renen90 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har lite problem med att starta MTA SA. När jag har tryckt på ikonen så kommer det ett meddelande som står "Only GTA:SA version 1.0 is supported" Men sen när jag har 1.0 så kommer det ett annat meddelande "Connecting... Error sending report! (Parsing response failed)". Vad ska jag göra? Vore snällt om nån kunde hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har lite problem med att starta MTA SA. När jag har tryckt på ikonen så kommer det ett meddelande som står "Only GTA:SA version 1.0 is supported" Men sen när jag har 1.0 så kommer det ett annat meddelande "Connecting... Error sending report! (Parsing response failed)". Vad ska jag göra? Vore snällt om nån kunde hjälpa mig! Har du patchat din SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Nej. Vilken sida kan man göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Sök på google men om du patchar det så funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ok, då ska jag inte göra det. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Har du en full installation av 1.0? Testa att isntallera om 1.0 versionen och kanske MTA också. Redigerad 9 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är det version 1.0 på MTA som du menar eller ska jag instalelra om gta san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C J Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag har patchat , men jag kan göra en grej är att jag installera om och får spelet sen kan jag köra meen vill verkligen köraa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är det nån som kan hjälpa mig med detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är det nån som kan hjälpa mig med detta problem? Tyvärr.... Om din Gta Sa ör i version 1.0 som orginal från Skivan så finns inget att gör.. Kanske om du hittar nån 0.0 i "BUSKARNA" Eftersom du har köpt spelet så har du ju betala för en kopia av Gta Sa men annars... Går det ej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag förstår ingenting om MTA:SA. Hur vet man om man har 1.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Om det INTE är 1.0 står det tex 1.1 eller 2.0 nere i nåt hörn av menyerna på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 17 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ok då har jag 1.0. Kan nån hjälpa mig med det här? Snälla hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Tyvärr.... Om din Gta Sa ör i version 1.0 som orginal från Skivan så finns inget att gör.. Kanske om du hittar nån 0.0 i "BUSKARNA" Går det ej.. 0.0, hahahaha. -- Som sagt, har du 1.0 fungerar det, 2.0 fungerar inte. Jävla hot coffee mod. När du nu har fått allting annat uppklarat så gör en ny sparfil om det fortfarande inte fungerar och testa igen. Förresten, är det inte MTA man måste byta ut massa filer också med? Har fått det att fungera men det var lägesen. Varför ska du spela MTA när Sa:MP finns? Både mindre buggigt och lättare att installera. Redigerad 17 juli, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 23 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ok gör man en ny sparfil genom att man kör så långt innan man kan spara och sen sparar man är det bara så man gör? Jag har gjort det men det funkar fortfarande inte. Jag kör mta sa för att det kommer ett annat felmeddelande på mp sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ok gör man en ny sparfil genom att man kör så långt innan man kan spara och sen sparar man är det bara så man gör? Jag har gjort det men det funkar fortfarande inte. Jag kör mta sa för att det kommer ett annat felmeddelande på mp sa. Man ska väl bara hålla in Enter när man ska spela SA MP för de kommer typ 40 fel medelanden Eller de kanske va på MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Det är SAMP det komrme massa felmeddelanden första gången man startar. Håll bara in enter, som sagt, så kan man spela sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Har ett problem i MTA, när jag går in i nån server så kan jag vara inne typ en halv minut, lite längre. Sen tappar den connection. Blir alltid så. Kan spela och ha uppe servrar i BF2, CS, CZ å liknande, men i MTA så skiter det sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Ok tack så mycket fast vilka servrar ska man ansluta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
renen90 Skrivet 29 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 När jag ansluter till en server ska man komma till vanliga spelet då med start game, options, quit game? Ska jag trycka då start game och sen new game. Eller hur ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts