Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Spelutvecklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag vill fortfarande bli WWE Superstar! Jobbar hårt för att bli nästa stora stjärna. Annars får det väl bli jobb i tvspelsbranschen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag ville bli Miljonär Nu vet jag inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Nu kommer jag förresten ihåg vad jag ville bli när jag var liten. Kung på ett hotell, och min personal skulle få 50 öre i månaden i lön. Hm, lite von Anka-stuk över det. Redigerad 13 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Batman,knarkare eller en hypertoalet men ärligt vill jag bli kock för jag är bra på tex kinesisk,indisk mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Hm... ser mig inte själv som "stor". Just nu känner jag för att bli advokat. När jag var 8-13 ville jag bli vetrinär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Batman,knarkare eller en hypertoalet men ärligt vill jag bli kock för jag är bra på tex kinesisk,indisk mat Haha! Hoppas du inte är stor än då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Haha! Hoppas du inte är stor än då.... *Pekar på Erras avatar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 *Pekar på Erras avatar* Jo, nog är det kanske lite misstänksamt alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 När jag var liten ville jag bli massör, både för att jag är duktig på att massera och för att det kanske dyker upp någon snygg tjej. Nu går jag estetiska linjen i Bålsta och vill bli skådespelare på teater eller i film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Broreparatör, typ åka upp i linorna på hängbroar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är fortfarande liten. Bara 15, men hoppas att bli... Äh, gissa på, orka skriva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 När jag var liten ville jag bli bagare. Som 15åring ville jag jobba med IT, tex. datorspelsutvecklare. Nu vill jag jobba med film eller musik. Skapa och vara kreativ. Det ultimata vore regissör. Jag vill resa också. Kapten på en lyxkryssare som glider runt i Karibien hade inte varit fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag ville bli hockey spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag ville bli bagare eller konditor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts