Foo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Då: Bagare Nu: Civilingenjör i Maskinteknik Redigerad 9 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Då: Pilot Nu : Pilot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Then: Proffessor (som Dexter) Now: Lastbils-chaufför eller dagisfröken... Yah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Ville bli den som kör glassbilen för att jag trodde att man hade obegränsad tillgång till glass. Min kompis ville av någon kostig anledning bli en anka. Redigerad 9 juli, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Alla yrken jag kunde komma på. Det var en hel del. Nu för tiden har jag fortfarande ingen aning om vad jag vill bli, det hoppas jag att jag kommer på de närmsta tre åren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Har inte hunnit bli stor än Men jag ska BLI fotbollsproffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag skulle bli fotbollsproffs, bo i Monaco och ha grymt med cash... Gick väl sådär kan man väl säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag ville bli elefant (det är faktiskt sant). När jag blev lite äldre, ca. 6 år, ville jag dock bli brandman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Konditor, det var runt låg- och mellanstadiet. Innan dess vet jag inte om jag ville bli något särskilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag ville bli elefant (det är faktiskt sant). När jag blev lite äldre, ca. 6 år, ville jag dock bli brandman. Är inget ovanligt att man ville bli ett djur eller ngt annat overklighetstroget som litet barn. Själv ville jag bli ponny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Är inget ovanligt att man ville bli ett djur eller ngt annat overklighetstroget som litet barn. Själv ville jag bli ponny. Kattunge här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Är inget ovanligt att man ville bli ett djur eller ngt annat overklighetstroget som litet barn. Själv ville jag bli ponny. Jag ville bli en apa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Då: Kanin, och om inte det gick polis. Nu: Nåt som inte är elakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Då: Pilot Nu : Pilot Hehe samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kattunge här. Min lillebror sa, när han var liten, att han hade varit en katt i sitt tidigare liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 När jag var liten ville jag bli målare, konstnär eller djurskötare. Nu vill jag bli författare eller komiker. Eller filmmakare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag ville bli kebabturk men nu vill jag inte bli nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Då: Bilmekaniker Nu: Nån slags programerare, bilmekaniker, pyroteckniker(sån som gör spräng-effekter till filmer) eller möjligtvis en media-kåt kändis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Djurskötare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Kung eller tjyv .... Nu, mekaniker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts