Frenzy Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Gitarrist i något kännt band, självklart vill jag fortfarande det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag ville jobba på Konsum och sitta vid kassan och ta emot pengarna så jag skulle bli rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Snutjaevel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Hm. Jag ville jobba på mcdonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag vet inte, polis eller nåt tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Sportkommentator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Polis. Typ en Miami Vice polis Redigerad 8 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Hmm.. när jag var liten ville jag aldrig 'bli' något. Många av mina vänner sa jag skulle bli "rugbyproffs" För fotbollens skull då.. Nu i sista tiden.. har jag velat bli farsa Men ja, inte än iaf.. Vill inte bli något yrkesmässigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har inte blivit stor än så jag vet inte vad jag kommer vilja bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag har inte blivit stor än så jag vet inte vad jag kommer vilja bli. Men spela inte naiv. Frågan är vad du vill bli när du blivit stor just nu, och inte vad du kommer vilja bli när du väl blir stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Tänkte faktiskt aldrig i dem banorna då jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Pilot, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Men spela inte naiv. Frågan är vad du vill bli när du blivit stor just nu, och inte vad du kommer vilja bli när du väl blir stor. Nej, frågan var Vad ville du bli när du blev stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Nej, frågan var Vad ville du bli när du blev stor? Okej. Jag ska ge dig ett litet tips, herr-märka-ord. Nästa gång, läst åtminstone första posten i en tråd innan du uttalar dig. Alla har väll varit små och tänkt att man vill bli nåt speciellt... tänker då när man var väldigt liten, runt 5 eller så... Själv ville jag bli polis eller brandman, det ville väll dom flesta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Professor, inom Kemi och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Fotbollsproffs. Haha, så tydligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Okej. Jag ska ge dig ett litet tips, herr-märka-ord. Nästa gång, läst åtminstone första posten i en tråd innan du uttalar dig. Just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Haha, så tydligt!! Tyvärr så vet man bättre nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Ville bli en "ghostbuster" efter att ha sett filmen "ghostbusters" när jag var liten. Ni som har sett den vet hur jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Tjuv & Polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts