätta båda två. Nja, Med Mta så måste man regga ssig, Med Sa-Mp så är det bara att skriva ett namn och köra.. Och Med Sa-mp kan man ju gå fritt i staden.. Med Mta så sitter man hela tiden i ett frodon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nån som kan hjälpa mig vore jättesnällt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Någon som vet om något händer med MTA SA? Verkar som dom står still, den nyaste nyheten har vart där hur länge som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Ja, de verkar inte jobab på en ny patch alls. :\ Oh well, så länge man kan spela så är det väl OK. Enen: får du fram den vanliga huvudmenyn bara? Tryck inte på new game elelr nåt, vänta bara så ska du komam direkt in. Annars kan du ju alltid testa att installera om. Redigerad 29 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Ja jag kommer till vanliga huvudmenyn. Hur länge ska jag vänta ungefär? Ska jag installera om gta spelet eller sa mp? Väldigt snällt att ni hjälper mig. Redigerad 29 juli, 2006 av renen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Du ska kommadirekt till valskärmen eftert att det laddat klart... :\ Testa att insallera om San Andreas och/eller SAMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 If normal game loads! No SA-MP is there? Be sure you start sa-mp.exe. If you did this, reinstall SA-MP and select your GTA-Directory as INSTALL-Folder, everything else will not work. Sa-mp.exe must be located where gta_sa.exe is after installation. Jag hittade de men jag fattar inte vad de menar. Vad ska det vara för valskärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Du måste installera SAMP i samma mapp som du installerat San Andreas i. Redigerad 29 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nu har jag installerat om båda. Det har jag gjort jag har installerat i C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\ Om det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Du måste installera SAMP i samma mapp som du installerat GTA 3 i. Eftersom att GTA3 kom ut 2001. Vad snackar du om? Installera det i samma map som San Andreas... inte GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ja, de verkar inte jobab på en ny patch alls. :\ Oh well, så länge man kan spela så är det väl OK. Men asså, jag snackade om multitheftauto (www.multitheftauto.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Eh... Jag skrev San Andreas... "Du måste installera SAMP i samma mapp som du installerat San Andreas i." var vad jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Nja, Med Mta så måste man regga ssig, Med Sa-Mp så är det bara att skriva ett namn och köra.. Och Med Sa-mp kan man ju gå fritt i staden.. Med Mta så sitter man hela tiden i ett frodon... Nej man måste inte regga sig det e frivilligt det e bara å trycka cancel så slipper man det. Gå är ju bättre än att bara köra så det är ju bättre men snart kommer nog så att man kan skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Ok, det är det jag har gjort. Jag installerade den i C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\. Det måse bäl vara rätt. Den kommer upp på direkten också så jag slipper leta. Nu ser jag i nåt av hörnen att jag har version 2.0. men jag har inte patchat det. Hur får man bort det så det är 1.0? Redigerad 30 juli, 2006 av renen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Går inte, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Varför det? Är det inte bara installera om? Men jag har inte laddat ner nån patch. Finns det nåt man kan göra? Redigerad 30 juli, 2006 av renen90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Varför det? Är det inte bara installera om? Men jag har inte ladda ner nån patch. Nja, Hans skiva kanske innehåller Version 2.0 Men kolla Fel Dom nämner en nedgraderare.... OBS: Fel länk, HÄR Redigerad 30 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts