krabban Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har haft 100% med denise och fått pimp suit och bilen. Men måste man förtsätta dejta med henna eller kan man bara skita i det?? Vad händer om man inte fortsätter.. Har sökt men inte hittat vad man ska göra efter 100 % men flickvännen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Du gör som du vill. Om du inte vill fortsätta datea henne, så ignorera henne bara. Problem solved. Eller så kan du fortsätat datea henne så länge du vill. Man kan inte låsa upp något mer, så det spelar ingen roll vilket som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krabban Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ok tack så man kan fortfarande få 100% fast man dumpar henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ok tack så man kan fortfarande få 100% fast man dumpar henne? Ja flickvännerna räknas inte till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Om du inte gör något med henne så minskar % med henne men du har kvar bilen och kläderna du får av henne tror jag. Och om du vill klara 100% av spelet så behöver man inte tjejerna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Man vill ju endå ha sakerna man får av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag har haft 100% med denise och fått pimp suit och bilen. Men måste man förtsätta dejta med henna eller kan man bara skita i det?? Vad händer om man inte fortsätter.. Har sökt men inte hittat vad man ska göra efter 100 % men flickvännen... Kill the bitch. And... Now she's gone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts